Og³oszenie z dnia 2021-10-29
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00275664/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-19
- 2021/BZP 00286610/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-26
- 2021/BZP 00296621/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-02
- 2021/BZP 00301393/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-06
- 2021/BZP 00310393/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-10
- 2022/BZP 00001901/01 - Wynik z dnia 2022-01-04
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa kopu³y ogrodu zimowego w Pa³acu Prezydenckim – Etap I
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Centrum Obs³ugi Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142734982
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Wiejska 10
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-902
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.co@prezydent.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.co.kprp.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - instytucja gospodarki bud¿etowej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa kopu³y ogrodu zimowego w Pa³acu Prezydenckim – Etap I
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d11ab91a-318a-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00250917
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-10-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00019181/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.3 Przebudowa kopu³y ogrodu zimowego w Pa³acu Prezydenckim - Etap I
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://zamowienia-cokprp.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Tak
3.3.) Informacje na temat sposobu udostêpnienia zastrze¿onych dokumentów zamówienia
Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 18 ust. 4 w zwi±zku z art. 280 ust. 3 ustawy Pzp, udostêpni za³±czniki, o których mowa w ust. 2, tj. Za³±cznik nr 13 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia wraz z za³±cznikami wraz przedmiarami i dokumentacj± projektow± oraz Za³±cznik nr 10 do SWZ (wzór Umowy) na wniosek (wzór wniosku stanowi Za³±cznik nr 12 do SWZ) ka¿dego Wykonawcy ubiegaj±cego siêo przedmiotowe zamówienie, z³o¿ony za pomoc± Platformy Zakupowej, po uprzednim zarejestrowaniu siê na Platformie Zakupowej (Wykonawca powinien skorzystaæ z zak³adki „Przystêpujê do postêpowania”, zarejestrowaæ siê, a nastêpnie przej¶æ do zak³adki „Korespondencja”). Zarejestrowanie siê i przyst±pienie do postêpowania nie obliguje Wykonawcy do z³o¿enia oferty. Szczegó³owe informacje znajduj± siê w rozdziale IV
SWZ.
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Adres strony internetowej, na której jest prowadzone postêpowanie i na której bêd± dostêpne wszelkie dokumenty zwi±zane z prowadzon± procedur± :
https://zamowienia-cokprp.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postêpowaniu komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami (w tym mo¿liwo¶æ przekazywania sobie przez strony postêpowania o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji) odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej znajduj±cej siê pod adresem: https://zamowienia-cokprp.ezamawiajacy.pl w zak³adce „Korespondencja”. O¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wp³yn± do Zamawiaj±cego, uwa¿a siê za dokumenty z³o¿one w terminie, je¶li ich czytelna tre¶æ dotrze do Zamawiaj±cego przed up³ywem tego terminu. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich z³o¿enia/wys³ania na Platformie Zakupowej. Na Platformie Zakupowej w zak³adce „Regulacje i procedury procesu zakupowego” znajduje siê „Instrukcja dla Wykonawcy” opisuj±ca korzystanie z Platformy Zakupowej, do której Wykonawca powinien siê stosowaæ. 2. Ogólne zasady korzystania z Platformy, z zastrze¿eniem ust. 8 niniejszego Rozdzia³u; 1) zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Centrum Obs³ugi Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej; https://zamowienia-cokprp.ezamawiajacy.pl .
2) Wykonawca po wybraniu opcji „przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl , gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod
z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”. 3) Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W zwi±zku
z tym Zamawiaj±cy zaleca Wykonawcom uwzglêdnienie czasu niezbêdnego na rejestracjê w procesie z³o¿enia Oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem z³o¿enia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o mo¿liwo¶ci przyspieszenia procedury za³o¿enia konta, wówczas nale¿y skontaktowaæ siê pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.
