eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Szkolenia w ramach realizacji projektu "Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki Lubelskiej część druga" z podziałem na 3 części



Ogłoszenie z dnia 2021-10-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Szkolenia w ramach realizacji projektu "Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki Lubelskiej część druga" z podziałem na 3 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA LUBELSKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001726

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nadbystrzycka 38D

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-618

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@pollub.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pollub.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pollub

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Uczelnia Publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Szkolenia w ramach realizacji projektu "Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki Lubelskiej część druga" z podziałem na 3 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5abe3f1c-fe53-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00250540

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002414/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.24 Usługa przeprowadzenia szkoleń w ramach projektu Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki Lubelskiej część 2 z podziałem na częścipodział

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki Lubelskiej część druga, nr umowy POWR.03.05.00-00-Z060/18

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KP-272-PNK-50/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 13800 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szkolenie z języka angielskiego na poziomie A2
1) Nazwa zadania: szkolenie z języka angielskiego na poziomie A2
2) Liczba uczestników: 8
3) Kurs roczny: 120 godzin lekcyjnych. Spotkanie 2x w tygodniu po 90 min lub 1 x w tygodniu po 180 min
4) Szkolenie ma na celu doskonalenie kompetencji pracowników, szczególnie tych, którzy w swojej pracy posługują się językiem angielskim. Szkolenie przeznaczone dla osób, które zajmują się wymianą mię-dzynarodową, inicjowaniem i promocją, a także realizacją projektów wydolnościowych oraz służą po-mocą studentom i pracownikom. Dodatkowo koordynujących proces rekrutacji zagranicznych kandy-datów na studia w języku obcym oraz współpracujących z organizacjami takimi jak Erasmus Student Network.
5) Uczestnik szkolenia otrzymuje dyplom/certyfikat ukończenia kursu na poziomie A2.
6) Szkolenie prowadzone w trybie on line za pomocą określonej platformy. (wskazana przez Wykonaw-cę).
7) Termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 10,300 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Nazwa zadania: Szkolenie z zakresu zarzadzania wizerunkiem i kreowania marki
2) Liczba uczestników: 5
3) Szkolenie: 1-dniowe
4) Celem szkolenia jest zdobycie wiedzy i umiejętności na temat tego jak kreować markę i jej pozytywny wizerunek na rynku. Uczestnicy szkolenia staną się bardziej świadomi w kwestii promowania własnej firmy i kreowania skutecznego, przynoszącego zyski wizerunku. Szkolenie to pokaże uczestnikom, ja-kimi narzędziami dysponuje przedsiębiorca, który chce promować wizerunek swej firmy i budować świadomość swojej marki na wciąż zmieniającym się współczesnym rynku. Uczestnicy uzyskają wiedzę i umiejętności w zakresie budowania polityki informacyjnej oraz kształtowania pozytywnego wizerun-ku firmy. Dowiedzą się czym jest marka jak ją kreować jak sprawić by była wartością dla firmy. Będą mieli możliwość rozwinąć swoje umiejętności praktycznego stosowania zasad marketingu (rozumiane-go jako tworzenie i promocja oczekiwanego wizerunku). Otrzymają praktyczne wskazówki odnośnie realizowania promocji oczekiwanego wizerunku w kontakcie z klientami. Dowiedzą się czym jest mar-ka jak ją kreować jak sprawić by była wartością dla firmy.
5) Uczestnicy szkolenia otrzymają dyplom/certyfikat ukończenia szkolenia
6) Szkolenie prowadzone w trybie on line za pomocą określonej platformy. (wskazana przez Wykonawcę)
7) Termin realizacji zamówienia: 120 dni od dnia zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 3000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Nazwa zadania: szkolenie z zakresu zarządzania bezpieczeństwem-planowanie
operacyjne/programowanie obronne
2) Liczba uczestników: 1
3) Szkolenie – 1 dniowe
4) Szkolenie skierowane do specjalisty ds. planowania obronnego i bezpieczeństwa PL. Ukończenie szko-lenia podniesie kompetencje decyzyjne, pozwoli na podejmowanie szybkich i trafnych decyzji, szcze-gólnie tych podejmowanych w krytycznych momentach. Planowanie operacyjne obejmuje czynności
w warunkach zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa ujętych w formie zestawów zadań operacyj-nych, a także ustalanie sił i środków niezbędnych do ich wykonania.
5) Szkolenie prowadzone w trybie on line za pomocą określonej platformy.(wskazana przez Wykonawcę)
6) Termin realizacji zamówienia 120 dni od dnia zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 500 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7560 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14900 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7560 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SNK Szkolenia Językowe i Biznesowe Katarzyna Ludzińska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462405581

7.3.3) Ulica: Słomkowskiego 11

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-492

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7560 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2600 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3470 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3470 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zespół Ekspertów MANAGER Pelczar sp.j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6790145692

7.3.3) Ulica: Czyżówka 14

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-526

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3470 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Unieważnienia dokonuje się ze względu na fakt, iz cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.