eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Remont dachu w budynku Sądu Rejonowego w Łańcucie



Ogłoszenie z dnia 2022-07-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dachu w budynku Sądu Rejonowego w Łańcucie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Rzeszowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000324257

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Plac Śreniawitów 3

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 17/ 87 56 200

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rzeszow.so.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rzeszow.so.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.ms.gov.pl/czs

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Wymiar Sprawiedliwości

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dachu w budynku Sądu Rejonowego w Łańcucie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8a79651c-f14d-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00250172

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00059011/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont dachu Sądu Rejonowego w Łańcucie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00217305/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SIR-2512-2/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 131980,12 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pokrycia dachu wraz z elementami dachu w budynku Sądu Rejonowego w Łańcucie przy ul. Grunwaldzkiej. Szczegółowy zakres robót objętych niniejszym zamówieniem określony jest w dokumentacji projektowej pn. „Remont dachu w budynku Sądu Rejonowego w Łańcucie” opracowanej w kwietniu 2022 r.
Dodatkowe informacje, które Wykonawca musi uwzględnić:
1. roboty budowlane wykonywane będą w czynnym urzędzie, Wykonawca swoim działaniem nie może ograniczać pracy sądu; może wystąpić konieczność wykonywania robót uciążliwych (np. powodujących nadmierny hałas) po godzinach pracy sądu i w dni wolne od pracy.
na Wykonawcy spoczywać będzie obowiązek odpowiedniego zabezpieczenia stref,
w których prowadzone będą roboty budowlane w sposób ograniczający do minimum zakurzenie obszaru, w którym Zamawiający prowadzi bieżącą działalność.
na Wykonawcy ciążyć będzie konieczność utrzymania czystości i porządku we wszelkich pomieszczeniach, które będą użytkowane przez Wykonawcę lub w których będą wykonywane roboty przez Wykonawcę.
złom stalowy i miedziany z rozbiórki stanowi własność Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia złomu we wskazane przez Zamawiającego miejsce w budynku Sądu Rejonowego w Łańcucie, jego posegregowanie oraz protokolarne przekazanie Zamawiającemu wraz z oszacowaniem jego ilości.
Nie wykorzystane przy realizacji robót materiały takie jak: dachówka ceramiczna, gąsiory ceramiczne a zamówione przez Wykonawcę w ilości zgodnej z przedmiarem robót załączonym do dokumentacji technicznej, stanowią własność Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie do protokolarnego przekazania Zamawiającemu i złożenia we wskazane przez Zamawiającego miejsce w budynku Sądu Rejonowego w Łańcucie materiałów pozostałych, nie zużytych podczas realizacji robót.
Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy. Po demontażu rusztowań Wykonawca zobowiązany będzie do naprawy ściany budynku w miejscach wykonanych kotwień pod montaż rusztowań.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45261420-4 - Uszczelnianie dachu

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

45262522-6 - Roboty murarskie

45442100-8 - Roboty malarskie

45453100-8 - Roboty renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Jedyna oferta w niniejszym postępowaniu została złożona przez: APW Sp. z o.o. ul. Sympatyczna 24/9, 35-314 Rzeszów
TAKET Prace Wysokościowe Aleksander Olejniczak, ul. Świętojańska 49, 35-304 Rzeszów. Zamawiający zgodnie z art. 255 pkt 3) ustawy – Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. dokonuje unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Unieważnienie postępowania jest konieczne, gdyż Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zadania kwotę 162 335,54 zł. Cena jedynej oferty (196 677 zł brutto ) mogącej podlegać dalszej ocenie, jest więc większa od możliwości finansowych Zamawiającego.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 196677,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 196677,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.