eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miłków › Dostawa odczynników chemicznych



Ogłoszenie z dnia 2022-07-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa odczynników chemicznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Leśny Bank Genów Kostrzyca

1.3.) Oddział zamawiającego: Zespół Administracyjno-Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230296241

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Miłków

1.5.2.) Miejscowość: Miłków

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-535

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 757131048

1.5.8.) Numer faksu: 757131754

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@lbg.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lbg.lasy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/lbg_kostrzyca/zamowienia_publiczne

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa odczynników chemicznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc9d46e9-d041-11ec-9ed6-82024ae9c4d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00250104

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00151416/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SG.270.1.8.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 117478,75 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) NucleoSpin Plant II Mini Kit firmy Macherey Nagel (nr katalogowy producenta: 740770.250) lub równoważny. Opis równoważności: zestaw 250 kolumienek do izolacji DNA z tkanek i komórek roślinnych, nasion oleistych, grzybów, o następujących parametrach:
- materiał wyjściowy < 100 mg tkanki roślinnej (mokrej)
lub < 20 mg tkanki roślinnej (suchej);
- objętość elucji - 2 x 50 µl;
- pojemność wiązania - 50 µg;
- czas izolacji – max. 35 min/izolację;
- możliwość przechowywania (do jednego roku) całego zestawu
w temperaturze pokojowej;
- kolumienki filtracyjne i do izolacji oznakowane w sposób umożliwiający ich rozróżnienie;
- zestaw musi zawierać:
o dwa alternatywne bufory do lizy, jeden oparty na metodzie SDS, drugi - CTAB;
o bufor precypitacyjny;
o bufor wiążący;
o dwa uzupełniające się w działaniu bufory płuczące;
o bufor elucyjny;
o RNazę A w formie liofilizatu;
o 250 filtrów kolumienkowych do klaryfikacji lizatu;
o 250 kolumienek ze złożem krzemionkowym do izolacji DNA;
o 500 probówek odbierających (2,0ml, bez wieczka);
o podręcznik użytkownika w języku producenta (oryginalny) oraz
w języku polskim lub angielskim
- podręcznik użytkownika musi zawierać następujące treści:
o informację producenta o pomyślnym przetestowaniu buforów
do izolacji z nasion co najmniej jednego gatunku rośliny naczyniowej;
o informację producenta o pomyślnym przetestowaniu buforów
do izolacji z co najmniej dwóch innych tkanek dowolnych roślin naczyniowych;
o informację producenta o pomyślnym przetestowaniu buforu
do izolacji DNA z grzybni;
o skład i pH buforu do elucji;
o informacje na temat obecności szkodliwych składników
w buforach (zgodnie z międzynarodowym kodem „risk phrases”) oraz zalecanych środkach ostrożności (zgodnie z międzynarodowym kodem „safety phrases”);
o szczegółowy protokół izolacji z użyciem buforu SDS;
o szczegółowy protokół izolacji z użyciem buforu CTAB;
o ramowe protokoły (na jednej stronie kartki, gotowe do umieszczenia przy stanowisku pracy) do izolacji z użyciem buforu SDS
oraz z użyciem buforu CTAB;
o protokół do izolacji DNA genomowego z grzybów;
o listę problemów najczęściej występujących w czasie izolacji zestawem oraz zalecenia co do ich rozwiązania (tzw. „troubleshooting”);
- jedno opakowanie pozwala na wykonanie 250 izolacji op. 4
2) Zestaw NucleoSpin Plant II 96 Core Kit (nr katalogowy producenta: 740468.4)
umożliwiający przeprowadzenie 4 x 96 izolacji DNA z tkanek i komórek roślinnych, grzybów, kompatybilny z posiadanym przez zamawiającego aparatem do izolacji epMotion 5075.
Zestaw o następujących parametrach:
- materiał objętościowy < 100 mg tkanki roślinnej (mokrej) lub < 20 mg tkanki roślinnej (suchej);
- objętość elucji – 100-200 µl;
- pojemność wiązania – 30 µl;
- czas izolacji – ok. 1 godzina / 1 płytka 96-dołkowa(z wyłączeniem etapu lizy komórkowej);
- możliwość przechowywania całego zestawu w temperaturze pokojowej;
- zestaw musi zawierać:
o dwa alternatywne bufory do lizy, jeden oparty na metodzie SDS, drugi – CTAB;
o bufor precypitacyjny;
o bufor wiążący;
