Ogłoszenie z dnia 2025-05-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00197228/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-17
- 2025/BZP 00213971/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Nowym Klinczu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOŚCIERZYNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675184
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Strzelecka 9
1.5.2.) Miejscowość: Kościerzyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-400
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 58 686 59 80
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@koscierzyna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://koscierzyna.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_koscierzyna1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
administracja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Nowym Klinczu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fee42c8f-e0b8-4042-b9ab-d84efedbabf9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00251247
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00035290/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Rozbudowa Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Nowym Klinczu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiot zamówienia współfinansowany jest w ramach Programu Fundusze Europejskie Dla Pomorza 2021-2027.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00197228
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2272916,72 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i rozbudowa budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Nowym Klinczu zlokalizowanego na działce nr 492, obręb Nowy Klincz, gmina Kościerzyna.
W ramach inwestycji do istniejącego budynku ZS-P w Nowym Klinczu doprojektowano budynek przedszkola wraz z zapleczem, parterowy, niepodpiwniczony wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną. Zakres obejmuje również rozbiórkę nieczynnego zbiornika na nieczystości ciekłe, roz-biórkę utwardzenie terenu z kostki i płyt betonowych, rozbiórkę wewnętrznego ogrodzenia, prze-budowę instalacji kanalizacji sanitarnej, przebudowę i rozbudowę kanalizacji deszczowej wraz z budową systemu do odprowadzenia wód opadowych i roztopowych do ziemi, przebudowę insta-lacji elektroenergetycznej, wykonanie poszerzenia ciągu pieszo-jezdnego z kostki betonowej po stronie wschodniej, wykonanie 7 miejsc postojowych z kostki betonowej, wyznaczenie miejsca postojowego dla osoby niepełnosprawnej na istniejącym ciągu pieszo-jezdnym oraz wykonanie zadaszenia nad tarasem między budynkami. W budynku zaprojektowano: salę dydaktyczną, salę ćwiczeń korekcyjnych, szatnie, WC dla dzieci, WC dla personelu, zmywalnię i wydawalnię posiłków, pomieszczenie biurowe, pomieszczenie techniczne, pomieszczenie gospodarcze, wiatrołap i kory-tarz. Dostępność budynku dla osób z niepełnosprawnością zapewniona jest dzięki pochylni tere-nowej.
Budynek zaprojektowany w technologii tradycyjnej, murowanej. Posadowiony na ławach i sto-pach żelbetowych, ściany fundamentowe betonowe grubości 24 cm, ściany nadziemia murowane z bloczków z betonu komórkowego wzmacniane żelbetowymi trzpieniami. Ściany zwieńczone wieńcami żelbetowymi, stropodach w części niższej - żelbetowy, w części wyższej belkowy (z belek stalowych IPE 300). Zadaszenie między budynkami zaprojektowano w formie wiaty o konstrukcji stalowej montowanej na stopach żelbetowych oraz dodatkowo kotwionej do ściany budynku ist-niejącego. W ramach przebudowy zaprojektowano instalację fotowoltaiczną o mocy 27 kW zloka-lizowana na dachu części istniejącej ZS-P. Budynek wyposażony we wszystkie niezbędne instalacje wewnętrzne: ogrzewanie poprzez instalację C.O. z pompą ciepła wraz z dolnym źródłem opartym na sondach pionowych, instalację ciepłej i zimnej wody użytkowej, instalację kanalizacyjną, insta-lację elektryczną: oświetleniową, odgromową, gniazd i wypustów zasilających, instalację struktu-ralną, przeciwpożarowy wyłącznik prądu, instalację wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej z odzyskiem ciepła. Prace instalacyjne przewidziane projektem zagospodarowania te-renu: przyłącze nowoprojektowanego budynku do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej na ze-wnątrz wraz z usunięciem kolizji, wykonanie kanalizacji deszczowej ze skrzynkami rozsączającymi, przebudowę istniejącego układu zasilania w energię elektryczną, w tym usunięcie kolizji istnieją-cych linii kablowych z projektowaną rozbudową. PZT przewiduje ponadto wycinkę drzew w ilości 3 sztuk.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załączona do przetargu dokumentacja projek-towa (w tym projekty techniczne) oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budow-lanych (STWIORB) branży architektonicznej i konstrukcyjnej, sanitarnej oraz elektrycznej i instalacji fotowoltaiki.
Przedmiot zamówienia współfinansowany jest w ramach Programu Fundusze Europejskie Dla Pomorza 2021-2027.
Na stronie internetowej Zamawiający umieszcza również przedmiary robót, lecz służą one tylko ja-ko materiał informacyjny o charakterze pomocniczym, niebędący załącznikiem do SWZ i niebędący dokumentem obowiązującym w niniejszym postepowaniu. Wykonawca może z niego skorzystać na zasadzie dobrowolności i na własną odpowiedzialność.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia lub innych rozdziałach niniejszej SWZ nastąpi odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z zapisami opisu przedmiotu zamówienia, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych i jakości nie gorszych od założonych w w/w dokumentach.
