Ogłoszenie z dnia 2023-06-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00190502/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zabezpieczenie trzech kąpielisk nad Jeziorem Białym
w miejscowości Okuninka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Włodawa
1.3.) Oddział zamawiającego: Al. Jana Pawła II 22
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110197865
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła
1.5.2.) Miejscowość: Włodawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-200
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: (82) 5 721 234
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@gmina-wlodawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-wlodawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5bba32f0-e333-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zabezpieczenie trzech kąpielisk nad Jeziorem Białymw miejscowości Okuninka
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5bba32f0-e333-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00250975
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056252/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Zabezpieczenie trzech kąpielisk nad Jeziorem Białym w miejscowości Okuninka
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00190502
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IK.271.5.II.2023.MZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zabezpieczenie trzech kąpielisk nad Jeziorem Białym w miejscowości Okuninka:
a. Kąpielisko nr 1 - wewnątrz wykonanego pomostu pływającego cumowniczego,
w północno-wschodniej części jeziora Białego. Wymiary 70,0 m wzdłuż linii brzegowej i 47,0 m w głąb jeziora od linii brzegowej.
b. Kąpielisko nr 2 – wschodni brzeg jeziora, wzdłuż ogólnodostępnej plaży na wysokości działek nr 459, 461, 462 o wymiarach 140,0 m wzdłuż linii brzegowej
i 40,0 m w głąb jeziora od linii brzegowej.
c. Kąpielisko nr 3 – wschodni brzeg jeziora, wzdłuż ogólnodostępnej plaży (dz. 465) na wysokości działek nr 464, 465, 466 oraz wzdłuż działki 496 o wymiarach 80,0 m wzdłuż linii brzegowej i 50,0 m. w głąb jeziora od linii brzegowej.
Szczegółowe granice kąpielisk o których mowa powyżej przedstawia ZAŁACZNIK NR 6 DO SWZ
W szczegółowy zakres przedmiotu wchodzi:
a) wykwalifikowana obsługa ratownicza zgodnie z obowiązującymi przepisami,
w tym 9 ratowników wodnych posiadających niezbędną wiedzę i stosowne uprawnienia
b) ratownicza jednostka pływająca z napędem motorowym.
c) odpowiedni sprzęt ratunkowy i pomocniczy, o którym mowa w Rozporządzeniu MSW
z dnia 27 lutego 2012 roku w sprawie wymagań dotyczących wyposażenia wyznaczonych obszarów wodnych w sprzęt ratunkowy i pomocniczy, urządzenia sygnalizacyjne i ostrzegawcze oraz sprzęt medyczny, leki i artykuły sanitarne (Dz.U. z 2012 r. poz. 261),
d) kompleksowe zabezpieczenie kąpieliska na terenie, w szczególności do:
- stałego obserwowania obszaru kąpieliska i niezwłocznego reagowania na każdy sygnał wzywania pomocy oraz podejmowania akcji ratowniczej,
- zapewnienia wymaganego wyposażenia (stanowiącego własność Zleceniobiorcy oraz powierzonego przez Zleceniodawcę) i kontroli urządzeń oraz sprzętu, które zapewniają bezpieczeństwo osób kąpiących się,
- kontroli stref dla umiejących i nie umiejących pływać,
- wywieszania na maszcie odpowiedniego koloru flag informacyjnych,
- sygnalizowania, za pomocą urządzeń alarmowych, przekroczeń obowiązującego regulaminu (np. granicy strefy umiejących pływać), a także nadchodzącej burzy,
- reagowania na wszelkie wypadki naruszania regulaminu obowiązującego na terenie kąpieliska,
- wpisywania na tablicy informacyjnej temperatury wody, powietrza oraz innych aktualnych informacji (np. dotyczących nagłych zmian warunków atmosferycznych),
- codziennego kontrolowania głębokości wody przed otwarciem kąpieliska,
a w razie potrzeby – przesunięcia miejsca kąpieli lub czasowego wyłączenia określonych obszarów kąpieliska z używalności,
- oczyszczenia powierzchni i dna obszaru przeznaczonego do kąpieli z wszelkich przedmiotów mogących spowodować skaleczenie lub inny nieszczęśliwy wypadek,
- bieżącego prowadzenia dziennika pracy,
- zapewnienia bezpośredniej łączności z pogotowiem ratunkowym i najbliższą jednostką Policji,
e) zorganizowanie kąpielisk, między innymi: wyznaczenie stref dla umiejących pływać, dla nieumiejących pływać, brodzika dla dzieci.
4.2. Zorganizowanie, prowadzenie oraz wyposażenie w sprzęt medyczny, leki
i artykuły sanitarne o których mowa w Rozporządzeniu MSW z dnia 27 lutego 2012 roku w sprawie wymagań dotyczących wyposażenia wyznaczonych obszarów wodnych w sprzęt ratunkowy i pomocniczy, urządzenia sygnalizacyjne
i ostrzegawcze oraz sprzęt medyczny, leki i artykuły sanitarne (Dz.U. z 2012 r. poz. 261) Kąpieliskowego Punktu Pierwszej Pomocy w wyznaczonym budynku Gminy Włodawa w Okunince z obsadą co najmniej jednej osoby posiadającej co najmniej uprawnienia w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy z tytułem ratownika o których mowa w Rozporządzeniu MZ z dnia 19 marca 2007 r. w sprawie kursu w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy (Dz. U. z 2007 r. ust. 60 poz. 408) od 26 czerwca 2021 roku do 31 sierpnia 2021 roku, w godzinach 10.00 - 18.00, przez 7 dni w tygodniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 75250000-3 - Usługi straży pożarnej oraz ratownicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
75252000-7 - Służby ratownicze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 173560,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 298080,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 173560,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUNDACJA D.T.SPORT
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6972330656
7.3.3) Ulica: Średnia
7.3.4) Miejscowość: Leszno
7.3.5) Kod pocztowy: 64-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 173560,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-06-24 do 2023-08-31INNE PRZETARGI Z WŁODAWY
- dostawa medycznego sprzętu jednorazowego użytku, opatrunków, nici chirurgicznych i płynów infuzyjnych
- Zabezpieczenie trzech kąpielisk nad Jeziorem Białym w miejscowości Okuninka
więcej: przetargi w Włodawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ratownictwo wodne Krytej Pływalni przy ulicy Haffnera 57 w Sopocie w 2024 roku.
- Świadczenie usługi ratownictwa wodnego w Kompleksie Obiektów Basenowych MOSiR w Elblągu
- Świadczenie usługi ratownictwa wodnego i pierwszej pomocy przedlekarskiej w Obiekcie Sportowym Szczeciński Dom Sportu przy ul. Wąskiej 16 w Szczecinie w roku 2024. Część 2.
- Zabezpieczenie trzech kąpielisk nad Jeziorem Białym w miejscowości Okuninka
- Świadczenie kompleksowych usług ratownictwa wodnego dla Kąpieliska Basenowego przy ul. Ks. B. Zelka 30 A w Bukownie w 2024r
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.