o dwa uzupełniające się w działaniu bufor płuczące;
o bufor elucyjny;
o RNazę A w formie liofilizatu;
o zestaw płytek 96-dołkowych ze złożem krzemionkowym do wiązania DNA;
- podręcznik użytkowania oryginalny (producenta) oraz w języku polskim. op. 6
3) Zestaw NucleoSpin DNA Stool (nr katalogowy producenta: 740472.250) lub równoważny.
Równoważność polega na zachowaniu następujących parametrów: zestaw umożliwiający przeprowadzenie 250 izolacji DNA z próbek kału. Zestaw o następujących parametrach:
- materiał objętościowy ok. 200 mg próbki kału świeżej lub zmrożonej;
- objętość elucji – 30-100 µl;
- pojemność wiązania – 50 µg;
- czas izolacji – ok. 60 minut/ 10 prób;
- możliwość przechowywania całego zestawu w temperaturze pokojowej;
- zestaw musi zawierać:
o dwa bufory do lizy;
o bufor wiążący;
o dwa uzupełniające się w działaniu bufory płuczące;
o bufor elucyjny;
o 250 probówek z ceramicznymi kulkami do lizy;
o 250 kolumn do usuwania inhibitorów;
o 250 kolumn do wiązania DNA;
o 250 probówek odbierających (2 ml)
o 250 probówek odbierających (2,0 ml, z wieczkiem)
- podręcznik użytkowania w języku producenta (oryginalny) oraz w języku polskim lub angielskim. op. 1
4) NucleoSpin Tissue Mini kit firmy Macherey Nagel (nr katalogowy producenta: 740952.250) lub równoważny. Opis równoważności: zestaw umożliwiający przeprowadzenie 250 izolacji DNA z próbek klinicznych lub kryminalistycznych, tkanek, komórek, drożdży, bakterii lub wirusów o następujących parametrach:
- materiał objętościowy < 25 mg tkanki zwierzęcej lub ludzkiej;
- objętość elucji – 60-100 µl;
- pojemność wiązania – 60 µg;
- czas izolacji – ok. 20 minut/ próbka;
- możliwość przechowywania całego zestawu w temperaturze pokojowej;
- zestaw musi zawierać:
o dwa bufory do lizy;
o dwa uzupełniające się w działaniu bufory płuczące;
o bufor elucyjny;
o proteinazę K;
o 250 kolumn ze złożem krzemionkowym do izolacji DNA;
o 500 probówek odbierających (2,00 ml; bez wieczek);
- podręcznik użytkowania w języku producenta (oryginalny) oraz w języku polskim lub angielskim. op. 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.5.5.) Wartość części: 40126,93 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zestaw QIAGEN Multiplex PCR Kit (1000) (numer katalogowy producenta: 206145).
Zestaw zawierający następujące składniki w ilościach pozwalających na przeprowadzenie 1000 reakcji PCR w objętości 50ul:
- 1 x 25 ml QIAGEN Multiplex PCR Master Mix zapewniający osiągnięcie stężenia 3mM MgCl2 w mieszaninie reakcyjnej;
- Q-Solution 5x stężony, 1x10,0ml;
- RNAse-Free Water 1x20ml;
- zawiera polimerazę Taq niewykazującą aktywności w temperaturze pokojowej (HotStarTaq DNA);
- mieszanina buforowana układem KCl i (NH4)2SO4;
- możliwość zamrożenia zestawu w celu wydłużenia jego przydatności do użycia;
- zestaw kompletny, tj. zawiera wszystkie reagenty niezbędne do przeprowadzenia PCR po dodaniu markerów i matrycy (HotStarTaq® DNA Polymerase, Multiplex PCR Buffer, dNTP Mix);
- użycie zestawu pozwala na wykonywanie PCR w multipleksach bez konieczności wcześniejszej optymalizacji;
- podręcznik użytkowania oryginalny (producenta) oraz w języku polskim. op. 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.5.5.) Wartość części: 10100,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Zestaw Taq PCR Master Mix (2x) Eurx (numer katalogowy producenta: E2520-03) lub równoważny. Opis równoważności: zestaw zawiera:
- gotowy do użycia roztworem reakcyjnym zawierający:
o polimerazę DNA Taq,
o zoptymalizowany bufor reakcyjny,
o MgCl2;
o dNTP;
- wodę, wolną od aktywności nukleaz,
- 10 x stężony dwubarwnikowy obciążnik do elektroforezy żelowej;
- polimeraza Taq o aktywności egzonukleazy 5′-> 3′ i braku aktywności egzonukleazy 3′-> 5′, dodaje dodatkowe A na końcach 3 ‘;
- opakowanie pozwala na przeprowadzenie 500 reakcji PCR w objętości. op. 4
2) Zestaw Color Taq PCR Master Mix (2x) Eurx (numer katalogowy producenta: E2525-03) lub równoważny. Opis równoważności: zestaw zawiera:
- gotowy do użycia roztworem reakcyjnym zawierający:
o polimerazę DNA Taq,
o zoptymalizowany bufor reakcyjny,
o MgCl2;
o dNTP;
o dwubarwnikowy obciążnik do elektroforezy żelowej;
- wodę, wolną od aktywności nukleaz,
- polimeraza Taq o aktywności egzonukleazy 5′-> 3′ i braku aktywności egzonukleazy 3′-> 5′, dodaje dodatkowe A na końcach 3 ‘;
- opakowanie pozwala na przeprowadzenie 500 reakcji PCR w objętości. op. 4

