Ogłoszenie z dnia 2022-07-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00182843/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-27
- 2022/BZP 00187112/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostawą sprzętu pielęgnacyjnego, rehabilitacyjnego i wspomagającego do wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego przy Miejsko - Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Sędziszowie Małopolskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690010550
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 3 Maja
1.5.2.) Miejscowość: Sędziszów Małopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-120
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mgops@sedziszow-mlp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mgops.sedziszow-mlp.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/sedziszowmalopolski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wraz z dostawą sprzętu pielęgnacyjnego, rehabilitacyjnego i wspomagającego do wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego przy Miejsko - Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Sędziszowie Małopolskim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1efbdf90-dda8-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00251067
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021094/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa sprzętu pielęgnacyjnego, rehabilitacyjnego i wspomagającego do wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego przy Miejsko - Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Sędziszowie Małopolskim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020, OŚ priorytetowa: VIII Integracja społeczna Działanie: 8.3 Zwiększenie dostępu do usług społecznych i zdrowotnych2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00182843/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FK.261.I.3.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 754024,02 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą sprzętu pielęgnacyjnego, rehabilitacyjnego i wspomagającego do wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego przy Miejsko - Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Sędziszowie Małopolskim.
2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 1 obejmuje:
1) dostawę (zakup, transport, rozładunek, dostarczenie) sprzętu pielęgnacyjnego, rehabilitacyjnego i wspomagającego do wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego,
2) przekazanie wraz ze sprzętem instrukcji obsługi aktualnej na dzień dostawy w języku polskim w wersji papierowej i w wersji elektronicznej, przy czy musi to być instrukcja użytkownika, która umożliwi Zamawiającemu co najmniej kontrolę sprawności sprzętu i konserwację,
3) montaż i uruchomienie tych elementów dostawy, które tego wymagają,
4) posprzątanie pomieszczeń po zrealizowaniu dostawy,
5) przeprowadzenie instruktażu/szkolenia dla wyznaczonych pracowników Zamawiającego, którzy będą sprawować nadzór techniczny nad Sprzętem, w tym w zakresie obsługi, kontroli sprawności sprzętu, a także wydanie dokumentu potwierdzającego odbycie instruktażu (dokumenty mają być imienne, dla każdego uczestnika odrębnie). Termin szkolenia personelu, Wykonawca ustali z Zamawiającym po wykonaniu dostawy towaru.
3. Przedmiot zamówienia zrealizowany zostanie zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi Załącznik Nr 7 do SWZ oraz treścią Projektu umowy (Załącznik nr 8 do SWZ).
4. Poprzez „dostawę” należy rozumieć sprzedaż przedmiotu umowy Zamawiającemu, jego dowóz i rozładunek we wskazanym przez Zamawiającego miejscu tj. Wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego, przy ulicy Solidarności 1 w Sędziszowie Małopolskim.
5. Zamawiający wymaga by dostarczony przedmiot zamówienia:
1) był fabrycznie nowy, nie posiadał żadnych śladów użytkowania, nieuszkodzony, wolny od wad, w pełni sprawny, kompletny, zdatny do jego prawidłowej eksploatacji zgodnie z zakresem funkcjonalnym i przeznaczeniem i nie był przedmiotem praw osób trzecich,
2) pochodził będzie z bieżącej produkcji,
3) posiadał wymagane przepisami atesty i certyfikaty, oznaczony był znakiem CE (jeżeli wyrób tego wymaga) i posiadał karty katalogowe producenta, aprobaty techniczne, certyfikaty, deklaracje zgodności z obowiązującymi normami oraz przepisami prawa i normami oraz że nie jest prototypem.
6. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość dostarczonego przedmiotu zamówienia w całości oraz zastosowanych materiałów.
7. Na etapie przygotowania ofert Wykonawcy zobowiązani są przeanalizować wszystkie elementy opisu technicznego i w razie wątpliwości zgłosić pisemnie w przewidzianym terminie uwagi i zauważone nieścisłości.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33196100-1 - Sprzęt dla osób starszych
33192110-6 - Łóżka ortopedyczne
33193100-0 - Pojazdy inwalidzkie i wózki inwalidzkie
33158400-6 - Sprzęt do terapii mechanicznej
37441300-4 - Rowery stacjonarne
31516000-6 - Lampy podczerwieni
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 711850,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 711850,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 711850,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ronomed Sp. zo.o. Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7543011655
7.3.3) Ulica: Przyjaźni 52/1U
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-030
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"RONOMED" SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
"RONOMED" SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 711850,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego
- Dostawa sprzetu do rehabilitacji do SP ZOZ MSWiA Centrum Rehabilitacji w Górznie
- Klub rozwoju cyfrowego w Ozorkowie - zakup i dostawa sprzętu - 1
- Wykonanie prac budowlanych węzłów sanitarnych na dwóch kondygnacjach Oddziału Pielęgnacyjnego wraz z wymianą pionu dezynfektora w Zakładzie Pielęgnacyjno-Opiekuńczym SPZOZ w Stalowej Woli
- Budowa Oddziału Geriatrycznego w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu: " Rozwój opieki geriatrycznej poprzez modernizację infrastruktury ZZOZ w Ostrowie Wielkopolskim"
więcej: Lampy podczerwieni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.