eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RymanówDostawa i montaż opraw oświetlenia ulicznego na terenie gminy Rymanów



Ogłoszenie z dnia 2025-05-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż opraw oświetlenia ulicznego na terenie gminy Rymanów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rymanów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440590

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mitkowskiego 14A

1.5.2.) Miejscowość: Rymanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-480

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rymanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rymanow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b078beea-b313-4f5c-be39-a664c5d68bc6

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż opraw oświetlenia ulicznego na terenie gminy Rymanów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b078beea-b313-4f5c-be39-a664c5d68bc6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00250771

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00056593/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa i montaż opraw oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Rymanów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

: współfinansowane jest z Rządowego Funduszu Polski Ład „Programu Inwestycji Strategicznych

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00208511

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIN.271.4.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa i montaż opraw oświetlenia ulicznego będącego własnością Gminy Rymanów zamontowanego na podbudowie słupowej stanowiącej własność PGE Dystrybucja SA oraz podbudowie słupowej stanowiącej własność Gminy Rymanów polegającej na wymianie opraw energochłonnych (sodowych) na oprawy energooszczędne ze źródłami światła wykonane w technologii LED Przedmiotem niniejszego opracowania jest dostawa i montaż opraw w technologii LED wraz z demontażem istniejącego oświetlenia ulicznego wykonanego w technologii energochłonnej (sodowego) będącego własnością Gminy Rymanów zamontowanego na podbudowie słupowej stanowiącej własność PGE Dystrybucja SA oraz podbudowie słupowej stanowiącej własność Gminy Rymanów polegającej na wymianie opraw energochłonnych (sodowych) na oprawy energooszczędne ze źródłami światła wykonane w technologii LED
Zakres prac
Na etapie realizacji zadania należy wykonać następujące prace:
• Demontaż opraw typu SODA stanowiących własność Gminy Rymanów zamontowanych na słupach, wysięgnikach słupowych,
• Dostawa i montaż nowych opraw oświetleniowych wyposażonych w źródła światła
wykonane w technologii LED zgodnie z projektem technicznym
• W sieci napowietrznej oświetlenia ulicznego dokonanie wymiany istniejących
przewodów łączący oprawę LED z napowietrzną linią sterowniczą na przewód YDY
3x2,5mm2 oraz skrzynek bezpiecznikowych typu SV z wkładkami bezpiecznikowymi o wartości 2A, a także zaciski prądowe AL./CU – do kalkulacji wyceny przyjąć około 450 punktów świetlnych gdzie trzeba będzie wymienić zestaw przewód YDY 3x2,5mm2, skrzynkę bezpiecznikowa SV z wkładka topikowa 2A oraz zaciski prądowe – dotyczy opraw oświetleniowych stanowiących własność odbiorcy (WO) podwieszone na sieci RE Sanok i zabudowane na słupach betonowych wydzielonych stanowiących własność Gminy Rymanów
• W razie dokonanie niezbędnej korekty gałęzi drzew i krzewów wokół opraw oświetleniowych przysłaniających światło padające na teren podlegający oświetleniu
• Wykonanie niezbędnych i wymaganych przepisami pomiarów elektrycznych, w przypadku uzyskania wyniku negatywnego pomiarów ochrony przeciwporażeniowej należy dostosować wartości pomiarów do wartości wymaganych przepisami i normami
• Wykonanie dokumentacji powykonawczej
• Utylizacja zdemontowanych opraw oświetlenia ulicznego oraz przekazanie kopii karty przekazania odpadu zamawiającemu
• Przed przystąpieniem do prac wykonać należy dokumentację techniczną opisującą zakres prac do wykonania, a w szczególności:
- zestawienie (tabelaryczne) urządzeń oświetleniowych charakteryzujące każdą oprawę w odniesieniu do układu sterowania, miejsca lokalizacji (miejscowość, ulica), numer słupa, typ słupa, rodzaj zasilania (napowietrzne, kablowe), typ oprawy, moc oprawy - w formie „papierowej" i elektronicznej (plik excel).
- lokalizację na podkładzie mapowym z zaznaczeniem: ilość, numer słupa, typ oprawy - w formie „papierowej" i elektronicznej. Podkłady mapowe zrealizować na kopii mapy zasadniczej, dokumentację techniczną należy uzgodnić z RE Sanok (część opraw podwieszoną na podbudowie stanowiącą własność RE Sanok) i Zamawiającym

Oprawy uliczne i parkowe winny swoim wyglądem rażąco nie odbiegać od już zamontowanych na terenie Gminy Rymanów. Ze względu na architektoniczne uwarunkowania spójności przestrzennej na terenach miejskich, przy budowie oświetlenia wskazuje się do nawiązania do istniejącego. Stosowanie tych samych konstrukcji przekłada się na łatwość utrzymania i konserwacji.

Każdą wymienioną oprawę - wysięgnik Wykonawca winien zaopatrzyć w tabliczkę
metalową emaliowaną koloru żółtego z napisem w kolorze czarnym WO oraz część wysięgu pomalować na żółty kolor. Nie dopuszcza się stosowania tabliczek z tworzywa sztucznego oraz naklejek WO

Szczegółowy zakres prac dla wszystkich części przedstawia dokumentacja projektowa zestawienie montażowe oraz przedmiar robót.

1. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: oferent składający ofertę zobowiązany jest do przedłożenia razem z ofertą kart katalogowych oraz certyfikatów potwierdzających zgodność oferowanych opraw z dokumentacją techniczną celem oceny zgodności złożonej oferty z OPZ oraz projektem technicznym przez Zamawiającego

Wymagane dokumenty na potwierdzenie parametrów oferowanych opraw oświetleniowych
1. Deklaracje CE oraz ROHs od producenta,
2. Certyfikaty ENEC,
3. Certyfikaty ENEC+,
4. Karty katalogowe opraw
5. Instrukcje montażu opraw
6. Rozsył światła oferowanych opraw oświetleniowych w formie elektronicznej bazy danych tj. plików LDT, umożliwiających na ich podstawie dokonanie wyliczeń parametrów oświetleniowych drogi w ogólnodostępnym programie komputerowym do wspomagania obliczeń

2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową - załącznik nr 7 do SWZ:
(w związku z rozliczeniem ryczałtowym, przedłożone przedmiary robót mają charakter wyłącznie pomocniczy i nie stanowią podstawy do wyceny oferty).
- Zasadami wiedzy technicznej, aktualnie obowiązującym Prawem Budowlanym wraz z aktami Wykonawczymi oraz przepisami BHP.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Po otwarciu ofert Zamawiający stwierdził, iż oferta z najniższą ceną przekracza kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Wskutek analizy swych możliwości finansowych (w szczególności środków przeznaczonych na ten cel w budżecie Zamawiającego) Zamawiający stwierdził, iż nie jest możliwe zwiększenie kwoty wstępnie przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.