Og³oszenie z dnia 2023-06-07
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00262495/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-16
- 2023/BZP 00311641/01 - Wynik z dnia 2023-07-18
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa ul. Jemio³owej w Tychach
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miejski Zarz±d Ulic i Mostów w Tychach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000166344
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Budowlanych 59
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Tychy
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mzuim.tychy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mzuim.tychy.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Zarz±dzanie drogami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa ul. Jemio³owej w Tychach
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-146d6281-04f7-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00250400
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00019702/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.11 Rozbudowa ul. Jemio³owej
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://mzuim-tychy.logintrade.net/zapytania_email,128002,b47b032bf6fee31ce7505d910592aede.html3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://mzuim-tychy.logintrade.net/zapytania_email,128002,b47b032bf6fee31ce7505d910592aede.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami mo¿e siê odbywaæ wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz.U. z 2020 r. poz. 344), tj.:
poprzez Platformê przetargow± pod adresem:
https://mzuim-tychy.logintrade.net/zapytania_email,128002,b47b032bf6fee31ce7505d910592aede.html
(zwanej dalej zamiennie Platform± przetargow±) lub poczt± elektroniczn± na adres e-mail Zamawiaj±cego: zamowienia@mzuim.tychy.pl oraz adresy e-mail Wykonawców podane w formularzach ofertowych. Po otwarciu ofert kontakt przez adres e-mail bêdzie mo¿liwy tylko poprzez adres (adresy) wskazany w formularzu ofertowym.
2. Zamawiaj±cy lub Wykonawca przekazuj±c o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn±, mog± za¿±daæ od drugiej strony niezw³ocznego potwierdzenia ich otrzymania.
3. Przyjmuje siê, ¿e dokument wys³any przy u¿yciu Platformy przetargowej zosta³ dorêczony Wykonawcy w sposób umo¿liwiaj±cy zapoznanie siê z jego tre¶ci±, w dniu jego przekazania na Platformê przetargow±.
4. Wymagania techniczne zwi±zane z korzystaniem z Platformy przetargowej – wskazane s± na stronie internetowej Platformy przetargowej - pod adresem:
https://mzuim-tychy.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
5. Wsparcia technicznego w zakresie dzia³ania Platformy przetargowej udziela jej dostawca, tj. Logintrade S.A., ul. Legnicka 57d, lokal B/J, 54-203 Wroc³aw, nr tel. +48 71 787 35 34, e-mail: helpdesk@logintrade.net od poniedzia³ku do pi±tku (dni robocze) w godz. 800 - 1600.
6. Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku przes³ania przez Wykonawcê dokumentów elektronicznych skompresowanych, dopuszczone s± jedynie formaty danych wskazanych w Rozporz±dzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej ora minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2247) z zastrze¿eniem, i¿ Zamawiaj±cy dopuszcza tak¿e przesy³anie dokumentów elektronicznych (w tym oferty) skompresowanych formatem .rar.
Uwaga. Przes³anie pliku w formacie .rar poprzez Platformê przetargow± jest mo¿liwe tylko po uprzednim jego skompresowaniu do innego formatu wskazanego w Rozporz±dzeniu o którym mowa w ust. 7 (np. .zip).
7. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem poprzez Platformê przetargow± wynosi 150 MB.