4) Po za³o¿eniu konta Wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia Oferty w postêpowaniu. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej. Za datê przekazania za¶wiadczeñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wys³ania za po¶rednictwem zak³adki „Korespondencja”. Szczegó³owe informacje znajduj± siê
w SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej "RODO") informujemy, ¿e: a) administratorem Pañstwa danych osobowych bêdzie Centrum Obs³ugi Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej (instytucja gospodarki bud¿etowej), NIP: 701-02-71-052; KRS: 0000374458; REGON: 142734982; adres siedziby: ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa, kontakt mailowy: centrum@prezydent.pl lub telefoniczny: (48 22) 695-21-30,
b) w sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mo¿liwy jest kontakt z inspektorem ochrony danych, za po¶rednictwem poczty elektronicznej cokprp.iod@prezydent.pl , c) Pañstwa dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, d) Odbiorcami Pañstwa danych osobowych mog± byæ osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 oraz art. 18 ust. 1 ustawy z dnia 11.09.2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z pó¼n. zm., dalej „ustawa Pzp” oraz Kancelaria Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej z siedzib± w Warszawie przy ul. Wiejskiej 10 i S³u¿ba Ochrony Pañstwa z siedzib± w Warszawie przy ul. Podchor±¿ych 38, w celu zapewnienia bezpieczeñstwa (przy wykorzystaniu monitoringu wizyjnego) na terenie obiektów Kancelarii Prezydenta RP, e) Pañstwa dane osobowe bêd± przetwarzane przez okres:
i. 4 lat od zakoñczenia postêpowania lub przez ca³y okres umowy, je¶li jest d³u¿szy ni¿ 4 lata (art. 78 ust. 1 ustawy Pzp), ii. 5 lat od pocz±tku roku nastêpuj±cego po roku obrotowym, w którym operacje, transakcje i postêpowania zosta³y ostatecznie zakoñczone, sp³acone, rozliczone lub przedawnione (art. 74 ust. 2 pkt 4 ustawy o rachunkowo¶ci). Szczegó³owe informacje znajduj± siê w SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.CO-14/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane zwi±zane z napraw± dachu ogrodu zimowego (kopu³y) w Pa³acu Prezydenckim przy ul. Krakowskie Przedmie¶cie 46/48 w Warszawie wraz z pracami towarzysz±cymi. Zakres prac obejmuje roboty budowlane zwi±zane z napraw± dachu ujête w I etapie dokumentacji projektowej przebudowy ogrodu zimowego (kopu³y) Pa³acu Prezydenckiego. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶la Za³±cznik nr 13 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia wraz z za³±cznikami oraz Za³±cznik nr 10 do SWZ – Wzór umowy.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45261210-9 - Wykonywanie pokryæ dachowych
45262120-8 - Wznoszenie rusztowañ
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45442100-8 - Roboty malarskie
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 6. Ca³kowita liczba punktów, jak± otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poni¿szego wzoru:
L = C + B + GiR
gdzie:
L – ca³kowita liczba punktów,
C – punkty uzyskane w kryterium „Cena ofertowa brutto”,
B – punkty uzyskane w kryterium „Termin realizacji zamówienia”,
GiR – punkty uzyskane w kryterium „Wyd³u¿enie okresu gwarancji i rêkojmi”.
7. Zamawiaj±cy informuje, ¿e w stosunku do kryteriów oceny ofert nie znajduj± zastosowania przepisy art. 128 ustawy Pzp.
8. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona
z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki (zasada zaokr±glenia – poni¿ej 5 nale¿y koñcówkê pomin±æ, powy¿ej i równe 5 nale¿y zaokr±gliæ w górê).
9. Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska najwy¿sz± sumaryczn± liczbê punktów po zastosowaniu wszystkich kryteriów oceny ofert.
10. Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiaj±cy wybiera spo¶ród tych ofert ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze.
11. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
12. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz± w oparciu o podane kryteria wyboru. Je¿eli zamawiaj±cy nie bêdzie prowadzi³ negocjacji, dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spo¶ród niepodlegaj±cych odrzuceniu ofert.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia (B)
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Wyd³u¿enie okresu gwarancji i rêkojmi (GiR)
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce: 1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym: Wykonawca powinien byæ wpisany do Krajowego Rejestru S±dowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, o ile wymóg taki wynika z odrêbnych przepisów, lub do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania. 2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie. Dzia³alno¶æ prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnieñ. 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zmawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie. 4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:4.1) Wykonawca winien wykazaæ wykonanie z nale¿yt± staranno¶ci±, a w szczególno¶ci zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owym ukoñczeniem, w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych (dotycz±cych ró¿nych przedsiêwziêæ/inwestycji) polegaj±cych na budowie lub przebudowie lub remoncie dachu w zabytkowym budynku * - ka¿dy z nich wpisany do rejestru zabytków zgodnie z ustaw± z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2021 r. poz. 710, z pó¼n. zm.), a ka¿da z tych robót mia³a warto¶æ co najmniej 400 000,00 z³ brutto. 4.2) Wykonawca winien udokumentowaæ posiadanie osób zdolnych do wykonania zamówienia poprzez wykazanie, ¿e osoby uczestnicz±ce w wykonaniu zamówienia posiadaj± odpowiednie uprawnienia do wykonania zamówienia tj. dysponuje lub bêdzie dysponowaæ co najmniej:A) jedn± osob± wyznaczon± do sprawowania funkcji kierownika budowy w specjalno¶ci konstrukcyjno – budowlanej, posiadaj±c± uprawnienia do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci konstrukcyjno – budowlanej, która przez co najmniej 18-cie miesiêcy bra³a udzia³ w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków w my¶l art. 37c* ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2021 r. poz. 710, z pó¼n. zm.).
B) jedn± osob± wyznaczon± do sprawowania funkcji kierownika robót w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadaj±c± uprawnienia do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych, która przez co najmniej 18-cie miesiêcy bra³a udzia³ w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków w my¶l art. 37c* ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2021 r. poz. 710, z pó¼n. zm.). Szczegó³owe informacje znajduj± siê w SWZ.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 5. Zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych:1) O¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej - Za³±cznik nr 5 do SWZ (w formie elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym);
2) Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie dotycz±cym podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy Pzp sporz±dzonej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jej z³o¿eniem;
3) Za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
4) Za¶wiadczenia albo innego dokumentu w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem,
a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków
o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
5) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji (chyba ¿e Wykonawca wska¿e, ¿e Zamawiaj±cy posiada te dokumenty – odpisy lub informacje itp. dotycz±ce tego Wykonawcy lub Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnie dostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych). W przypadku oferty sk³adanej przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, dokument ten sk³ada ka¿dy z wykonawców oddzielnie;
6) O¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego, o których mowa w art. 108. ust. 1 pkt 3), 4), 6) ustawy oraz w art. 109 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp (w formie elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) wg Za³±cznika nr 8 SWZ; Szczegó³owe informacje znajduj± siê w SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych:1) Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat , a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci i daty wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty (dotyczy warunku okre¶lonego w Rozdziale VII ust. 2 pkt 4 ppkt 4.1 SWZ) - wzór wykazu robót stanowi Za³±cznik nr 6 do SWZ (w formie elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Okresy wyra¿one w latach lub miesi±cach, o których mowa w tym punkcie, liczy siê wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert; 2) Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ i do¶wiadczenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (dotyczy warunku okre¶lonego w Rozdziale VII ust. 4 ppkt 4.2 SWZ) - wzór wykazu osób stanowi Za³±cznik nr 7 do SWZ (Tabela 1 i Tabela 2) (w formie elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).Szczegó³owe informacje znajduj± siê w SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci 7 000,00 z³ (s³ownie: siedem tysiêcy z³otych 00/100).2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieni±dza nale¿y wp³aciæ na rachunek bankowy Zamawiaj±cego: Centrum Obs³ugi Kancelarii Prezydenta RP, BGK Oddzia³ w W-wie nr 07 1130 1017 0020 1473 8920 0002 z dopiskiem wadium – „Przebudowa kopu³y ogrodu zimowego w Pa³acu Prezydenckim – Etap I”, [sygnatura postêpowania – ZP.CO-14/2021]. UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego.
5. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:
1) musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w ustawie Pzp, bez potwierdzania tych okoliczno¶ci;
2) z jej tre¶ci powinno jednoznacznej wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium;
3) powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie;
4) termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert);
5) w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania;
6) beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest: Centrum Obs³ugi Kancelarii Prezydenta RP Adres: ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa, NIP: 7010271052;
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp), Zamawiaj±cy wymaga aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
8) musi zostaæ z³o¿one w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcê porêczenia lub gwarancji.
6. W przypadku wniesienia wadium w formie:
1) pieniê¿nej - zaleca siê, by dowód dokonania przelewu zosta³ do³±czony do oferty;
2) porêczeñ lub gwarancji - wymaga siê, by orygina³ dokumentu, w postaci elektronicznej zosta³ z³o¿ony wraz z ofert±.
