eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sędziszów MałopolskiZakup wraz z dostawą sprzętu pielęgnacyjnego, rehabilitacyjnego i wspomagającego do wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego przy Miejsko - Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Sędziszowie Małopolskim



Ogłoszenie z dnia 2022-07-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostawą sprzętu pielęgnacyjnego, rehabilitacyjnego i wspomagającego do wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego przy Miejsko - Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Sędziszowie Małopolskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690010550

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 3 Maja

1.5.2.) Miejscowość: Sędziszów Małopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-120

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mgops@sedziszow-mlp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mgops.sedziszow-mlp.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/sedziszowmalopolski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup wraz z dostawą sprzętu pielęgnacyjnego, rehabilitacyjnego i wspomagającego do wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego przy Miejsko - Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Sędziszowie Małopolskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1efbdf90-dda8-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00251067

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021094/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa sprzętu pielęgnacyjnego, rehabilitacyjnego i wspomagającego do wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego przy Miejsko - Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Sędziszowie Małopolskim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020, OŚ priorytetowa: VIII Integracja społeczna Działanie: 8.3 Zwiększenie dostępu do usług społecznych i zdrowotnych

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00182843/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FK.261.I.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 754024,02 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą sprzętu pielęgnacyjnego, rehabilitacyjnego i wspomagającego do wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego przy Miejsko - Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Sędziszowie Małopolskim.
2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 1 obejmuje:
1) dostawę (zakup, transport, rozładunek, dostarczenie) sprzętu pielęgnacyjnego, rehabilitacyjnego i wspomagającego do wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego,
2) przekazanie wraz ze sprzętem instrukcji obsługi aktualnej na dzień dostawy w języku polskim w wersji papierowej i w wersji elektronicznej, przy czy musi to być instrukcja użytkownika, która umożliwi Zamawiającemu co najmniej kontrolę sprawności sprzętu i konserwację,
3) montaż i uruchomienie tych elementów dostawy, które tego wymagają,
4) posprzątanie pomieszczeń po zrealizowaniu dostawy,
5) przeprowadzenie instruktażu/szkolenia dla wyznaczonych pracowników Zamawiającego, którzy będą sprawować nadzór techniczny nad Sprzętem, w tym w zakresie obsługi, kontroli sprawności sprzętu, a także wydanie dokumentu potwierdzającego odbycie instruktażu (dokumenty mają być imienne, dla każdego uczestnika odrębnie). Termin szkolenia personelu, Wykonawca ustali z Zamawiającym po wykonaniu dostawy towaru.
3. Przedmiot zamówienia zrealizowany zostanie zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi Załącznik Nr 7 do SWZ oraz treścią Projektu umowy (Załącznik nr 8 do SWZ).
4. Poprzez „dostawę” należy rozumieć sprzedaż przedmiotu umowy Zamawiającemu, jego dowóz i rozładunek we wskazanym przez Zamawiającego miejscu tj. Wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego, przy ulicy Solidarności 1 w Sędziszowie Małopolskim.
5. Zamawiający wymaga by dostarczony przedmiot zamówienia:
1) był fabrycznie nowy, nie posiadał żadnych śladów użytkowania, nieuszkodzony, wolny od wad, w pełni sprawny, kompletny, zdatny do jego prawidłowej eksploatacji zgodnie z zakresem funkcjonalnym i przeznaczeniem i nie był przedmiotem praw osób trzecich,
2) pochodził będzie z bieżącej produkcji,
3) posiadał wymagane przepisami atesty i certyfikaty, oznaczony był znakiem CE (jeżeli wyrób tego wymaga) i posiadał karty katalogowe producenta, aprobaty techniczne, certyfikaty, deklaracje zgodności z obowiązującymi normami oraz przepisami prawa i normami oraz że nie jest prototypem.
6. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość dostarczonego przedmiotu zamówienia w całości oraz zastosowanych materiałów.
7. Na etapie przygotowania ofert Wykonawcy zobowiązani są przeanalizować wszystkie elementy opisu technicznego i w razie wątpliwości zgłosić pisemnie w przewidzianym terminie uwagi i zauważone nieścisłości.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33196100-1 - Sprzęt dla osób starszych

33192110-6 - Łóżka ortopedyczne

33193100-0 - Pojazdy inwalidzkie i wózki inwalidzkie

33158400-6 - Sprzęt do terapii mechanicznej

37441300-4 - Rowery stacjonarne

31516000-6 - Lampy podczerwieni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 711850,23 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 711850,23 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 711850,23 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ronomed Sp. zo.o. Sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7543011655

7.3.3) Ulica: Przyjaźni 52/1U

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-030

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 711850,23 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.