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.5.5.) Wartość części: 6424,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Hi-Di™ Formamide (numer katalogowy producenta: 4311320):
- wysoce dejonizowany formamid przeznaczony do przeprowadzania elektroforezy kapilarnej w analizatorach genetycznych Applied Biosystems 3130 Genetic Analyzer (Applied Biosystems®, obecnie Life Technologies, rok produkcji 2007), długość kapilary 36 cm i 50 cm;
- pojemność opakowania 25 ml. op. 2
2) GeneScan 600 LIZ Dye Size Standard (nr kat producenta: 4366589):
- standard wielkości, który może być wykorzystany w analizatorze genetycznym Applied Biosystems 3130 Genetic Analyzer oraz Applied Biosystems 3500 Genetic Analyzer; długość kapilary 36 cm i 50 cm;
- pojemność opakowania wystarczająca do przeprowadzenia 800 rozdziałów;
standard wielkości zawiera 36 wyznakowanych fragmentów o następujących długościach [pz]: 20, 40, 60, 80, 100, 114, 120, 140, 160, 180, 200, 214, 220, 240, 250, 260, 280, 300, 314, 320, 340, 360, 380, 400, 414, 420, 440, 460, 480, 500, 514, 520, 540, 560, 580, 600. op. 5
3) Polimer POP-7 Polymer for 3500/3500xL (nr kat. producenta: A26073):
- polimer umożliwiający przeprowadzenie elektroforezy kapilarnej w kapilarach o długości 36 cm lub 50 cm, podczas sekwencjonowania DNA oraz analizy fragmentów DNA w analizatorze genetycznym 3500 Genetic Analyzer;
- opakowanie rozpoznawalne przez system monitorowania czasu pracy
i daty ważności odczynników (RFID – ang. Radio Frequency Identification);
objętość opakowania pozwala na rozdział min. 96 prób. op. 5

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 14858,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) BigDye XTerminator Purification Kit (nr kat. producenta: 4376487). Zestaw zawierający wszystkie komponenty do przeprowadzenia 1000 reakcji doczyszczania produktu PCR sekwencyjnego (metoda Sangera) przed sekwencjonowaniem DNA w analizatorach genetycznych 3130 i 3500 Genetic Analyzer:
- umożliwia doczyszczanie produktu bez konieczności kilkukrotnego przenoszenia produktu;
- stabilizuje produkt przed rozpoczęciem analizy (do 48 h w temperaturze pokojowej);
- możliwość jednoczesnego użycia komponentów (premiks);
- całkowity czas oczyszczania – max. 40 min.;
- zawiera:
o XTerminator Solution – roztwór wyłapujący niezwiązane terminatory i sole;
o SAM Solution – wspomaga działanie roztworu wyłapującego
i stabilizuje produkt;
- kompatybilność z modułami programu DataCollection 4.0 firmy Life Technologies;
- możliwość bezpośredniego przeprowadzenia elektroforezy z płytki
z doczyszczonym produktem;
- możliwość użycia w stosowanych w laboratorium protokołach bez konieczności optymalizacji;
- opakowanie umożliwia przeprowadzenie 1000 reakcji op. 1
2) BigDye Terminator v3.1 Cycle Sequencing Kit (nr kat producenta: 4337455) do wysokoprzepustowego sekwencjonowania;
- do matryc bogatych w pary GC;
- do namnażania długich fragmentów DNA;
- 1 × 800µl fiolka BigDye® Terminator v3.1 Ready Reaction Mix;
- 1 fiolka M13 (-21) Primer;
- 1 fiolka pGEM Control DNA;
- 2 × 1 ml fiolki of 5X Sequencing Buffer;
- możliwość przechowywania zestawu w zamrożeniu (-30°C do -15°C);
- możliwość użycia w stosowanych w laboratorium protokołach bez konieczności optymalizacji;
- zawartość jednego opakowania umożliwia przeprowadzenie 100 reakcji op. 4

