Ogłoszenie z dnia 2023-06-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00245222/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-02
- 2023/BZP 00332226/01 - Wynik z dnia 2023-07-31
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Nadzór inwestorski nad zadaniem pn. ,,Poprawa jakości środowiska poprzez kompleksowy rozwój terenów zielonych w Pruszkowie – etap II”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Pruszków
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015834660
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: J.I. Kraszewskiego 14/16
1.4.2.) Miejscowość: Pruszków
1.4.3.) Kod pocztowy: 05-800
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@miasto.pruszkow.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszkow.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00250573
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-06-07
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00245222
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Na podstawie art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) Zdolności do występowania w obrocie w gospodarczym.
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku.
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku.
4) Zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni ten warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że
4.1/ wykonał usługi, a w przypadku świadczeń powtarzających, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie, w tym:
- co najmniej dwie usługi polegające na Pełnieniu Nadzoru Inwestorskiego w tym:
- pierwsza usługa polegająca na Pełnieniu Nadzoru Inwestorskiego przy budowie nawierzchni pieszych, oświetlenia, budowy obiektów małej architektury oraz montażu elementów małej architektury o wartości minimalnej nadzorowanych prac 1 500 000zł brutto
- druga usługa polegająca na Pełnieniu Nadzoru Inwestorskiego przy zagospodarowaniu terenów zieleni o wartości minimalnej nadzorowanych prac 500 000zł brutto
4.2/ dysponuje lub będzie dysponował osobami niezbędnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj. co najmniej:
a) jedna osoba - inspektor nadzoru –, pełniący jednocześnie funkcję kierownika zespołu Inspektorów Nadzoru – osoba winna posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, będącą czynnym członkiem odpowiedniej izby samorządu zawodowego.
Osoba pełniąca ww. funkcję winna posiadać:
oraz co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót w ww. specjalności
b) jedna osoba - inspektor nadzoru – posiadająca uprawnienia w specjalności drogowej – osoba winna posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej, będącą czynnym członkiem odpowiedniej izby samorządu zawodowego.
Osoba pełniąca ww. funkcję winna posiadać:
oraz co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót w ww. specjalności
c) jedna osoba - inspektor nadzoru – osoba winna posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, będącą czynnym członkiem odpowiedniej izby samorządu zawodowego.
Osoba pełniąca ww. funkcję winna posiadać:
oraz co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót w ww. specjalności
d) jedna osoba - inspektor nadzoru ds. zieleni - osoba winna posiadać uprawnienia III stopnia do pielęgnacji drzew ozdobnych wydane przez Polskie Towarzystwo Chirurgów Drzew lub inne równoważne uprawnienia upoważniające do nadzorowania prac lub ukończony kurs inspektora nadzoru terenów zieleni organizowany przez Stowarzyszenie Naukowo Techniczne Inżynierów i Techników Ogrodnictwa lub inne kursy inspektora nadzoru terenów zieleni.
Po zmianie:
Na podstawie art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) Zdolności do występowania w obrocie w gospodarczym.
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku.
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku.
4) Zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni ten warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że
4.1/ wykonał usługi, a w przypadku świadczeń powtarzających, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie, w tym:
- co najmniej dwie usługi polegające na Pełnieniu Nadzoru Inwestorskiego w tym:
- pierwsza usługa polegająca na Pełnieniu Nadzoru Inwestorskiego przy budowie nawierzchni pieszych, oświetlenia, budowy obiektów małej architektury oraz montażu elementów małej architektury o wartości minimalnej nadzorowanych prac 1 500 000zł brutto
- druga usługa polegająca na Pełnieniu Nadzoru Inwestorskiego przy zagospodarowaniu terenów zieleni o wartości minimalnej nadzorowanych prac 500 000zł brutto
4.2/ dysponuje lub będzie dysponował osobami niezbędnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj. co najmniej:
a) jedna osoba - inspektor nadzoru –, pełniący jednocześnie funkcję kierownika zespołu Inspektorów Nadzoru – osoba winna posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, będącą czynnym członkiem odpowiedniej izby samorządu zawodowego.
