Ogłoszenie z dnia 2025-05-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00366528/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa paliw płynnych do pojazdów i sprzętu silnikowego eksploatowanego
w Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Toruniu w systemie bezgotówkowym na podstawie kart paliwowych”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA MIEJSKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W TORUNIU
1.3.) Oddział zamawiającego: KM PSP Toruń
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000915455
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Legionów 70/76
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 47 75 126 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretriat@straz.torun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kmpsp-torun
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/straz_torun1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa paliw płynnych do pojazdów i sprzętu silnikowego eksploatowanegow Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Toruniu w systemie bezgotówkowym na podstawie kart paliwowych”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e276785d-426c-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00251267
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00115693/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 DOSTAWA PALIW PŁYNNYCH DO POJAZDÓW I SPRZETU SILNIKOWEGO EKSPOLATOWANEGO W KOMENDZIE MIEJSKIEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W TORUNIU W SYSTEMIE BEZGOTÓWKOWYM NA PODSTAWIE KART PALIWOWYCH
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00366528
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MT.2370.8.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 573089,43 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa polegająca na sprzedaży przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego paliw płynnych do służbowych pojazdów samochodowych i sprzętu silnikowego Zamawiającego w systemie bezgotówkowym na podstawie kart paliwowych.
2. Warunki zakupu paliwa:
a) tankowanie do zbiorników pojazdów samochodowych Zamawiającego,
b) tankowanie do zbiorników sprzętu silnikowego Zamawiającego,
c) tankowanie do pojemników paliwowych dostarczonych przez Zamawiającego na stacjach Wykonawcy.
3. Szacunkowa ilość paliwa przewidzianego do sprzedaży w ramach dostawy, w przewidzianym okresie realizacji przedmiotu zamówienia wynosi odpowiednio:
a) benzyna bezołowiowa (PB 95) – do 10 000 litrów,
b) olej napędowy (ON) – do 100 000 litrów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
09134100-8 - Olej napędowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 573089,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 573089,43 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ORLEN Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 774 00 01 454
7.3.3) Ulica: Chemików 7
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.5) Kod pocztowy: 09-411
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 573089,43 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-24INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Zakup i dostarczenie materiałów edukacyjnych niezbędnych do wdrażania programu dwujęzyczności w przedszkolach, w ramach projektu "Dwujęzyczne przedszkolaki Kujaw i Pomorza"
- Badanie sprawozdania finansowego Województwa Kujawsko-Pomorskiego za 2025 i 2026 rok
- Wykonanie remontu dachu ceramicznego wraz z wymianą obróbek blacharskich, remontem kominów oraz pozostałymi robotami towarzyszącymi - budynek mieszkalny przy ul. Wysokiej 6 w Toruniu.
- REMONT SANITARIATÓW W BUDYNKU NR 59 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY ULICY OKÓLNEJ 32-40 W TORUNIU
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY STALOWA WOLA
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Stubno
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup paliw płynnych ON i PB 95
- DOSTAWA PALIWA
- Sukcesywna dostawa detalicznych ilości paliw płynnych dla pojazdów egzaminacyjnych Zachodniopomorskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Koszalinie
- Sukcesywna dostawa paliwa
- Dostawa paliw ciekłych
- Zakup oleju napędowego
więcej: Paliwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.