eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrowiec Świętokrzyski › REMONT POMIESZCZEŃ SALI GIMNASTYCZNEJ W BUDYNKU PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 5 W OSTROWCU ŚWIĘTOKRZYSKIM

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-06-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REMONT POMIESZCZEŃ SALI GIMNASTYCZNEJ W BUDYNKU PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 5 W OSTROWCU ŚWIĘTOKRZYSKIM

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA NR 5 IM. STEFANA ŻEROMSKIEGO W OSTROWCU ŚWIĘTOKRZYSKIM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001060777

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: os. Ogrody 20

1.5.2.) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-400

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 2472042

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: psp5@ostrowiec.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.psp5.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9554f91b-cd38-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

REMONT POMIESZCZEŃ SALI GIMNASTYCZNEJ W BUDYNKU PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 5 W OSTROWCU ŚWIĘTOKRZYSKIM

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9554f91b-cd38-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00250522

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00051245/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.3.1 Modernizacja sali gimnastycznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00153431

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PSP5.261.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont sali gimnastycznej w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej nr 5
w Ostrowcu Świętokrzyskim o powierzchni 530,55 m2.
2. Remont obejmuje:
1) Roboty rozbiórkowe i demontażowe,
2) Remont posadzki,
3) Remont ścian,
4) Roboty montażowe.
3. Zamówienie obejmuje również:
1) dostawę wraz z montażem:
a) Naściennych tablic do koszykówki,
b) Listew naściennych do siatkówki,
c) Drabinek gimnastycznych przyściennych,
d) Siatek ochronnych na okna,
e) Siatek ochronnych antresoli,
f) Bramek stałych do piłki ręcznej,
2) dostawę
a) siatek do bramek,
b) siatki do siatkówki,
c) słupków do siatkówki,
d) osłon słupka do siatkówki.

4. Zamówienie nie obejmuje dostawy ujętych w projekcie:
1) tablicy wyników (pozycja 80 d.2.5.1 przedmiaru),
2) kotary grodzącej (pozycja 90 d.2.5.3 przedmiaru),
3) osłon na grzejniki (pozycja 89 d.2.5.3 przedmiaru);
5. Zamówienie nie obejmuje wszystkich prac i dostaw ujętych w dokumentacji projektowej i przedmiarze t.j. sali gimnastycznej oznaczonej numerem 1.01 (od pozycji 1 d.1.1 do pozycji 41 d.1.6).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 612000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 739000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 612000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IRBUD Ireneusz Tracz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 361251745

7.3.3) Ulica: Skarbka Dolna 37

7.3.4) Miejscowość: Bałtów

7.3.5) Kod pocztowy: 27-423

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 612000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.