Ogłoszenie z dnia 2023-06-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00159557/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-31
- 2023/BZP 00160841/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Toaleta miejska dla parku w dzielnicy - Kamień w formule zaprojektuj i wykonaj roboty budowlane.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Piekary Śląskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255418
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bytomska 84
1.5.2.) Miejscowość: Piekary Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-940
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@piekary.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://piekary.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://josephine.proebiz.com/pl/tender/39834/summary1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Toaleta miejska dla parku w dzielnicy - Kamień w formule zaprojektuj i wykonaj roboty budowlane.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-72f2cfa1-cf97-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00250885
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00046203/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Toaleta miejska dla parku w dzielnicy- Kamień
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00159557
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.17.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 134146,34 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompletne i kompleksowe zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie jednostanowiskowej, automatycznej toalety miejskiej – zgodnie z wymogami PFU i jego załączników – łącznie.
Przedmiot zamówienia obejmuje kompletne i kompleksowe zaprojektowanie oraz wybudowanie:
a) jednej, kompletnej, automatycznej, jednostanowiskowej toalety miejskiej wraz z kompletnym wyposażeniem, urządzeniami, konstrukcją, fundamentami, budynkiem, instalacjami, podłączeniami, szafą zasilająco-sterowniczą z elementami automatyki, sterowania, monitoringu pracy, poboru opłat, oraz innymi elementami, wyposażeniem i urządzeniami zapewniającymi należyte wykonanie, ukończenie, uruchomienie, funkcjonowanie i użytkowanie toalety,
b) utwardzenie i zagospodarowanie terenu, wykonanie dojść, uporządkowanie terenu po zakończonych robotach, odtworzenie nawierzchni,
c) oświetlenia informacyjnego na elewacji wejściowej,
d) oświetlenia zewnętrznego toalety i terenu bezpośrednio przyległego,
e) dostęp do części technicznej z zewnątrz budynku toalety, odrębny dostęp niezależny od głównego pomieszczenia toalety,
f) przyłączenie do kanalizacji sanitarnej, deszczowej (odwodnienie budynku i terenu toalety),
g) przyłączenie energetyczne (zasilające) dla toalety i oświetlenia zewnętrznego,
h) przyłączenie wodociągowe wraz ze studnią wodomierzową i wyposażeniem,
i) odtworzenie zagospodarowania terenu (zagospodarowanie terenu obecnie objęte jest gwarancją i rękojmią, udzieloną przez Wykonawcę realizującego wcześniejsze roboty budowlane w ramach parku; na zniszczone i odtwarzane elementy w ramach niniejszego postępowania przetargowego, gwarancji i rękojmi udziela niniejszy wykonawca realizujący toaletę), oraz
j) pozostałe roboty, dostawy i czynności wskazane w SWZ, PFU wraz z załącznikami, WWiORB i w Umowie.
Toaleta musi być w pełni wyposażona, funkcjonalna i kompletna z punktu celu, któremu ma służyć. Toaleta musi być dostosowana dla osób z niepełnosprawnościami, w tym dla osób poruszających się na wózkach, a także matek z małymi dziećmi, osób starszych itp.
Zamawiający wymaga aby wykonawca tak zaprojektował i wykonał toaletę, by wszelkie czynności konserwacyjne, serwisowe, sprawdzające, regulujące, funkcjonalne, nastawy itp. odbywały się w sposób i z miejsc łatwo dostępnych, prosto, łatwo bez angażowania skomplikowanego sprzętu lub urządzeń i bez wykwalifikowanej obsługi oraz bez konieczności posiadania szczegółowej wiedzy lub umiejętności. Użytkownik (Zamawiający) ma w sposób swobodny mieć dostęp do ustawiania i modyfikacji wszelkich funkcjonalności, ma mieć zapewnioną możliwość dokonywania tych czynności samodzielnie, bez angażowania serwisu i bez ponoszenia jakichkolwiek dodatkowych opłat lub kosztów z tego tytułu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 6 i 7 do swz.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45215500-2 - Toalety publiczne
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 338004,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 338004,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 338004,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budotechnika Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6310200133
7.3.3) Ulica: Bierawka 2a
7.3.4) Miejscowość: Pilchowice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-145
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 338004,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 110 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z PIEKAR ŚLĄSKICH
- Usługa transportu sanitarnego
- Dostawy bielizny i odzieży ochronnej
- Modernizacja drogi powiatowej ulicy Tarnogórskiej od ulicy Bytomskiej do rejonu ulicy Zgrzebnioka
- Modernizacja pralni
- Leasing operacyjny z opcją wykupu samochodu dostawczego brygadowego
- Wymiana i przebudowa instalacji elektrycznych w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Piekarach Śląskich - IV części
więcej: przetargi w Piekarach Śląskich »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont w internacie garnizonowym z pracami towarzyszącymi Braniewo ul. Grota Roweckiego 14-16
- Renowacja dachu i elewacji budynku Domu oświatowego w miejscowości Jedlicze-Męcinka
- ROZBUDOWA/PRZEBUDOWA/MODERNIZACJA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI NIEGOWA
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj etapu wstępnego wykopu oraz rozbiórek elementów dla zadania inwestycyjnego Budowa budynku TR Warszawa na placu Defilad w Warszawie;
- Modernizacja infrastruktury edukacyjnej na terenie gminy Żegocina w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych
- Modernizacja budynku dawnego dworca Kolei Wilanowskiej przy ul. Kostki Potockiego 31 wraz z infrastrukturą zewnętrzną
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.