7. Z wadium wniesionego w formie gwarancji lub porêczenia musi wynikaæ, i¿ zabezpiecza ona roszczenia zamawiaj±cego spowodowane dzia³aniem ka¿dego z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê
o udzielenie zamówienia, a tym samym w tre¶ci gwarancji lub porêczenia powinni byæ wymienieni wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie (konsorcjum). W przypadku nieprawid³owego sporz±dzenia gwarancji wadialnej lub porêczenia wadialnego przez konsorcjum - oferta konsorcjum podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust 1 pkt 5 i pkt 14 ustawy Pzp.
8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert±, zostanie odrzucona.
9. Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la ustawa Pzp.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia (np. spó³ki cywilne, konsorcja). W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty w postaci elektronicznej. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie te wstêpnie potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania, w tym o¶wiadczenie dotycz±ce przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wskazuj± w o¶wiadczeniu zgodnym z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 10 do SWZ), które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy. O¶wiadczenie powinno zostaæ z³o¿one wraz z ofert±.Szczegó³owe informacje znajduj± siê w SWZ.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 10 do SWZ. Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-11-22 13:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 1. Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Platformy Zakupowej pod adresem: https://zamowienia-cokprp.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-22 14:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Termin realizacji zamówienia: 1) Zamawiaj±cy okre¶la ³±czny termin realizacji zamówienia w zakresie naprawy dachu ogrodu zimowego (kopu³y) w Pa³acu Prezydenckim w terminie do 60 kolejnych dni roboczych od dnia przekazania terenu budowy. Zamawiaj±cy jednocze¶nie zastrzega sobie mo¿liwo¶æ wstrzymania czê¶ci robót na okre¶lony czas, po wcze¶niejszym poinformowaniu Wykonawcy poprzez przes³anie pisma, wiadomo¶ci e-mail lub kontakt telefoniczny, w przypadku stwierdzenia kolizji realizowanych robót budowlanych z w³a¶ciwym dla obiektu (z uwagi na jego reprezentacyjny charakter) sposobem u¿ytkowania. Przy czym termin realizacji zamówienia w zakresie wykonania naprawy dachu ogrodu zimowego (kopu³y) w Pa³acu Prezydenckim jest jednym z kryteriów oceny ofert (patrz Rozdzia³ XVIII SWZ).INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa art. spo¿ywczych do Miêdzynarodowego Centrum Rehabilitacji IFiPS w £ebie - wg 14 pakietów
- Us³ugi ochroniarskie na cmentarzach komunalnych m. st. Warszawy w 2026 roku
- Zakup subskrypcji ochrony DNS ze wsparciem na 12 miesiêcy
- Dostawa wyrobów medycznych okre¶lonych w 3 pakietach.
- WAG.260.6.2025 Ca³odobowa ochrona fizyczna osób i mienia Krajowej Rady S±downictwa
- Us³uga dostêpu do platformy do zarz±dzania to¿samo¶ci± OKTA w modelu chmurowym (SaaS), utrzymania platformy oraz wsparcia technicznego.
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac konserwatorskich, restauratorskich i robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków - auli II LO im. W. Reymonta w Ostrowie Wlkp. - etap III
- Modernizacja energetyczna ¶wietlicy wiejskiej w Bezmiechowej Górnej
- Wykonanie remontu czterech lokali (pustostanów) bêd±cych w zasobie MZBM w Kaliszu, w podziale na cztery czê¶ci.
- Roboty budowlane polegaj±ce na zaprojektowaniu i wykonaniu adaptacji zespo³u pomieszczeñ na III piêtrze w budynku A w obiekcie przy ul. M. Sk³odowskiej 19/27 w £odzi w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Przeprowadzenie remontu instalacji elektrycznej oraz tablic rozdzielczych w celu adaptacji budynku Szko³y Podstawowej nr 3 w Otwocku oraz Urzêdu Miasta Otwocka (...)
- Wykonanie prac remontowo-instalacyjno-wykoñczeniowych pomieszczeñ w internacie Zespo³u Szkó³ Architektoniczno- Budowlanych w Krakowie
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





