Ogłoszenie z dnia 2025-05-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00165070/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-27
- 2025/BZP 00177436/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów prewencyjnych dla KMP Wrocław i WRD KWP.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930156216
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podwale 31-33
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-040
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 47 87 123 52
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: izabela.miczynska@wr.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów prewencyjnych dla KMP Wrocław i WRD KWP.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f88ebe1-907a-4d83-8d9e-fb6f3e416b4b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00250181
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00035995/25/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Zakup materiałów prewencyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00165070
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PU-2380-022-008-021/2025/IM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 300000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 45439,02 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 1 – dostawa materiałów prewencyjnych dla KMP Wrocław, (pozycje od 1 do 6) tj.1. Brelok z latarką oraz logo
2. Kamizelka odblaskowa dla dzieci
3. Opaski odblaskowe z wizerunkiem Komisarza Lwa
4. Zawieszka odblaskowa
5. Wydruk książeczki „Bezpiecznie w domu, szkole i na podwórku”
6. Wydruk metryczki do daktyloskopii
Materiały zostały opisane w załączniku nr 1 do SWZ- formularz ofertowy część 1-opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 1 a do SWZ- załączniki graficzne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.5.) Wartość części: 11626,02 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 2 – dostawa materiałów prewencyjnych dla KMP Wrocław, (pozycja 1) tj.1. Maskotka „Komisarz Lew”
Materiały zostały opisane w załączniku nr 1 do SWZ- formularz ofertowy, część 2-opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 1 a do SWZ- załączniki graficzne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.5.) Wartość części: 569,10 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 3 – dostawa materiałów prewencyjnych dla WRD KWP, (pozycje od 1 do 21) tj.1. Zabawka samochodzik policyjny/resorak
2. PenDrive
3. Zawieszka odblaskowa
4. Pendrive z grawerem w kształcie karty kredytowej
5. Etui
6. Zestaw do kolorowania
7. Worko-plecak odblaskowy dla dzieci z nadrukiem Komisarza Lwa
8. Roll-up baner z nadrukiem gwiazdy policyjnej z napisem POLICJA, KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI WE WROCŁAWIU
9. Ładowarka indukcyjna
10. Zawieszka odblaskowa w kształcie samochodu policyjnego
11. Opaska odblaskowa na rękę z logo
12. Książeczki o bezpieczeństwie na drodze
13. Kolorowanki
14. Monidło fotostand radiowóz
15. Taktyczna latarka z diodą UV
16. Brelok odblaskowy miś
17. GWIZDEK
18. Kamizelki odblaskowe
19. Skrobaczka
20. Balony 12”
21. Winder flaga reklamowa prostokątna
Materiały zostały opisane w załączniku nr 1 do SWZ- formularz ofertowy, część 3-opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 1 a do SWZ- załączniki graficzne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.5.) Wartość części: 27959,35 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 4 – dostawa materiałów prewencyjnych dla WRD KWP, (pozycja 1) tj.1. Maskotka Pluszowa Komisarza Lwa
Materiały zostały opisane w załączniku nr 1 do SWZ- formularz ofertowy, część 4-opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 1 a do SWZ- załączniki graficzne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.5.) Wartość części: 5284,55 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13627,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29980,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13627,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIROSŁAW KOMIN MK STUDIO AGENCJA REKLAMOWA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7771141742
7.3.3) Ulica: Os. Jana III Sobieskiego 7/46
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-688
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIROSŁAW KOMIN "MK STUDIO" AGENCJA REKLAMOWA
jakie przetargi wygrała firma
MIROSŁAW KOMIN "MK STUDIO" AGENCJA REKLAMOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13627,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 846,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 846,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ACME Karolina Osierda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6462550666
7.3.3) Ulica: ul. Uczniowska 38 m. 14
7.3.4) Miejscowość: Tychy
7.3.5) Kod pocztowy: 43-110
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 846,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26661,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26661,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ACME Karolina Osierda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6462550666
7.3.3) Ulica: ul. Uczniowska 38 m. 14
7.3.4) Miejscowość: Tychy
7.3.5) Kod pocztowy: 43-110
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26661,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6768,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6768,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ACME Karolina Osierda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6462550666
7.3.3) Ulica: ul. Uczniowska 38 m. 14
7.3.4) Miejscowość: Tychy
7.3.5) Kod pocztowy: 43-110
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6768,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Demontaż starego dźwigu oraz dostawa i montaż nowego dźwigu w miejsce zdemontowanej windy w budynku Sądu Okręgowego we Wrocławiu przy ul. Sądowej 1 / Podwale 29,30.
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Komendy Wojewódzkiej PSP we Wrocławiu
- Usługa realizacji badań ilościowych i jakościowych w ramach Wrocławskiej Diagnozy Społecznej 2025 z podziałem na 6 Modułów
- Remont siedziby Zarządu Zasobu Komunalnego przy ul. Grabiszyńskiej 257 we Wrocławiu
- Dostawa fabrycznie nowej, wielofunkcyjnej koparki gąsienicowej do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach ZP/TP/33/2025
- Remont drogi wojewódzkiej nr 345 w km 15-570 - 16+050 wraz z budową chodnika w m. Bielany, gmina Wądroże Wielkie.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie oraz dostawa gadżetów na potrzeby Fundacji Orły Sportu.
- Skład,korekta tekstu,projekty graficzne okładek,druk oraz dostawa broszur/e-broszur pt."Uprawa zbóż w systemie Integrowanej Produkcji Roślin"i "Uprawa rzepaku w systemie Integrowanej Produkcji Roślin"
- sukcesywna dostawa i wykonanie materiałów promocyjnych na potrzeby NIW-CRSO
- Dostawa spersonalizowanej odzieży dla reprezentantów Polski na zawody ECSC25
- Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych na potrzeby Zamawiającego
- "Dostawa materiałów reklamowych z nadrukiem dla Centrum Współpracy Międzynarodowej, w tym w ramach projektu Erasmus+"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.