eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków Trybunalski › PROFESJONALNA OCHRONA OBIEKTÓW ZARZĄDU DRÓG I UTRZYMANIA MIASTA W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM



Ogłoszenie z dnia 2021-10-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
PROFESJONALNA OCHRONA OBIEKTÓW ZARZĄDU DRÓG I UTRZYMANIA MIASTA W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648468

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kasztanowa 31

1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zdium-piotrkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdium-piotrkow.4bip.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania ; https://www.zdium-piotrkow.4bip.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PROFESJONALNA OCHRONA OBIEKTÓW ZARZĄDU DRÓG I UTRZYMANIA MIASTA W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-93390a80-2103-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00251244

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001132/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 PROFESJONALNA OCHRONA OBIEKTÓW ZARZĄDU DRÓG I UTRZYMANIA MIASTA W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00197026/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.3310/23/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 291792,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1. Przedmiot umowy obejmuje:
1) ochronę obiektu i mienia:
a) przy ul. Kasztanowej 31 – budynek biurowy o powierzchni 935 m2,
2) dozorowanie obiektów:
a) przy ul. Dworskiej 11 – budynek magazynowo-składowy o powierzchni 118 m2,
b) przy ulicy Dworskiej 11A – wiata magazynowa znajdująca się około 100 m od budynku biurowego przy ul. Kasztanowej 31,
c) parkingu (ogrodzonego), na którym pozostawiane są samochody służbowe,
d) targowisk miejskich zlokalizowanych w Piotrkowie Trybunalskim przy ul. Wyzwolenia, Bawełnianej, Modrzewskiego.
3) otwieranie targowisk miejskich w Piotrkowie Trybunalskim:
a) targowisko miejskie przy ul. Bawełnianej – w każdy wtorek i piątek za wyjątkiem dni świątecznych, nie wcześniej niż o godz. 3.00 oraz nie później niż o godz. 3.30,
b) targowisko miejskie przy ul. Wyzwolenia – od poniedziałku do soboty włącznie,
z wyjątkiem dni świątecznych, nie wcześniej niż o godz. 4.00 oraz nie później niż
o godziny 4.30.
2. W ramach usługi Wykonawca zobowiązuje się także do:
a) wspomagania pracowników ochrony w czasie dyżuru przez grupę szybkiego reagowania dyżurującą całodobowo (maksymalny czas reakcji 10 minut od momentu przyjęcia zgłoszenia),
b) wykonywania prac gospodarczych w sposób niekolidujący ze ścisłą ochroną budynku biurowego, tj. agenci ochrony zobowiązani są do utrzymania we właściwym stanie terenu przy dojściu i wejściu do budynku,
c) przestrzegania zakazu przebywania na terenie budynków po ich zamknięciu po godzinach urzędowania, osób postronnych,
d) prowadzenia książki wejść i wyjść wszystkich pracowników przebywających w budynku
przy ul. Kasztanowej 31, po godzinie 1500,
e) współdziałania z jednostkami ochrony przeciwpożarowej w przypadku zagrożenia pożarowego,
f) współdziałania z właściwą terytorialnie jednostką policji w zakresie bezpieczeństwa obiektów
i ochrony mienia,
g) prowadzenia przez Wykonawcę książki wpisów określającej czas wykonywanej pracy,
h) zamontowania w miejscach wskazanych przez Zamawiającego elektronicznych punktów kontroli obchodu pracowników ochrony:
- w siedzibie Zamawiającego – 3 punkty,
- po jednym punkcie na każdym z trzech dozorowanych targowisk wymienionych w § 1 ust. 2 pkt 2 lit. d) projektu umowy.
5. Ochrona / dozór/ otwieranie obiektów:
a) wymienionych w § 1 ust. 2 pkt 1) i pkt 2) lit. a- c projektu umowy odbywać się będzie przez minimum trzykrotny obchód terenu, w dni powszednie od godz. 1500 do godz. 700 dnia następnego, w dni wolne od pracy, niedziele, święta – całodobowo, przez minimum jednego pracownika ochrony osób i mienia – w budynku biurowym przy ul. Kasztanowej 31,
b) wymienionych w § 1 ust. 2 pkt 2) lit. d projektu umowy – odbywać się będzie codziennie poprzez co najmniej dwukrotną kontrolę stanu obiektów w nocy tj. w godz. 22.00 – 5.00 na każdym z wymienionych obiektów targowisk, przy czym minimalne odstępy między pierwszą a drugą kontrolą nie mogą być krótsze niż 3 godziny;
c) otwieranie wymienionych w § 1 ust. 2 pkt 3) – musi być potwierdzone przez elektroniczne punkty kontroli.
Obchody muszą być potwierdzone przez elektroniczne punkty kontroli.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo, w zależności od bieżących potrzeb jednostki:
a) zmiany ilości godzin świadczenia usługi ochrony i dozoru,
b) wyłączenia z dozoru wybranego obiektu lub obiektów wymienionych w § 1 ust. 2 pkt 2 projektu umowy. Wyłączenie takie wymaga zawiadomienia w formie pisemnej i będzie obowiązywało od pierwszego miesiąca następującego po miesiącu w którym nastąpiło zawiadomienie.
c) wyłączenia z obowiązku otwierania targowisk miejskich wymienionych w § 1 ust. 2 pkt 3 projektu umowy. Wyłączenie takie wymaga formy pisemnej i będzie obowiązywało
od pierwszego dnia miesiąca następującego po miesiącu w którym nastąpiło zawiadomienie.
d) do kontroli zachowania krotności obchodów dozorowanych obiektów, przy czym kontrola może polegać na:
- żądaniu wydruków z konkretnego kontrolowanego dnia lub okresu,
- wglądzie uprawnionej osoby Zamawiającego do rejestru prowadzonego przez Wykonawcę.
5. Przed przystąpieniem do świadczenia usługi przez Wykonawcę, Strony wspólnie dokonają oględzin strzeżonego mienia, określając jego stan techniczny oraz zabezpieczenia przed kradzieżą, uszkodzeniem lub zniszczeniem i sporządzą protokół zdawczo – odbiorczy w terminie uzgodnionym przez obie Strony.
6. Wykonawca zobowiązuje się przestrzegać na terenie budynków objętych ochroną całkowitego zakazu palenia tytoniu przez pracowników wykonujących usługę.
7. Odpowiedzialność Wykonawcy za powierzone obiekty i mienie rozpoczyna się od chwili faktycznego rozpoczęcia ochrony i dozoru mienia przez pracownika Wykonawcy. Faktyczny czas rozpoczęcia ochrony i dozoru odnotowuje pracownik Wykonawcy w prowadzonej książce wpisów czasu wykonywanej pracy. Od tej daty zaczynają biec wzajemne prawa i obowiązki Stron, wynikające
z umowy.

SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA STANOWI ROZDZIAŁ IV SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 291763,87 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 711432,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 291763,87 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE „CZA-TA” NICIAK SPÓŁKA JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101512851

7.3.3) Ulica: ŻABIA 15

7.3.4) Miejscowość: PIOTRKÓW TRYBUNALSKI

7.3.5) Kod pocztowy: 97-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 291763,87 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-12-01 do 2023-12-01

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.