8. Za datê przekazania wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji, przyjmuje siê datê ich przekazania na Platformê przetargow±.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z pó¼n. zm.), dalej „RODO”, zamawiaj±cy informuje, ¿e:
• administratorem danych osobowych jest Miejski Zarz±d Ulic i Mostów w Tychach, 43-100 Tychy, ul. Budowlanych 59 nr. telefonu: 32 227 70 06, nr. faksu: 32 227 70 08, adres e-mail: mzuim@mzuim.tychy.pl
• inspektorem ochrony danych osobowych w Miejskim Zarz±dzie Ulic i Mostów w Tychach jest Pani El¿bieta Eichler, nr telefonu 32 227 70 06, adres e-mail: e.eichler@mzuim.tychy.pl
• dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
• odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
• dane osobowe bêd± przechowywane jedynie w okresie niezbêdnym do spe³nienia celu, dla którego zosta³y zebrane lub w okresie wskazanym przepisami prawa;
• po spe³nieniu celu, dla którego dane zosta³y zebrane, mog± one byæ przechowywane jedynie w celach archiwalnych, przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych, chyba ¿e przepisy szczególne stanowi± inaczej;
• obowi±zek podania danych osobowych bezpo¶rednio dotycz±cych Wykonawcy / Podwykonawcy / Podmiotu, na zasoby którego powo³uje siê wykonawca, jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do udostêpnionych danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• osoba udostêpniaj±ca dane posiada:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych jej dotycz±cych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, ¿e przetwarzanie danych osobowych jej dotycz±cych narusza przepisy RODO;
• osobie udostêpniaj±cej dane nie przys³uguje:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 19/DZP/23
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 1634418,41 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres robót obejmuje:
1.1. Roboty drogowe, w tym:
- wymagania ogólne (tymczasowa organizacja ruchu, nadzory bran¿owe),
- roboty pomiarowe (roboty pomiarowe, geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza),
- usuniêcie drzew i krzewów,
- ochrona istniej±cych drzew w okresie budowy,
- rozbiórka elementów dróg i ulic (frezowanie, rozbiórki, demonta¿ ogrodzeñ),
- zabezpieczenie istniej±cego uzbrojenia terenu (rury ochronne, p³yty z polistyrenu ekstruktowanego, zabudowa studni rewizyjnej),
- roboty ziemne: wykopy, nasypy,
- roboty dodatkowe – materac z kruszywa,
- budowa jezdni, stanowisk postojowych, zjazdów publicznych i wyniesionego przej¶cia dla pieszych wraz z warstwami konstrukcyjnymi,
- budowa zjazdów do posesji wraz z warstwami konstrukcyjnymi,
- budowa chodników z kostki brukowej betonowej wraz z warstwami konstrukcyjnymi,
- oznakowanie poziome i pionowe,
- krawê¿niki, oporniki i obrze¿a betonowe,
- wykonanie trawników,
- wysoko¶ciowa regulacja urz±dzeñ obcych,
- roboty odtworzeniowe,
- roboty geodezyjne - opracowanie w uzgodnieniu z w³a¶ciwym o¶rodkiem dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej stosownej dokumentacji geodezyjnej i na jej podstawie dokonanie zmiany u¿ytków gruntowych dla dzia³ek stanowi±cych pas drogowy na u¿ytek gruntowy oznaczony symbolem „dr” (drogi), zgodnie z rozporz±dzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków Dz.U. z 2019 r. poz. 393.,
- roboty geodezyjne – trwa³a stabilizacji punktów granicznych.
1.2. Roboty bran¿owe:
- Kanalizacja deszczowa, w tym:
• roboty ziemne,
• monta¿ ruroci±gów PVC fi 400 mm, 315 mm, 250 mm, 200 mm wraz z robotami towarzysz±cymi,
• monta¿ studni rewizyjnych z krêgów ¿elbetowych fi 1000 mm wraz z robotami towarzysz±cymi,
• monta¿ studzienek ¶ciekowych, betonowych, fi 500 mm wraz z robotami towarzysz±cymi,
• przecisk pod wa³em Gostynki wraz z robotami towarzysz±cymi.
- Wodoci±g, w tym:
• roboty ziemne,
• monta¿ ruroci±gów fi 90 mm,
• monta¿ hydrantu.
- O¶wietlenie uliczne i kanalizacja teletechniczna, w tym:
• roboty ziemne,
• wykonanie przewiertów,
• u³o¿enie rur ochronnych,
• monta¿ i stawianie s³upów o¶wietleniowych z u³o¿eniem kabli i robotami towarzysz±cymi,
• uk³adanie rur ochronnych OPTO ¶r. 40 mm,
• monta¿ studni kablowych prefabrykowanych SK-2 dwuelementowych,
• roboty pomiarowe.
- Przebudowa kabli ¦N, w tym:
• roboty ziemne,
• u³o¿enie rur ochronnych z robotami towarzysz±cymi,
• u³o¿enie kabli wraz z robotami towarzysz±cymi,
• roboty pomiarowe.
- Przebudowa kabli NN, w tym:
• roboty ziemne,
• u³o¿enie rur ochronnych,
• u³o¿enie kabli wraz z robotami towarzysz±cymi,
• monta¿ muf przelotowych z rur termokurczliwych,
• roboty pomiarowe.
