Ogłoszenie z dnia 2021-10-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00123220/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja sieci wodociągowej ul. Kaliska do Mącznik
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kraszewice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855446
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wieluńska 53
1.5.2.) Miejscowość: Kraszewice
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-522
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@kraszewice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kraszewice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja sieci wodociągowej ul. Kaliska do Mącznik2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-43253dd1-eabb-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00250556
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004377/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Modernizacja sieci wodociągowej ul. Kaliska do Mącznik
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00123220/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: I.271.16.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi modernizacja sieci wodociągowej ul. Kaliska do Mącznik – na podstawie projektu budowlano – wykonawczego „Przebudowa infrastruktury wodociągowej w m. Kraszewice ul. Kaliska do Mączniki” i zlokalizowane jest na terenie gminy Kraszewice, obręb ewidencyjny Kraszewice oraz Mączniki, nr działek 139/2, 101, 96, 93/2, powiat Ostrzeszowski, województwo Wielkopolskie.
Projektowana sieć wodociągowa ma docelowo zastąpić istniejącą sieć z rur AC oraz wyeliminować awarie na istniejącym rurociągu. Do projektowanej sieci wodociągowej zostaną przełączone przyłącza wodociągowe do granicy posesji. Natomiast istniejące rury żeliwne, azbestowo-cementowe i stalowe zostaną wyłączone z eksploatacji. Projektowana sieć wodociągowa zostanie wybudowana z rur PE100 SDR17 PN10 o średnicy ø160mm oraz ø110mm wraz z armaturą i hydrantami p.poż DN80. Rury ułożone na podsypce piaskowej o grubości 10cm. Rurociąg sieci wodociągowej należy oznakować za pomocą taśmy ostrzegawczo-lokalizacyjnej trwale połączonej z wyprowadzeniami uzbrojenia sieci wodociągowej. Kształtki kołnierzowe zamontowane w węzłach powinny być wykonane z żeliwa sferoidalnego min. GGG 50. Zasuwy oraz hydranty firmy HAWLE lub AVK równoprzelotowe kołnierzowe z miękkim uszczelnieniem klina wykonane z żeliwa sferoidalnego min. GGG 50 na ciśnienie PN10 z zastosowaniem sztywnej obudowy. Obudowy zasuw i hydrantów w przypadku lokalizacji na terenie nieutwardzonym należy umocnić elementami betonowymi o wymiarach 0,6x0,6x0,15m nadającymi się do rozbiórki.
Wszystkie materiały użyte do budowy sieci wodociągowej muszą posiadać atesty higieniczne wydane przez jednostki uprawnione do wydania takich atestów, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 07.12.2017r. W sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 581114,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 581114,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 581114,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aquapoz Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811973674
7.3.3) Ulica: Święty Marcin 29/8
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 63-522
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 581114,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 110 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa dróg gminnych nr 693024S i 693027S Panki-Ceglarze Zwierzyniec Trzeci-Konieczki, oraz budowa chodnika na ul. Ogrodowej od Hali Sportowej do bloków."
- Remont utwardzenia placu na terenie Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Wandy "Wacek" Wasilewskiej w Biłgoraju
- Budowa budynku Przedszkola i świetlicy szkolnej w miejscowości Stare Juchy, gmina Stare Juchy
- "BUDOWA INFRASTRUKTURY TURYSTYCZNEJ I REKREACYJNEJ NA TERENIE GMINY NIECHLÓW"
- Remont drogi gminnej nr 104302E w miejscowości Wargawka Młoda, gmina Witonia
- Remont drogi gminnej nr 104301E w miejscowości Gajew, gmina Witonia
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.