Ogłoszenie z dnia 2024-03-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00242055/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-13
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa szwów chirurgicznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000289012
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Borowska 213
1.4.2.) Miejscowość: Wrocław
1.4.3.) Kod pocztowy: 50-556
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.jurczak@usk.wroc.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.usk.wroc.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00250848
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-03-19
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00242055
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
2.9. Numer planu postępowań w BZP Przed zmianą:
2024/BZP 00225478/01/P
Po zmianie:
2024/BZP 00225478/02/P
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
2.10. Identyfikator pozycji planu postępowań Przed zmianą:
2.2.48 Dostawa szwów chirurgicznych
Po zmianie:
1.2.36 Dostawa szwów chirurgicznych
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
I. Zaświadczenie o spełnienie wymogów wyrobów medycznych zgodnie z Rozporządzeniem unijnym (UE) 2017/745 z 5 kwietnia 2017 r. (Medical Device Regulation – MDR)
II. Dla wszystkich pozycji z pakietu 1 należy dołączyć pozytywną opinię z trzech ośrodków kardiochirurgicznych w kraju używających w/w nici danej firmy, nie starszą niż 36 miesięcy od terminu składania ofert
III. Katalogi producenta potwierdzające spełnienie parametrów wymaganych przez Zamawiającego w języku polskim lub tłumaczone na język polski wraz z opisem, którego zadania dotyczą, zdjęcia zaoferowanych produktów, ulotki informacyjne. (Zamawiający wymaga zaznaczenia kodu handlowego produktu w katalogu wraz z zaznaczeniem w katalogu, którego zadania z zamówienia dotyczy, a także nazwy handlowej i producenta w dokumentacji do przetargu)
Po zmianie:
I. Zaświadczenie o spełnienie wymogów wyrobów medycznych zgodnie z Rozporządzeniem unijnym (UE) 2017/745 z 5 kwietnia 2017 r. (Medical Device Regulation – MDR)
II. Dla wszystkich pozycji z pakietu 1 należy dołączyć pozytywną opinię z trzech ośrodków kardiochirurgicznych w kraju używających w/w nici danej firmy, nie starszą niż 36 miesięcy od terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza opinię ośrodka zagranicznego przetłumaczoną na język polski
III. Katalogi producenta potwierdzające spełnienie parametrów wymaganych przez Zamawiającego w języku polskim lub tłumaczone na język polski wraz z opisem, którego zadania dotyczą, zdjęcia zaoferowanych produktów, ulotki informacyjne. (Zamawiający wymaga zaznaczenia kodu handlowego produktu w katalogu wraz z zaznaczeniem w katalogu, którego zadania z zamówienia dotyczy, a także nazwy handlowej i producenta w dokumentacji do przetargu)
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:
I. Zaświadczenie o spełnienie wymogów wyrobów medycznych zgodnie z Rozporządzeniem unijnym (UE) 2017/745 z 5 kwietnia 2017 r. (Medical Device Regulation – MDR)
II. Dla wszystkich pozycji z pakietu 1 należy dołączyć pozytywną opinię z trzech ośrodków kardiochirurgicznych w kraju używających w/w nici danej firmy, nie starszą niż 36 miesięcy od terminu składania ofert
III. Katalogi producenta potwierdzające spełnienie parametrów wymaganych przez Zamawiającego w języku polskim lub tłumaczone na język polski wraz z opisem, którego zadania dotyczą, zdjęcia zaoferowanych produktów, ulotki informacyjne. (Zamawiający wymaga zaznaczenia kodu handlowego produktu w katalogu wraz z zaznaczeniem w katalogu, którego zadania z zamówienia dotyczy, a także nazwy handlowej i producenta w dokumentacji do przetargu)
Po zmianie:
I. Zaświadczenie o spełnienie wymogów wyrobów medycznych zgodnie z Rozporządzeniem unijnym (UE) 2017/745 z 5 kwietnia 2017 r. (Medical Device Regulation – MDR)
II. Dla wszystkich pozycji z pakietu 1 należy dołączyć pozytywną opinię z trzech ośrodków kardiochirurgicznych w kraju używających w/w nici danej firmy, nie starszą niż 36 miesięcy od terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza opinię ośrodka zagranicznego przetłumaczoną na język polski
III. Katalogi producenta potwierdzające spełnienie parametrów wymaganych przez Zamawiającego w języku polskim lub tłumaczone na język polski wraz z opisem, którego zadania dotyczą, zdjęcia zaoferowanych produktów, ulotki informacyjne. (Zamawiający wymaga zaznaczenia kodu handlowego produktu w katalogu wraz z zaznaczeniem w katalogu, którego zadania z zamówienia dotyczy, a także nazwy handlowej i producenta w dokumentacji do przetargu)
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-03-21 09:00
Po zmianie:
2024-04-03 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-03-21 09:30
Po zmianie:
2024-04-03 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-04-20
Po zmianie:
2024-05-02
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont drogi wojewódzkiej nr 369 odcinkami pomiędzy m. Miszkowice a węzłem S3 Lubawka w km 10+535 - 11+972, km 12+500 - 13+068 i km 13+900 - 16+044, gmina Lubawka.
- Usunięcie źródeł zawilgocenia murów poprzez naprawę elewacji budynku (DWOMP Oddział w Jeleniej Górze).
- BZP.2711.25.2024.MP Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach wraz z myciem okien i sprzątaniem posesji wokół budynku przy pl. Uniwersyteckim 9/13 we Wrocławiu.
- Sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych na zajęcia dydaktyczne Wydziału Inżynierii Produkcji Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Dostawa drobnego sprzętu do wykonywania zabiegów maloinwazyjnych - dostawa noża harmonicznego
- Dostawa ciepła dla potrzeb Oddziału Terenowego Telewizji Polskiej S.A. w likwidacji we Wrocławiu przy ul. Karkonoskiej 8, w okresie 12 miesięcy (2)
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawy materiałów szewnych
- Dostawa nici oraz sprzętu jednorazowego dla Bloku Operacyjnego Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
- Dostawa materiałów szewnych
- "Dostawa materiałów szewnych na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Siemiatyczach"
- Dostawę materiałów szewnych do SPZOZ w Łukowie
- Dostawa produktów leczniczych.
więcej: Szwy chirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.