Przedmiot zamówienia obejmuje równie¿:
- wykonanie aktualizacji danych wg zakresu opisanego w przedmiocie zamówienia wraz z przygotowaniem danych w postaci formatu wymiany danych umo¿liwiaj±cego zasilenie opracowanych danych drogowych do bazy eDIOM (elektroniczna ewidencja drogowa) obejmuje:
• wykonanie inwentaryzacji terenowej wskazanych odcinków dróg,
• opracowanie danych zgodnie ze struktur± bazy danych eDIOM w uk³adzie wspó³rzêdnych geodezyjnych 2000, opis struktury danych i wytyczne stanowi± za³±czniki,
• przygotowanie danych w postaci formatu wymiany danych, umo¿liwiaj±ce zasilenie danych do bazy eDIOM.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, ci±gów komunikacyjnych i linii energetycznych
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie ruroci±gów do odprowadzania wody burzowej
45232150-8 - Roboty w zakresie ruroci±gów do przesy³u wody
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ¶ciekowej
45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ¶cie¿ek pieszych
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45112710-5 - Roboty w zakresie kszta³towania terenów zielonych
45314310-7 - Uk³adanie kabli
45316110-9 - Instalowanie urz±dzeñ o¶wietlenia drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rêkojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:1) nie podlegaj± wykluczeniu;
2) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, okre¶lone przez Zamawiaj±cego w og³oszeniu o zamówieniu oraz SWZ.
2. Podstawy wykluczenia:
1) okre¶lone w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp
2) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
a) art. 109 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp: który w wyniku zamierzonego dzia³ania lub ra¿±cego niedbalstwa wprowadzi³ zamawiaj±cego w b³±d przy przedstawianiu informacji, ¿e nie podlega wykluczeniu, spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu lub kryteria selekcji, co mog³o mieæ istotny wp³yw na decyzje podejmowane przez zamawiaj±cego w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, lub który zatai³ te informacje lub nie jest wstanie przedstawiæ wymaganych podmiotowych ¶rodków dowodowych;
b) art. 109 ust. 1 pkt 10 ustawy Pzp: który w wyniku lekkomy¶lno¶ci lub niedbalstwa przedstawi³ informacje wprowadzaj±ce w b³±d, co mog³o mieæ istotny wp³yw na decyzje podejmowane przez zamawiaj±cego w postêpowaniu o udzielenie zamówienia.
3) okre¶lone w art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania na podstawie ww. przes³anek.
3. Warunki udzia³u w postêpowaniu, okre¶lone przez Zamawiaj±cego zgodnie z art. 112 ust. 1 i 2 ustawy:
1) zdolno¶æ techniczna lub zawodowa:
a) Wykonawca musi wykazaæ, ¿e w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³:
(i) co najmniej dwie roboty budowlane polegaj±ce na budowie lub przebudowie lub rozbudowie drogi publicznej w technologii kostki brukowej o warto¶ci ka¿dego zadania nie mniejszej ni¿ 2.000.000,00 PLN brutto.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie powy¿szy warunek podmioty te mog± spe³niaæ ³±cznie.
W przypadku z³o¿enia przez Wykonawców dokumentów zawieraj±cych dane w innych walutach ni¿ PLN, Zamawiaj±cy jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie ¶redni kurs NBP z dnia wszczêcia postêpowania. W przypadku, gdy w dniu wszczêcia postêpowania, NBP nie opublikowa³ ¶rednich kursów walut, zamawiaj±cy przyjmie pierwszy opublikowany po tej dacie ¶redni kurs NBP.
b) Wykonawca musi wykazaæ dysponowanie osobami skierowanymi przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego tj.:
i) Kierownik budowy – spe³niaj±cy minimalne wymagania:
- posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w bran¿y drogowej zgodnie z polskim Prawem Budowlanym [tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z pó¼n. zm.] lub równowa¿ne upowa¿niaj±ce do pe³nienia funkcji kierownika budowy zgodnie z Prawem Budowlanym w niniejszym zamówieniu
ii) Kierownik robót ds. elektrycznych – spe³niaj±cy minimalne wymagania:
- posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z polskim Prawem Budowlanym [tekst jednolity Dz.U. z 2021 r. poz. 2351 z pó¼n. zm.] lub równowa¿ne upowa¿niaj±ce do pe³nienia funkcji kierownika robót w zakresie instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z Prawem Budowlanym w niniejszym zamówieniu.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie powy¿szy warunek podmioty te mog± spe³niaæ ³±cznie.