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.5.5.) Wartość części: 29393,50 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Microspin G-50 Columns Cytiva (nr katalogowy producenta: 27-5330-02) lub równoważny. Równoważność polega na zachowaniu następujących parametrów:
- szybkie i wydajne oczyszczenie fragmentów DNA o długości od 20 pz;
- przeznaczone do oczyszczania próbek o objętości 15-100 µl;
- kolumny wypełnione sephadexem G-50 suchym lub zabezpieczonym buforem do przechowywania, do uwodnienia bezpośrednio przed użyciem;
- usuwanie pozostałości BigDye Terminator v3.1 Cycle Sequencing Kit;
- usuwają co najmniej 98% soli, dNTP-ów i innych niskocząsteczkowych zanieczyszczeń;
- umożliwia oczyszczanie DNA przeznaczonego do analiz na aparatach do sekwencjonowania i analizy długości fragmentów Applied Biosystems Genetic Analyzer;
- zestaw zawiera:
o 250 kolumienek wypełnionych sephadexem G-50 (suchym lub z buforem do długoterminowego przechowywania);
o 250 probówek odbierających;
- usieciowanie złoża możliwe za pomocą wody;
- możliwość przechowywania całego zestawu w temperaturze pokojowej;
- jedno opakowanie pozwala na doczyszczenie 250 próbek 1 op.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.5.5.) Wartość części: 2956,40 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Clean-Up A&A Biotechnology (nr kat. producenta: 021-250) lub równoważny. Równoważność polega na zachowaniu następujących parametrów:
- zestaw do oczyszczania 250 próbek DNA po reakcjach enzymatycznych, oparty na technologii złoży krzemionkowych w minikolumnach;
- pojemność złoża - do 20 µg DNA;
- odpowiedni do próbek o wielkości do 150 µl;
- możliwe do zastosowania bufory do elucji - bufor Tris, bufor TE, woda w objętości min. 30 µl;
- odpowiedni do oczyszczania fragmentów DNA o długości 100 - 10 000 bp;
- możliwość odzysku 60-90 %;
- oczyszczenie w stopniu umożliwiającym przeprowadzenie sekwencjonowania DNA;
- zawiera gotowe do użycia bufory - wiążący oraz płuczący;
- bufor wiążący zawiera indykator umożliwiający kontrolę pH mieszaniny;
- zawiera roztwór buforujący umożliwiający zmianę pH mieszaniny;
- zawiera gotowy bufor do elucji, służący jako medium do długoterminowego przechowywania DNA;
- zawiera szczegółową instrukcję w języku polskim lub angielskim. op. 4