Osoba pełniąca ww. funkcję winna posiadać:
oraz co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót w ww. specjalności
b) jedna osoba - inspektor nadzoru – posiadająca uprawnienia w specjalności drogowej – osoba winna posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej, będącą czynnym członkiem odpowiedniej izby samorządu zawodowego.
Osoba pełniąca ww. funkcję winna posiadać:
oraz co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót w ww. specjalności
c) jedna osoba - inspektor nadzoru – osoba winna posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, będącą czynnym członkiem odpowiedniej izby samorządu zawodowego.
Osoba pełniąca ww. funkcję winna posiadać:
oraz co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót w ww. specjalności
d) jedna osoba - inspektor nadzoru ds. zieleni - osoba winna posiadać uprawnienia III stopnia do pielęgnacji drzew ozdobnych wydane przez Polskie Towarzystwo Chirurgów Drzew lub inne równoważne uprawnienia upoważniające do nadzorowania prac lub ukończony kurs inspektora nadzoru terenów zieleni organizowany przez Stowarzyszenie Naukowo Techniczne Inżynierów i Techników Ogrodnictwa lub inne kursy inspektora nadzoru terenów zieleni.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
a) wykaz usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane należycie oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy;
Wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
Wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
Po zmianie:
a) wykaz usług wykonanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane należycie oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy;
Wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
Wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-06-12 09:00
Po zmianie:
2023-06-16 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-06-12 10:00
Po zmianie:
2023-06-16 10:00
INNE PRZETARGI Z PRUSZKOWA
- "Zawarcie umowy ramowej na sukcesywne dostawy fabrycznie nowych części zamiennych"
- Świadczenie usług transp. sanitarnego med. śr. transp. z kierowcą, upr. do wykonywania podstawowych medycznych czynności ratunkowych na rzecz pacjentów MDCZ im. prof. Jana Mazurkiewicza w Pruszkowie
- Rozbudowa drogi gminnej ulicy Zdziarskiej w Pruszkowie
- Wykonanie prac budowlano-konserwatorskich w zabytkowym budynku pałacyku Potulickich - Urzędu Stanu Cywilnego w Pruszkowie
- Dostawa nowego samochodu ciężarowego bezpylnego zasilanego silnikiem napędzanym ON, śmieciarka dwukomorowa przystosowana do pojemników (120,240,360,770,1100)
- Wykonanie dokumentacji projektowej na budowę drogi 108KDW i fragmentu ul. Morelowej z połączeniem do ul. Wiśniowej w Pruszkowie wraz z infrastrukturą techniczną.
więcej: przetargi w Pruszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa ciągu pieszo-rowerowego Rzgów - Grabienice spójnego z siecią dróg rowerowych OF AK
- Pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla zadania: Rozbudowa SOR w Szpitalu Bielańskim w Warszawie (ZP-71/2025)
- USŁUGA PEŁNIENIA OBOWIĄZKÓW INŻYNIERA KONTRAKTU WRAZ ZE ŚWIADCZENIEM USŁUG NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY PRZYGOTOWANIU I REALIZACJI ZADANIA POD NAZWĄ: "MODERNIZACJA POMIESZCZEŃ BURSY SZKOLNEJ NR 3 [...]
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla inwestycji "Rozbudowa budynku CKZiU oraz placu manewrowego do nauki jazdy"
- Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla inwestycji dot.rozbudowy i przebudowy budynku B i D Szpitala na potrzeby bloku operacyjnego i centralnej sterylizatorni wraz z infrastrukturą towarzyszącą
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania "Rozbudowa Zakładu Karnego w Nysie o pawilon penitencjarny wraz z infrastrukturą - dokończenie budowy"
więcej: Usługi zarządzania budową »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.