eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzcinica › Kompleksowa termomodernizacja budynków stanowiących własność Gminy Trzcinica



Ogłoszenie z dnia 2023-06-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Kompleksowa termomodernizacja budynków stanowiących własność Gminy Trzcinica

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzcinica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854926

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 47

1.5.2.) Miejscowość: Trzcinica

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-620

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: (62) 78 15 000

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@trzcinica.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzcinica.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pzp.trzcinica.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa termomodernizacja budynków stanowiących własność Gminy Trzcinica

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca36b1ba-dd1f-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00250854

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00024394/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Kompleksowa termomodernizacja budynków stanowiących własność Gminy Trzcinica.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00179959

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRS-VI.271.7.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 364184,37 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przedsięwzięcie budowlane pn. Kompleksowa termomodernizacja budynków stanowiących własność Gminy Trzcinica.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) termomodernizację – docieplanie ścian zewnętrznych budynku komunalnego w miejscowości Piotrówka 22 gmina Trzcinica, w tym m.in.:
a) ocieplenie ścian zewnętrznych, węgarków, cokołów, ścian piwnicznych,
b) wykonanie wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej oraz tynku cienkowarstwowego mozaikowego wg. przedmiaru,
c) demontaż i montaż rur spustowych,
d) demontaż i montaż instalacji odgromowej,
e) malowanie kominów,
f) remont daszku i podestu,
2) roboty budowlane i roboty instalacji centralnego ogrzewania budynku komunalnego w miejscowości Piotrówka 22 gmina Trzcinica,
3) termomodernizację – docieplanie ścian zewnętrznych budynku Urzędu Gminy ul. Jana Pawła II 47 w Trzcinicy, w tym m.in.:
a) ocieplenie ścian zewnętrznych, węgarków, cokołów, ścian piwnicznych,
b) wykonanie wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej oraz tynku cienkowarstwowego mozaikowego wg. przedmiaru,
c) demontaż i montaż rur spustowych,
d) demontaż i montaż instalacji odgromowej,
e) remont podestu oraz malowanie krat okiennych,
4) roboty budowlane i roboty instalacji centralnego ogrzewania budynku Urzędu Gminy ul. Jana Pawła II 47 w Trzcinicy.
2. Inne wymagania i uwagi:
1) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, przy czym okres gwarancji w tym zakresie jest jednym z kryteriów oceny ofert w niniejszym postępowaniu, zgodnie z Rozdziałem XIV.
Na urządzenia (piec z osprzętem) oraz instalację c.o. (w tym grzejniki) Wykonawca jest zobowiązany udzielić gwarancji na okres nie krótszy niż 24 miesiące.
2) Okres rękojmi za wady jest równy okresowi gwarancji, o którym mowa w ppkt 1.
3) Wykonawca musi spełnić warunki i obowiązki wynikające ze zgłoszenia na wykonanie robót budowlanych.
4) Wykonawca będzie odpowiedzialny za zagospodarowanie odpadów, z zastrzeżeniem że zagospodarowanie odpadów metalowych leży po stronie Zamawiającego.
5) Wykonawca zobowiązuje się rzetelnie i terminowo wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej oraz etyką zawodową, a w przypadku powstałych zniszczeń, zobowiązany jest do ich usunięcia.
6) Wszystkie prace prowadzone będą w użytkowanych obiektach. Zamawiający dopuszcza wykonywanie robót w innych godzinach w dni robocze niż czas pracy urzędu, w uzgodnieniu z Zamawiającym,
7) Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenie Zamawiającemu pomiarów, badań, ekspertyz dotyczących realizacji przedmiotu zamówienia, w tym m.in. pomiarów elektrycznych oraz innych pomiarów i dokumentów wynikających z zakresu Przedmiotu Umowy, przed odbiorem Przedmiotu Umowy, a także ponoszenie kosztów w tym zakresie.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SWZ, w szczególności w dokumentacji technicznej, stanowiącej Załączniki nr 5-8 do SWZ.
4. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zawarte jest odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, lub gdy w opisie przedmiotu zamówienia pojawiają się nazwy własne, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę, o których mowa w art. 99 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, czyli takie, które zagwarantują realizację przedmiotu zamówienia w zgodzie z zapisami opisu przedmiotu zamówienia i zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych.
5. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zawarte jest odniesienie do określonych etykiet, o których mowa w art. 104 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane spełniają równoważne wymagania określonej przez Zamawiającego etykiety.
6. W przypadku gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonej przez Zamawiającego etykiety lub równoważnej etykiety, Zamawiający akceptuje inne odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany Wykonawca udowodni, że roboty budowlane, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonej etykiety.
7. Wykonawca, w przypadku zamiaru zastosowania rozwiązań równoważnych, zobowiązany jest wskazać te rozwiązania i wykazać, za pomocą dowolnych środków dowodowych, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W takiej sytuacji w/w dokumenty będą stanowiły przedmiotowe środki dowodowe, a Wykonawca składa je wraz z ofertą.
8. Zamawiający, na podstawie art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę (zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy t.j. Dz.U. 2022, poz. 1510 ze zm.), osób wykonujących następujące czynności związane z realizacją zamówienia: tynkowanie.
9. Sposób weryfikacji oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę w/w wymagań dotyczących zatrudnienia oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały szczegółowo opisane we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
10. Zamawiający nie przewiduje wymagań dotyczących zatrudnienia, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
11. Zamawiający nie przewiduje i nie wymaga odbycia wizji lokalnej, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45410000-4 - Tynkowanie

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 553500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 586710,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 553500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU JOKPOL JÓZEF KOŁODZIEJ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 003348293

7.3.3) Ulica: Czereśniowa 25

7.3.4) Miejscowość: Laski

7.3.5) Kod pocztowy: 63-620

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 553500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.