We wszystkich zapisach SWZ oraz jej załącznikach, w których Zmawiający, ze względu na brak możliwości opisania przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób, odwołuje się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych lub systemów referencji technicznych, bądź wskazane są znaki towarowe, patenty, źródła pochodzenia lub szczególne procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, zgodnie z art. 99 ust. 5 oraz art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
W przypadku, gdy w dokumentach, które stanowią opis przedmiotu zamówienia podano nazwy materiałów, produktów konkretnych producentów to należy traktować to jedynie jako określenie pożądanego standardu i jakości. We wszystkich takich sytuacjach Wykonawca może zaoferować równoważne materiały, produkty o co najmniej takich samych parametrach technicznych oraz jakościowych. Przez równoważność produktu rozumie się zaoferowanie produktu, którego parametry techniczne zastosowanych materiałów, wydajność, trwałość oraz jakość jest nie gorsza od jakości produktów opisanych w SWZ.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
Zgodnie z zapisami art. 91 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający wskazuje, że nie dokonuje podziału zamówienia na części. Roboty winny być wykonane przez jednego wykonawcę ze względu na technologiczną spójność.
Zamówienie stanowi jednolity typ zadania, które będzie wykonywane w jednym miejscu. Podział zamówienia nie przyczyniłby się do korzyści organizacyjnych, a spowodowałby jedynie utrudnienia techniczne i funkcjonalne po stronie Zamawiającego oraz potencjalnych wykonawców. Zamówie-nie wymaga zwartego wykonania i uzależnia terminowość wykonania wcześniejszych faz robót od późniejszych. Wykonanie zamówienia w przypadku współdziałania kilku Wykonawców spowodo-wałoby utrudnienia i doprowadziło do sztucznego, niecelowego podziału obowiązków, co przyczy-niłoby się do zwiększenia ryzyka nie wykonania umów częściowych w terminie.
Dokonanie wymuszonego podziału zamówienia na zbyt małe części mogłoby spowodować niskie zainteresowanie tym zamówieniem nawet wśród wykonawców z sektora MŚP.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
3. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań.
4. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy
5. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani.
6. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy
z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
7. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie przez wykonawców,
o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
8. Zatrudnienie
Zamawiający na podstawie art. 95 ustawy pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.).
Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:
Wykonywanie prac ziemnych, wykonywanie konstrukcji z betonu zbrojnego, wykonywanie prac murarskich, dekarskich, wykonywanie instalacji sanitarnych, wykonywanie instalacji elektrycznych, montaż okien i drzwi.
9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp.
10. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej oraz nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
11. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp.
12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert w postaci katalogów elektronicznych ani dołączania katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacjach określonych w art. 93 ustawy Pzp.
13. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. Rozliczenie zamówienia dokonywane będą w PLN.
14. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia.
15. Przedmiot zamówienia należy wykonać w sposób uwzględniający wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45262522-6 - Roboty murarskie
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3386787,13 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2396889,19 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Andrzej Dzienisz Usługi Ogólno-Budowlane
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 589-185-39-06
7.3.3) Ulica: Borzestowska Huta 89A
7.3.4) Miejscowość: Borzestowo
7.3.5) Kod pocztowy: 83-335
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Andrzej Dzienisz USŁUGI OGÓLNO-BUDOWLANE
jakie przetargi wygrała firma
Andrzej Dzienisz USŁUGI OGÓLNO-BUDOWLANE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2396889,19 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-06-018.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KOŚCIERZYNY
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego w miejscowości Kaliska Kościerskie
- Wykonanie zatoki autobusowej na drodze powiatowej nr 2417G w Wysinie
- Wykonanie zasilania rezerwowego agregatem prądotwórczym wraz z dostosowaniem głównego wyłącznika PPOŻ - budynków administracyjnych Gminy Kościerzyna
więcej: przetargi w Kościerzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont budynków wchodzących w skład komunalnego zasobu mieszkaniowego Gminy Miasto Zgierz zarządzanych przez MPGM spółka z o.o. z podziałem na siedem części
- Modernizacja kotłowni gazowej w budynku II Liceum Ogólnokształcącego im. C.K. Norwida w Krasnymstawie
- Budowa zbiornika retencyjnego wraz z infrastrukturą techniczną w miejscowości Orla
- Termomodernizacja budynku pomocniczego znajdującego się na terenie Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 1 , przy ul. Bukowskiej 16 w Poznaniu.
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Kołbiel
- Remont sanitariatów w budynkach Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska oraz Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Poznaniu zlokalizowanych w Kaliszu i Pile
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.