eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa mebli



Ogłoszenie z dnia 2024-03-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mebli

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Śląskie w Katowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001094121

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: T. Dobrowolskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-205

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: + 48 32 779 93 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@muzeumslaskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://muzeumslaskie.pl/pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/890583

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa mebli

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d596bb99-cff0-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00250738

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00089652/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa mebli

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest dofinansowane w ramach Programu „Kultura”, Działanie 1 „Poprawa zarządzania dziedzictwem kulturowym ze środków Mechanizmu Finansowego EOG na lata 2014-2021”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00222094

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.2610.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 454000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż/instalacja mebli (biurowych, metalowych, warsztatowych, tapicerowanych, kuchennych itp.) oraz wyposażenia uzupełniającego (sprzęt AGD, zlewozmywaki, baterie zlewozmywakowe itp.) – w pomieszczeniach dwóch przebudowywanych obecnie historycznych budynków, łaźni Gwarek i przyległego do niej warsztatu wiertaczy, zlokalizowanych na terenie Muzeum Śląskiego w Katowicach. Realizacja przedmiotu zamówienia musi być zgodna z wszelkimi zapisami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia musi być nieużywany, nieuszkodzony, kompletny, pochodzący z bieżącej produkcji i niepochodzący z ekspozycji handlowych, demonstracyjnych lub wystawowych.
2. Wykonawca zobowiązany jest:
1) wykonać przedmiot zamówienia jednoetapowo (wariant 1 realizacji przedmiotu zamówienia), tj. dostarczyć przedmiot zamówienia, dokonać montażu oraz wniesienia i ustawienia we właściwych pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego w budynku łaźni Gwarek oraz warsztatu wiertaczy, zlokalizowanych w obrębie siedziby Muzeum Śląskiego w Katowicach przy ul. Tadeusza Dobrowolskiego 1 w Katowicach (zwanych dalej obiektem), w terminie do 31 października 2024 r. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminu realizacji zamówienia na termin późniejszy niż 31 października 2024 r. w przypadku kiedy prace w ww. obiektach nie zostaną ukończone. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o możliwości dostawy i montażu przedmiotu umowy z co najmniej 14 dniowym wyprzedzeniem. Zamawiający planuje przekazanie ww. informacji w dniu 14 października 2024 r. Zamawiający informuje, że Wykonawca będzie miał co najmniej 56 dni na realizację umowy w przypadku zawarcia umowy po dniu 5 września 2024 r.
Wykonawca będzie mógł zrealizować przedmiot umowy we wskazanym terminie, pod warunkiem pobrania zaliczki zgodnie z postanowieniami umowy. Pobranie zaliczki będzie uzależnione od spełnienia warunków określonych w dalszych postanowieniach umowy oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi.
ALBO
W przypadku, gdy Wykonawca odstąpi od pobrania zaliczki, będzie obowiązywał termin realizacji umowy zgodnie z poniższymi postanowieniami:
2) wykonać przedmiot zamówienia w dwóch etapach (wariant 2 realizacji przedmiotu zamówienia), tj.:
a) w ramach etapu I: dostarczyć przedmiot zamówienia oraz dokonać jego rozładunku i magazynowania w pomieszczeniach na terenie siedziby Zamawiającego do 35 dni od dnia zawarcia umowy/ do dnia 15 kwietnia 2024 r. (data dzienna zostanie wpisana do umowy w przypadku zawarcia umowy po dniu 11 marca 2024 roku; w przypadku zawarcia umowy przed dniem 11 marca 2024 roku, w umowie zostanie wpisany okres 35 dni od dnia zawarcia umowy). Dopuszcza się magazynowanie przedmiotu umowy przez Wykonawcę we własnym zakresie,
b) w ramach etapu II: dokonać montażu oraz wniesienia i ustawienia we właściwych pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego w budynku łaźni Gwarek oraz warsztatu wiertaczy, zlokalizowanych w obrębie siedziby Muzeum Śląskiego w Katowicach przy ul. Tadeusza Dobrowolskiego 1 w Katowicach (zwanych dalej obiektem), w terminie 14 dni od dnia otrzymania informacji od Zamawiającego o przystąpieniu do realizacji etapu II. Zamawiający planuje iż przekaże ww. informację w dniu 14 października 2024 r.
3. Miejsce dostawy i montażu/instalacji: Muzeum Śląskie w Katowicach ul. Tadeusza Dobrowolskiego 1, 40-205 Katowice.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z Istotnymi postanowieniami umowy - Załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39130000-2 - Meble biurowe

39121000-6 - Biurka i stoły

39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części

39516100-3 - Meble tapicerowane

39136000-4 - Wieszaki na odzież

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 418200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1108357,03 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 418200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LOBOS A. Łobos, M. Łobos Spółka Komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6760054200

7.3.3) Ulica: Mieczysława Medweckiego 17

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-870

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 494398,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-10-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wartość umowy podana w niniejszym ogłoszeniu w sekcji 8.2.), wynosząca 494 398,50 PLN obejmuje:
1) zamówienie podstawowe: 418 200,00 PLN brutto,
2) opcję zamówienia: 76 198,50 PLN brutto.
Cena podana w ofercie wykonawcy, któremu udzielono zamówienia, wskazana w sekcji 6.4.) ogłoszenia, wynosząca 418 200,00 PLN to cena wyłącznie zamówienia podstawowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.