Ogłoszenie z dnia 2021-10-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00200904/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-04
- 2021/BZP 00232798/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana instalacji elektrycznej w Zespole Szkół w Przemkowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRZEMKÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647624
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Plac Wolności 25
1.5.2.) Miejscowość: Przemków
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-170
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: (76) 83 19 210, (76) 83 20 483
1.5.8.) Numer faksu: (76) 83 19 208
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p.info@przemkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemkow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://przemkow.pl/category/zamowienia-i-przetargi/130-tys-zl-i-powyzej/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana instalacji elektrycznej w Zespole Szkół w Przemkowie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a789e6fc-24f6-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00251221
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007819/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Wymiana instalacji elektrycznej w Zespole Szkół w Przemkowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00200904/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GPI.271.30.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 638751,98 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Wymiana instalacji elektrycznej w budynku Zespołu Szkól w Przemkowie”.
Przedmiotem zamówienia jest wymiana instalacji elektrycznej w Zespole Szkół im. Ireny Sendler w Przemkowie, ul. Leśna Góra 3, 59-170 Przemków – ETAP IV, V i VI.
Zakres prac Zakres prac obejmuje wymianę instalacji elektrycznej na I i II piętrze oraz piwnicy budynku Zespołu Szkół im. Ireny Sendler w Przemkowie ul. Leśna Góra 3 z uwzględnieniem selektywnego wyłączania napięcia w poszczególnych fazach wykonania inwestycji.
faza I: wykonanie poniżej opisanych prac opisanych na części piętra I, II oraz piwnicy.
I piętro: pomieszczenia nr 106, 107, 101, 102, 103, 104, 110, 108, 105, 109, klatka schodowa główna przedstawione na rysunku E14 stanowiącym załącznik do Projektu Wykonawczego;
II piętro: pomieszczenia nr 205, 204, 203, 201, 202, 206, 207, klatka schodowa główna przedstawione na rysunku E15 stanowiącym załącznik do Projektu Wykonawczego;
Piwnica: pomieszczenia 05, 06, 01, 02, 03, 04, oraz pomieszczenie obok 04a, magazyn gospodarczy przy wejściu dolnym.
faza II: wykonanie poniżej opisanych prac opisanych na części piętra I – pomieszczenia: 114, 111, 112, 113, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125.
faza III: wykonanie poniżej opisanych prac opisanych na części piętra II – pomieszczenia: 211, 208, 209, 210, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, klatka schodowa boczna z II piętra do parteru.
faza IV: klatka schodowa z wejścia dolnego przy szatni na parter oraz pomieszczenia piwnicy: 022, 07, 08, 09, 010, 011, 012, 013, 014, 015, 016, 017, 018, 019, 020, 021, klatka schodowa boczna, hol przy wejściu przy szatni.
Do zadań wykonawcy należy:
1. montaż rozdzielnic zgodnie z wytycznymi projektu wykonawczego;
2. demontaż starych opraw oświetleniowych;
3. zabezpieczenie pomieszczeń objętych remontem i występującego tam wyposażenia;
4. wymiana instalacji elektrycznej wewnętrznej wraz z osprzętem (gniazda wtykowe, łączniki oświetleniowe oraz wymianę oświetlenia, montaż oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego);
5. zgodnie z projektem wykonawczym i SWZ wykonawca ma zainstalować WLZ do wskazanych w przedmiarze rozdzielni na 2 piętrze oraz piwnicy budynku zgodnie z rysunkiem E-2 w projekcie wykonawczym.
6. montaż instalacji dzwonkowej oraz – należy uwzględnić dwa dzwonki na każdej kondygnacji zgodnie z projektem na obszarze objętym przetargiem oraz podpięcie do sterowania dzwonków;
7. bruzdowanie istniejących już kabli monitoringu i kabli od Adccess Points istniejącej sieci bezprzewodowej wi-fi na obszarze objętym remontem instalacji elektrycznej;
8. bruzdowanie istniejącego okablowania strukturalnego lokalnej sieci komputerowej salach w której ta sieć występuje;
9. montaż kabli monitoringu w bruzdach oraz kamer w piwnicy budynku i połączenie z istniejącym na terenie szkoły systemem monitoringu wizyjnego;
10. uzupełnienie tynków po bruzdowaniu;
11. położenie jednowarstwowej gładzi gipsowej na ścianach i sufitach;
12. dwukrotne malowanie ścian i sufitów (kolorystyka do ustalenia w trakcie realizacji, zaleca się użycie farb zmywalnych I lub II klasa ścieralności);
13. wywiezienie gruzu z terenu inwestycji oraz uprzątnięcie pomieszczeń objętych remontem;
14. sprawdzenie i pomiar wykonanego kompletnego obwodu elektrycznego.
Wykonawca zobowiązany jest do zakupu wszelkich niezbędnych materiałów do realizacji zamówienia.
Wyszczególnienie i opis prac towarzyszących i robót tymczasowych,
Prace towarzyszące głównym robotom budowlanym jakie wystąpią przy realizacji robót to:
1. urządzenia, utrzymanie i likwidacja placu budowy
2. utrzymanie urządzeń placu budowy wraz z maszynami
3. pomiary do rozliczenia robót wraz z wykonaniem lub dostarczeniem przyrządów
4. działania ochronne zgodne z BHP
5. utrzymanie drobnych urządzeń i narzędzi
6. przewóz materiałów do ich wykorzystania
7. usuwanie z budowy odpadów nie zawierających substancji szkodliwych oraz usuwanie nieczystości wynikających z robót wykonywanych przez wykonawcę.
8. nadzorowanie robót wykonywanych przez inne przedsiębiorstwa w ramach umowy o podwykonawstwie.
Uwaga - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, dokumentacja projektowa, przedmiar robót, stanowiące załączniki do SWZ.
Dokumentacja projektu wykonawczego uwzględnia wykonanie monitoringu w piwnicy.
Zadanie to należy również zrealizować.
Prace wykonywane mogą być od poniedziałku do soboty włącznie, w godzinach 7.00- 20.00.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31518200-2 - Oświetlenie awaryjne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 809047,26 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 809047,26 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 809047,26 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD ELEKTROMECHANIKI "ARDEG" DARIUSZ BRZEŹNIAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 924-148-06-50
7.3.3) Ulica: Dziećmiarowice 2D
7.3.4) Miejscowość: Dziećmiarowice
7.3.5) Kod pocztowy: 67-300
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE BRZEŹNIAK DARIUSZ
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE BRZEŹNIAK DARIUSZ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 809047,26 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) rozpoczęcie: w dniu protokolarnego przekazania placu budowy,
2) zakończenie zadania: 2 miesiące od dnia protokolarnego przekazania placu budowy nie później jednak niż do dnia 20 grudnia 2021 r.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na budynku KM PSP w Lublinie
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z wewnętrznymi instalacjami w budynku oraz infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w Pieszycach
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na budynku JRG- 2 KM PSP w Lublinie
- Przebudowa, modernizacja i wyposażenie Poradni Endoskopowej Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Przebudowa 4 mieszkań zlokalizowanych na 2 piętrze budynku przy ul. Góry Św. Anny 21A w Zdzieszowicach
- Przebudowa i remont budynku letniskowego w Siemianach
więcej: Oświetlenie awaryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