Zamawiaj±cy okre¶laj±c wymogi w sprawie posiadania stosownych uprawnieñ budowlanych dopuszcza odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz dopuszcza pe³nienie funkcji Kluczowych specjalistów w w/w specjalno¶ciach przez osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych stosownie do zapisów art. 12a ustawy Prawo budowlane [tekst jednolity Dz.U. z 2021 r. poz. 2351 z pó¼n. zm.] i/lub ustawy z dn. 15 grudnia 2000r o samorz±dach zawodowych architektów, in¿ynierów budownictwa oraz urbanistów [tekst jednolity Dz. U. z 2014 poz. 1946, z pó¼n. zm.].
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest wstanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty; (za³±cznik nr 5 do SWZ).
Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, w/w wykaz dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.
b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami; (za³±cznik nr 6 do SWZ).
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie dokumenty okre¶lone powy¿ej ma obowi±zek z³o¿yæ ten lub ci Wykonawcy, którzy w imieniu wszystkich wykazywaæ bêd± spe³nianie warunków.
W przypadku polegania na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby:
Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada dokumenty, o których mowa powy¿ej w zakresie, w jakim powo³uje siê na zasoby tych podmiotów.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) Formularz Oferta Wykonawcy (za³±cznik nr 1 do SWZ)2) Formularz Kosztorys ofertowy (za³±cznik nr 2 do SWZ)
3) O¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu (za³±cznik nr 4 do SWZ)
4) Stosowne Pe³nomocnictwo – w przypadku, gdy oferta nie jest podpisywana przez osobê/osoby upowa¿nione do reprezentowania Wykonawcy lub w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
5) Zobowi±zanie podmiotu/ów trzeciego/cich, o którym mowa w pkt XIV.5.3) SWZ (za³±cznik nr 8 do SWZ) [je¿eli dotyczy].
6) O¶wiadczenie, o którym mowa w pkt XIV.4.3) SWZ – dotyczy wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Oferta musi byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci 20.000,00 PLN (s³ownie: dwadzie¶cia tysiêcy PLN).2. Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymaæ nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy Pzp oraz art. 98 ust. 2 ustawy Pzp.
3. Za skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu zamawiaj±cy uzna wadium, które znajdzie siê na rachunku zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
4. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
przelewem na konto na rachunek bankowy zamawiaj±cego: Bank Pekao SA nr 34 1240 2975 1111 0010 6080 1992
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz.U. z 2019 r. poz.310, 836 i 1572).
5. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiaj±cego. Wadium wniesione w pieni±dzu zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.
6. W przypadku wniesienia wadium w formach okre¶lonych w punkcie 4.2) – 4.4) SWZ:
- dokument winien byæ wystawiony na Gminê Miasta Tychy – Miejski Zarz±d Ulic i Mostów, 43-100 Tychy, ul. Budowlanych 59
- dokument winien wskazywaæ wszystkich cz³onków konsorcjum, w sytuacji wspólnego sk³adania oferty przez wykonawców,
- wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
7. Zamawiaj±cy zwraca wadium zgodnie z art. 98 ust. 1 – 5 ustawy Pzp.
8. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w pkt 4.2) –4.4), wystêpuje odpowiednio do gwaranta lub porêczyciela z ¿±daniem zap³aty wadium w przypadkach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1). Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2). W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
3). W przypadku, o którym mowa w pkt 2 wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, art. 109 ust. 1 pkt 8 i 10 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy, okre¶lone zosta³y w za³±czniku nr 7 do SWZ.2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶ci zmiany umowy.
