eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzemkówWymiana instalacji elektrycznej w Zespole Szkół w Przemkowie.



Ogłoszenie z dnia 2021-10-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana instalacji elektrycznej w Zespole Szkół w Przemkowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRZEMKÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647624

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Plac Wolności 25

1.5.2.) Miejscowość: Przemków

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-170

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: (76) 83 19 210, (76) 83 20 483

1.5.8.) Numer faksu: (76) 83 19 208

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p.info@przemkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemkow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://przemkow.pl/category/zamowienia-i-przetargi/130-tys-zl-i-powyzej/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana instalacji elektrycznej w Zespole Szkół w Przemkowie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a789e6fc-24f6-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00251221

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007819/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Wymiana instalacji elektrycznej w Zespole Szkół w Przemkowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00200904/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GPI.271.30.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 638751,98 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Wymiana instalacji elektrycznej w budynku Zespołu Szkól w Przemkowie”.
Przedmiotem zamówienia jest wymiana instalacji elektrycznej w Zespole Szkół im. Ireny Sendler w Przemkowie, ul. Leśna Góra 3, 59-170 Przemków – ETAP IV, V i VI.
Zakres prac Zakres prac obejmuje wymianę instalacji elektrycznej na I i II piętrze oraz piwnicy budynku Zespołu Szkół im. Ireny Sendler w Przemkowie ul. Leśna Góra 3 z uwzględnieniem selektywnego wyłączania napięcia w poszczególnych fazach wykonania inwestycji.
faza I: wykonanie poniżej opisanych prac opisanych na części piętra I, II oraz piwnicy.
I piętro: pomieszczenia nr 106, 107, 101, 102, 103, 104, 110, 108, 105, 109, klatka schodowa główna przedstawione na rysunku E14 stanowiącym załącznik do Projektu Wykonawczego;
II piętro: pomieszczenia nr 205, 204, 203, 201, 202, 206, 207, klatka schodowa główna przedstawione na rysunku E15 stanowiącym załącznik do Projektu Wykonawczego;
Piwnica: pomieszczenia 05, 06, 01, 02, 03, 04, oraz pomieszczenie obok 04a, magazyn gospodarczy przy wejściu dolnym.
faza II: wykonanie poniżej opisanych prac opisanych na części piętra I – pomieszczenia: 114, 111, 112, 113, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125.
faza III: wykonanie poniżej opisanych prac opisanych na części piętra II – pomieszczenia: 211, 208, 209, 210, 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222, klatka schodowa boczna z II piętra do parteru.
faza IV: klatka schodowa z wejścia dolnego przy szatni na parter oraz pomieszczenia piwnicy: 022, 07, 08, 09, 010, 011, 012, 013, 014, 015, 016, 017, 018, 019, 020, 021, klatka schodowa boczna, hol przy wejściu przy szatni.

Do zadań wykonawcy należy:
1. montaż rozdzielnic zgodnie z wytycznymi projektu wykonawczego;
2. demontaż starych opraw oświetleniowych;
3. zabezpieczenie pomieszczeń objętych remontem i występującego tam wyposażenia;
4. wymiana instalacji elektrycznej wewnętrznej wraz z osprzętem (gniazda wtykowe, łączniki oświetleniowe oraz wymianę oświetlenia, montaż oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego);
5. zgodnie z projektem wykonawczym i SWZ wykonawca ma zainstalować WLZ do wskazanych w przedmiarze rozdzielni na 2 piętrze oraz piwnicy budynku zgodnie z rysunkiem E-2 w projekcie wykonawczym.
6. montaż instalacji dzwonkowej oraz – należy uwzględnić dwa dzwonki na każdej kondygnacji zgodnie z projektem na obszarze objętym przetargiem oraz podpięcie do sterowania dzwonków;
7. bruzdowanie istniejących już kabli monitoringu i kabli od Adccess Points istniejącej sieci bezprzewodowej wi-fi na obszarze objętym remontem instalacji elektrycznej;
8. bruzdowanie istniejącego okablowania strukturalnego lokalnej sieci komputerowej salach w której ta sieć występuje;
9. montaż kabli monitoringu w bruzdach oraz kamer w piwnicy budynku i połączenie z istniejącym na terenie szkoły systemem monitoringu wizyjnego;
10. uzupełnienie tynków po bruzdowaniu;
11. położenie jednowarstwowej gładzi gipsowej na ścianach i sufitach;
12. dwukrotne malowanie ścian i sufitów (kolorystyka do ustalenia w trakcie realizacji, zaleca się użycie farb zmywalnych I lub II klasa ścieralności);
13. wywiezienie gruzu z terenu inwestycji oraz uprzątnięcie pomieszczeń objętych remontem;
14. sprawdzenie i pomiar wykonanego kompletnego obwodu elektrycznego.

Wykonawca zobowiązany jest do zakupu wszelkich niezbędnych materiałów do realizacji zamówienia.

Wyszczególnienie i opis prac towarzyszących i robót tymczasowych,
Prace towarzyszące głównym robotom budowlanym jakie wystąpią przy realizacji robót to:
1. urządzenia, utrzymanie i likwidacja placu budowy
2. utrzymanie urządzeń placu budowy wraz z maszynami
3. pomiary do rozliczenia robót wraz z wykonaniem lub dostarczeniem przyrządów
4. działania ochronne zgodne z BHP
5. utrzymanie drobnych urządzeń i narzędzi
6. przewóz materiałów do ich wykorzystania
7. usuwanie z budowy odpadów nie zawierających substancji szkodliwych oraz usuwanie nieczystości wynikających z robót wykonywanych przez wykonawcę.
8. nadzorowanie robót wykonywanych przez inne przedsiębiorstwa w ramach umowy o podwykonawstwie.

Uwaga - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, dokumentacja projektowa, przedmiar robót, stanowiące załączniki do SWZ.
Dokumentacja projektu wykonawczego uwzględnia wykonanie monitoringu w piwnicy.
Zadanie to należy również zrealizować.
Prace wykonywane mogą być od poniedziałku do soboty włącznie, w godzinach 7.00- 20.00.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31518200-2 - Oświetlenie awaryjne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 809047,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 809047,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 809047,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD ELEKTROMECHANIKI "ARDEG" DARIUSZ BRZEŹNIAK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 924-148-06-50

7.3.3) Ulica: Dziećmiarowice 2D

7.3.4) Miejscowość: Dziećmiarowice

7.3.5) Kod pocztowy: 67-300

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 809047,26 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot umowy w następujących terminach:
1) rozpoczęcie: w dniu protokolarnego przekazania placu budowy,
2) zakończenie zadania: 2 miesiące od dnia protokolarnego przekazania placu budowy nie później jednak niż do dnia 20 grudnia 2021 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.