eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sierakowice › Budowa sali gimnastycznej wraz z zapleczem przy Szkole Podstawowej w miejscowości Mojusz.



Ogłoszenie z dnia 2021-10-29

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sali gimnastycznej wraz z zapleczem przy Szkole Podstawowej w miejscowości Mojusz.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sierakowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674977

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lęborska 30

1.5.2.) Miejscowość: Sierakowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-340

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sierakowice@sierakowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sierakowice.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa sali gimnastycznej wraz z zapleczem przy Szkole Podstawowej w miejscowości Mojusz.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb87e100-3883-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00250955

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Przedmiotowe zamówienie jest powtórzeniem robót realizowanych w ramach zamówienia pn. Budowa sali gimnastycznej wraz z zapleczem przy Szkole Podstawowej w miejscowości Załakowo (ogłoszenie o zamówieniu nr 763063-N-2020 r. z 07.12.2020 r.). Zamawiający w SIWZ do zamówienia podstawowego (Rozdz. III pkt 8 SIWZ) oraz w ogłoszeniu o zamówieniu przewidział możliwość powtórzenie podobnych robót budowlanych tj. polegających na budowie sal gimnastycznych w miejscowościach Jelonko i Mojusz. Ponadto, spełnione zostały pozostałe przesłanki określone w wyżej wymienionym artykule ustawy tzn. aktualne zamówienie jest zgodne z przedmiotem zamówienia pierwotnego, zostało one udzielone dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia pierwotnego.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: SUE.271.18.2020

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SUE.271.16.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem inwestycji jest rozbudowa istniejącego budynku Szkoły Podstawowej w Mojuszu o salę gimnastyczną (z trybunami dla maks. 100 ) z zapleczem socjalno-sanitarnym i łącznikiem, wraz z niezbędną przebudową istniejącego budynku szkoły oraz budową i przebudową infrastruktury technicznej i kolidującej z planowaną inwestycją. Inwestycja obejmuje działki nr 69/1, 75/1, 385/1 i 71/6 oraz część działek drogowych nr 92/1 i 76, położonych w Mojuszu, gm. Sierakowice. Ponadto należy zaprojektować i wybudować instalację fotowoltaiczną o mocy 18 kWp, nieujętą w dokumentacji technicznej.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają dokumentacje projektowe, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót, które stanowią załączniki nr 4 do zaproszenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45212222-8 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3865032,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3865032,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3865032,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane WALASZKOWSKI Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891630371

7.3.3) Ulica: Rzemieślnicza 11

7.3.4) Miejscowość: Leszno

7.3.5) Kod pocztowy: 83-307

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3865032,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 275 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.