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.5.5.) Wartość części: 2956,40 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Chlorek wapnia:
- wzór: CaCl2 x 2H₂O;
- nr CAS: 10035-04-8;
- postać: bezbarwne kryształy lub białe;
- masa molowa: 147,01 g/mol;
- czystość min. CZ;
- opakowanie: 250 g op. 1
2) Agar do celów mikrobiologicznych:
- nr CAS: 9002-18-0;
- postać: proszek,
- kolor biały lub kremowy;
- punkt żelowania 33 - 40° C,
- siła żelowania min. 600 g/cm2,
- opakowanie: 1000 g op. 3
3) Glukoza bezwodna CZ:
- nr CAS: 50-99-7;
- postać: krystaliczny proszek;
- kolor biały;
- słodki smak;
- łatwo rozpuszczalny w wodzie,
- do zastosowania w: biochemii, mikrobiologii, przemyśle spożywczym, medycynie;
- opakowanie: 1000g op. 8
4) Potasu diwodorofosforan CZ:
- nr CAS: 7778-77-0;
- wzór sum.: KH2PO4;
- postać: białe kryształy;
- czystość min. 98%;
- rozpuszczalność: łatwo rozpuszczalny w wodzie;
- opakowanie: 500g op. 2
5) Myo-inositol:
- nr CAS: 87-89-8;
- wzór sum: C6H12O6;
- masa molowa: 180,16 g/mol;
- pH: 5,0-7,0;
- opakowanie: 25 g op. 2
6) Kwas 2,4-dichlorofenoksyoctowy - (2,4-Dichlorophenoxyacetic acid)
- nr CAS: 94-75-7;
- wzór sum: C8H6Cl2O3;
- masa molowa: 221,04 g/mol;
- postać: proszek, białawy lub jasnożółty;
- czystość ≥ 96,0%
- opakowanie: 25 g op. 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.5.5.) Wartość części: 4263,34 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Alkohol etylowy 96% CZDA:
- nr CAS: 64-17-5;
- wzór sum.: C2H5OH;
- postać: bezbarwna, klarowna ciecz;
- masa molowa: 46,07 g/mol;
- czystość: CZDA;
- do sterylizacji materiału biologicznego, powierzchni laboratoryjnych, oraz jako składnik buforów izolacyjnych;
- opakowanie: 1,0 l op. 15
2) Chloroform:alkohol izoamylowy mieszanina w proporcji 24:1 (v/v):
- mieszanina do oczyszczania kwasów nukleinowych;
- do wykorzystania w biotechnologii;
- zawartość wody 0,1%;
- gęstość w 20°C: 1,446 – 1,463 g/ml;
- minimalny stopień czystości biochemiczny;
- pojemność jednego opakowania: 450 ml (+/- 15%) op. 2
3) Izopropanol (2-propanol) - rozpuszczalnik, do dezynfekcji powierzchni:
- wzór: C3H7OH;
- nr CAS: 67-63-0;
- oostać: bezbarwna, klarowna ciecz;
- masa molowa: 60,10 g/mol;
- czystość: CZDA;
- Ilość w opakowaniu: 1,0 l op. 3

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.5.5.) Wartość części: 3431,58 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40316,94 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40316,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40316,94 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AQua Lab A. Sierzputowski i Wspólnicy Sp. j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242445688

7.3.3) Ulica: Zabłocka

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-194

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40316,94 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14637,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14637,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14637,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: A-Biotech -M. Zemanek-Zboch Spólka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942939460

7.3.3) Ulica: Strzegomska

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-432

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14637,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4979,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4979,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4979,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EURx Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9570705191

7.3.3) Ulica: Przyrodników

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-297

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4979,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13090,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18945,73 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13090,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Carolina Biosystems s. r. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 28177002

7.3.3) Ulica: Drnovska

7.3.4) Miejscowość: Praga

7.3.5) Kod pocztowy: 16100

7.3.7.) Kraj: Republika Czeska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13090,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32129,58 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Carolina Biosystems, s.r.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 28177002

7.3.3) Ulica: Drnovska

7.3.4) Miejscowość: Praga

7.3.5) Kod pocztowy: 16100

7.3.7.) Kraj: Republika Czeska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 252 ust. 1 oraz art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), Zamawiający Leśny Bank Genów Kostrzyca unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty.

Zamawiający Leśny Bank Genów Kostrzyca unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia pn. „Dostawa odczynników chemicznych” w części dla Pakietu nr VI, gdyż nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3542,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3542,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3542,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EURx Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9570705191

7.3.3) Ulica: Przyrodników

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-297

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3542,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2868,11 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2868,11 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2868,11 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alicja Garańczuk "Multichem"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8941015357

7.3.3) Ulica: Kleczkowska

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-227

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2868,11 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2421,87 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2421,87 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2421,87 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alicja Garańczuk "Multichem"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8941015357

7.3.3) Ulica: Kleczkowska

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-227

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2421,87 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.