3. Warunki zmiany s± nastêpuj±ce:
3.1. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w nastêpuj±cych przypadkach:
a) zmiany przepisów prawa obowi±zuj±cych po dacie zawarcia umowy, wywo³uj±cych potrzebê zmian umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takich zmian – w takim przypadku zmianie mog± ulec wy³±cznie zapisy umowy, do których odnosz± siê zmiany przepisów prawa;
b) wyst±pienia wyj±tkowo niepomy¶lnych warunków atmosferycznych (wyst±pienia intensywnych opadów lub obni¿enia temperatury uniemo¿liwiaj±cej realizacjê robót objêtych umow±) – zmiana terminu realizacji odpowiadaj±ca powsta³emu opó¼nieniu;
c) wyst±pienia si³y wy¿szej, w szczególno¶ci: powód¼, po¿ar i inne klêski ¿ywio³owe, zamieszki, strajki, demonstracje, nag³e przerwy w dostawie energii elektrycznej - zmiana terminu realizacji odpowiadaj±ca powsta³emu opó¼nieniu;
d) powstaniu opó¼nienia w realizacji umowy spowodowane przez w³adze publiczne i/lub samorz±du w tym instytucje publiczne zaanga¿owane w realizacjê inwestycji, pomimo przestrzegania przez Wykonawcê/Zamawiaj±cego procedur i/lub przepisów – zmiana terminu realizacji;
e) konieczno¶ci zmiany rozwi±zañ projektowych i realizacyjnych wynikaj±cych ze zmiany uwarunkowañ realizacji robót okre¶lonych/przyjêtych w Dokumentacji Projektowej, w szczególno¶ci takich jak: zmiana uwarunkowañ geotechnicznych, kolizja z niezinwentaryzowanym uzbrojeniem sieci, niedok³adno¶ci /nieprecyzyjno¶ci mapy zasadniczej, niedok³adno¶ci/nieprecyzyjno¶ci uzgodnieñ bran¿owych, zmiana uzgodnieñ bran¿owych, itp. – zmiana terminu realizacji i/lub wynagrodzenia i/lub zmiana rozwi±zañ technicznych [roboty zamienne] odpowiadaj±ca dokonanej zmianie;
f) konieczno¶æ realizacji robót dodatkowych, o których mowa w § 2 ust. 2 projektowanych postanowieñ umowy, niezbêdnych do prawid³owego wykonania niniejszej umowy – zmiana terminu realizacji zamówienia w zale¿no¶ci od przypadku;
g) w przypadku wyst±pienia istotnego odst±pienia od zatwierdzonego projektu budowlanego lub innych warunków pozwolenia na budowê w rozumieniu art. 36a ust. 5 ustawy Prawo Budowlane (Dz.U. z 2020 r. poz.1333 z pó¼niejszymi zmianami) – zmiana terminu realizacji i/lub wynagrodzenia w zale¿no¶ci od przypadku.
h) Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ dokonywania wszelkich nieistotnych zmian umowy.
4. Zmiany umowy bêd± dokonywane poprzez kolejno numerowane aneksy sporz±dzone przez strony w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-06-22 08:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://mzuim-tychy.logintrade.net/zapytania_email,128002,b47b032bf6fee31ce7505d910592aede.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-22 08:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-07-21
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Zamawiaj±cy w my¶l art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie stosunku pracy osób wykonuj±cych wszystkie prace fizyczne zwi±zane z wykonywaniem wszystkich robót objêtych przedmiotem zamówieniem, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, tj. wykonywanie czynno¶ci opisanych w Dokumentacji projektowej na stanowiskach: pracownicy fizyczni/budowalni (robotnik budowalny, pomocnik budowlany, brygadzista, majster itp.), operatorzy maszyn i urz±dzeñ budowlanych, kierowcy.INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Remont i modernizacja alejek w Parku Miejskim Solidarno¶ci w Tychach - II Postêpowanie
- Wymiana okna na okno przeciwpo¿arowe w pomieszczeniu znajduj±cym siê w siedzibie komórki administracyjnej MZBM, tj. Rejonu Obs³ugi Mieszkañców nr III po³o¿onego przy ul. Cyganerii 43 w Tychach
- Dostawa prze³±czników sieciowych
- Wykonanie dokumentacji projektowej i robót budowlanych dla zadania:"Remont parkietu g³ównego boiska na Hali Sportowej przy al. Pi³sudskiego w Tychach"
- Wzmocnienie skarp sk³adowiska odpadów
- Remont dwóch lokali mieszkalnych w budynkach mieszkalnych - wielorodzinnych administrowanych przez Miejski Zarz±d Budynków Mieszkalnych w Tychach - ROM IV
wiêcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "¦cie¿ki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
- Budowa dróg gminnych - ul. Atletycznej i ul. Wio¶larskiej w Grodzisku Wielkopolskim
- Rozbudowa sieæ wodoci±gowa z przy³±czami w miejscowo¶ci Kroblice, Adamczowice gmina Klimontów
- Dostosowanie budynku Domu Studenta DS2 przy ul. Rejtana 13 w Koszalinie do wymogów ppo¿. oraz potrzeb osób z niepe³nosprawno¶ciami
- Poprawa gospodarki wodno-¶ciekowej na terenie Gminy Wisznicy
- "Termomodernizacja budynków na terenie Gminy ¦wierzawa"
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.