Ogłoszenie z dnia 2022-07-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00161509/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont mostu w Rowach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wójt Gminy Ustka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979878
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dunina 24
1.5.2.) Miejscowość: Ustka
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-270
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ustka.ug.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ustka.ug.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.ustka.ug.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont mostu w Rowach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-11ff4367-d5ae-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00250992
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024689/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.17 Remont mostu w Rowach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00161509/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZP.271.18.2022.MA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 920405,53 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Remont mostu w Rowach”
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przeprowadzenie naprawy mostu:
– naprawa powierzchni betonowych podpór,
– naprawa powierzchni betonowych ustroju niosącego
– naprawa elementów wyposażenia,
– montaż szczelinomierzy do pomiaru i rejestracja rozwarcia rys,
– instalacja reperów geodezyjnych,
– montaż elementów ograniczających skrajnię poziomą na moście.
Przeprowadzenie naprawy dojazdów do obiektu:
– usunięcie kostki betonowej,
– przekopy próbne w celu stwierdzenia, ewentualnych lokalizacji niezinwentaryzowanych sieci i urządzeń,
– zainstalowanie profili stalowych,
– usunięcie materiału zasypowego za przyczółkami oraz skrzydłami,
– wykonanie napraw i zabezpieczenie powierzchni odziemnych przyczółków i skrzydeł,
– wykonanie zasypki, warstwowo owijanej geowłókniną,
– ułożenie warstwy chudego betonu pod płytę odciążającą,
– zbrojenie i betonowanie płyty odciążającej,
– wykonanie warstw podbudowy oraz odtworzenie nawierzchni na dojazdach z kostki betonowej,
Uporządkowanie terenu budowy.
Wykonanie docelowej organizacji ruchu.
W wyniku remontu nie zmieni się zagospodarowanie terenu ani funkcja użytkowa drogi i mostu. Potrzeba przeprowadzenia remontu mostu, wynika z niezadowalającego stanu technicznego. Remont mostu, będzie miał pozytywny wpływ na ogólny kształt krajobrazu. Naprawa dojazdów zwiększy bezpieczeństwo ruchu, zachowując ten sam przeprawy charakter jak dotychczas.
Zestawienie powierzchni poszczególnych części zagospodarowania terenu:
Powierzchnia całkowita mostu objętego remontem: 330m²
Powierzchnia skarp objętych remontem: 20m²
Powierzchnia dojazdów objętych remontem: 65m² .
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załączona do niniejszej umowy specyfikacja warunków zamówienia, dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz pomocniczo przedmiar robót, które jako załączniki stanowią integralną część umowy.
4. Roboty muszą być wykonane zgodnie dokumentacją budowlaną, obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych umową warunkach.
5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia wyłącznie z materiałów i urządzeń fabrycznie nowych, dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, objętych certyfikatem w zakresie tzw. znaku bezpieczeństwa, wskazującego na zgodność z Polską Normą, aprobatą techniczną i właściwymi przepisami technicznymi zgodnie z art. 10 ustawy z 07 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. 2021 poz. 2351 ze zm.).
6. Zamawiający informuje, że ewentualne wskazanie w dokumentacji projektowej oraz innych dokumentach dotyczących opisu przedmiotu zamówienia znaku towarowego, patentu, nazwy własnej lub innych określeń w rozumieniu art. 99 ust. 4 ustawy PZP nie oznacza wymogu zastosowania tego materiału lub urządzenia (wskazanego nazwą), a jedynie takie wskazania stanowią sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Dla uniknięcia wątpliwości zamawiający informuję, że dopuszcza zastosowanie rozwiązania równoważnego i na podstawie art. 99 ust. 6 ustawy PZP określa następujące kryterium dla oceny równoważności, które to kryterium ma zastosowanie do wszystkich materiałów (produktów) i urządzeń określonych w całej dokumentacji projektowej i pozostałych dokumentach opisu przedmiotu zamówienia, a mianowicie warunkiem zastosowania materiału lub urządzenia równoważnego jest spełnienia łącznie następujących wymagań:
− materiał (zamiennie produkt) lub urządzenie równoważne musi zapewnić osiągniecie tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
− materiał lub urządzenie równoważne musi zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych ,
− równoważne materiały i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym przepisami,
− Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, jest zobowiązany uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SWZ,
− Wykonawca jest zobowiązany wykazać równoważność zastosowanych materiałów lub urządzeń.
7. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdy w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie
technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z
powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji
technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia
towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45221119-9 - Roboty budowlane w zakresie renowacji mostów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1043040,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1660500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1043040,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane Soroko A.Soroko, W. Soroko Sp. Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4990000158
7.3.3) Ulica: Mickiewicza 8
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-004
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE "SOROKO" A.SOROKO W.SOROKO SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1043040,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 240 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących roboty w zakresie:
wykonywania robót mostowych, fundamentowania oraz operatorów sprzętów budowlanych
Czynności te mieszczą się w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”.
Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 8 do SWZ – wzorze umowy.
INNE PRZETARGI Z USTKI
- Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Miasta Ustka i jej jednostek organizacyjnych w 2026 r.
- Zapewnienie schronienia dla osób bezdomnych z terenu Miasta Ustka z usługami opiekuńczymi oraz bez usług opiekuńczych.
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Ustka
- Świadczenie usług ochrony mienia Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Ustce
- Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy Cmentarza Komunalnego w Zimowiskach.
- Dostawa sprzętu w celu zabezpieczenia logistycznego i zapewnienia ciągłości dostaw oraz edukacji w ramach środków przyznanych z "Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026
więcej: przetargi w Ustce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





