eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Będzin"MODERNIZACJA WEWNĘTRZNEJ INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ NA KORYTARZACH WRAZ Z WYMIANĄ OŚWIETLENIA W II LO IM. ST. WYSPIAŃSKIEGO W BĘDZINIE".



Ogłoszenie z dnia 2025-05-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„MODERNIZACJA WEWNĘTRZNEJ INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ
NA KORYTARZACH WRAZ Z WYMIANĄ OŚWIETLENIA
W II LO IM. ST. WYSPIAŃSKIEGO W BĘDZINIE”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT BĘDZIŃSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276254940

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Sączewskiego 6

1.5.2.) Miejscowość: Będzin

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-500

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@powiat.bedzin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.bedzin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiat-bedzin.logintrade.net/zapytania_email,189751,1083eae243cb295b806c0e8f66130e90.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„MODERNIZACJA WEWNĘTRZNEJ INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ
NA KORYTARZACH WRAZ Z WYMIANĄ OŚWIETLENIA
W II LO IM. ST. WYSPIAŃSKIEGO W BĘDZINIE”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d0415b3-d453-4cdd-9c77-91f1f12f0824

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00251231

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00008685/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.17 Modernizacja wewnętrznej instalacji elektrycznej na korytarzach wraz z wymianą oświetlenia w II LO im. St. Wyspiańskiego w Będzinie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00112739

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.272.2.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje między innymi:
- dostosowanie głównego wyłącznika prądu ppoż. do aktualnych przepisów;
- instalacje elektryczne oświetleniowe;
- montaż oświetlenia energooszczędnego;
- montaż oświetlenia awaryjnego na korytarzach trzech kondygnacji;
- instalacje elektryczne gniazd wtykowych na korytarzach trzech kondygnacji, oraz roboty towarzyszące:
- niezbędne prace rozbiórkowe zgodnie z dokumentacją,
- renowacja ścian korytarzy trzech kondygnacji;
- montaż systemowych sufitów podwieszanych zgodnie z dokumentacją projektową
- renowacja elementów głównej klatki schodowej. Tablice pamiątkowe ze styropianu, 2 sztuki o wymiarach 70 cm x 120 cm należy oczyścić i pomalować. Ewentualne ubytki farby należy uzupełnić,
- wymiana posadzki z parkietu na części korytarza trzeciej kondygnacji budynku. Istniejący parkiet układany na deskowaniu należy zdemontować i oczyścić podłoże. Odkryte zbutwiałe lub uszkodzone deski deskowania należy wymienić na nowe. Na deskowaniu ułożyć płyty cementowo-wiórowe o grubości 20 mm o wymaganych parametrach: płyty niepalne o klasie A2-s1, d0, według normy europejskiej EN 13501-1. Na płytach ułożyć wykładzinę PCV zgodnie z dokumentacją,
- profesjonalne czyszczenie posadzki z lastriko
- wykonanie ściany działowej w odpowiedniej klasie odporności ogniowej pomiędzy korytarzem a salami lekcyjnymi na trzeciej kondygnacji budynku;
- wymianę wskazanych drzwi na korytarzach trzech kondygnacji, w tym drzwi EIS60;
- wymiana grzejników centralnego ogrzewania – zgodnie z dokumentacją projektową,
- inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza i inne roboty towarzyszące.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, Specyfikacja Warunków Zamówienia, umowa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt 7 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2024.1320 t.j.), który stanowi, iż Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263. W związku z wyborem oferty Wykonawcy Stilino Sp. z o. o., ul. Warszawska 40/2a, 40-008 Katowice jako najkorzystniejszej w niniejszym postępowaniu, Zamawiający wezwał Wykonawcę do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy oraz podpisania umowy na ww. zamówienie na dzień 13.05.2025r. Wykonawca w dniu 13.05.2025r., poinformował Zamawiającego o możliwości wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy do dnia 16.05.2025r. Z uwagi na niewniesienie zabezpieczenia do dnia 16.05.2025r., (piątek), Zamawiający wystosował kolejne wezwanie (ostateczne) do wniesienia zabezpieczenia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na dzień 21.05.2025r.
W odpowiedzi na powyższe Wykonawca zwrócił się do Zamawiającego
o wyznaczenie nowego terminu na dzień 23.05.2025r., na co Zamawiający wyraził zgodę. Następnie w dniu 22.05.2025r., Wykonawca poinformował Zamawiającego o rezygnacji z udziału w przedmiotowym postępowaniu.
Zgodnie z dyspozycją art. 263 ustawy z dnia 11 września 2019r., Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2024.1320 t.j.) - jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie. Ze względu na fakt, iż termin związania ofertą w niniejszym postępowaniu upłynął 16 maja br., Zamawiający nie ma możliwości dokonania ponownego badania i oceny kolejnej oferty i jest zobowiązany unieważnić przedmiotowe postępowanie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.