Ogłoszenie z dnia 2023-06-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00139596/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-16
- 2023/BZP 00144766/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-21
- 2023/BZP 00155745/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-29
- 2023/BZP 00164301/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja Szkoły Podstawowej im. J. Klicha w Wieprzu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Radziechowy-Wieprz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182670
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wieprz 700
1.5.2.) Miejscowość: Radziechowy
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-381
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@radziechowy-wieprz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radziechowy-wieprz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b29c12e8-c3f5-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja Szkoły Podstawowej im. J. Klicha w Wieprzu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b29c12e8-c3f5-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00250017
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00004001/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Termomodernzacja Szkoły Podstawowej im. J.Klicha w Wieprzu etap I w ramach programu Polski Ład
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00139596
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.271.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I: Roboty termomodernizacyjneSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 1a do niniejszej SWZ.
Przedmiotem opracowania są roboty termomodernizacyjne budowlane przy budynku Szkoły Podstawowej w Wieprzu, ul. Szkolna 800.
Roboty termomodernizacyjne, w tym w szczególności:
- Montaż rusztowań;
- Zabezpieczenie okien i drzwi folią;
- Demontaż obróbek blacharskich, w tym parapetów zewnętrznych, rynien i rur spustowych,
- Demontaż elementów zabudowanych na elewacjach budynku (tablice, kratki wentylacyj-ne itp.),
- Demontaż instalacji odgromowej i jej odtworzenie po wykonanych robotach;
- Demontaż istniejącego docieplenia ze styropianu elewacji szczytowej sali gimnastycznej (część nadziemna,
- Roboty dociepleniowe
- Przebudowa podejść kanalizacji deszczowej związana z odsadzeniem rur deszczowych i czyszczaków od elewacji o grubość ocieplenia oraz wymiana rur spustowych i rynien,
- Wymiana okien na okna z PVC zgodnie z wymaganiami WT 2021, wyposażonych w nawiewniki higrosterowane o wyd. Qnom=30,0 m3/h – z wyłączeniem stolarki okiennej łącznika i sali gimnastycznej oraz witryny wejściowej na taras łącznika oraz okien połaciowych,
- Wymiana drzwi zewnętrznych na aluminiowe, zgodnie z wymaganiami WT 2021 – z wyłączeniem stolarki drzwiowej łącznika i sali gimnastycznej,
- Montaż obróbek blacharskich (nowy materiał), w tym parapetów zewnętrznych, rynien i rur spustowych;
- Naprawa kominów i otworów wentylacyjnych, w tym roboty tynkarsko-malarskie celem dostosowania ich wyglądu do elewacji;
- Montaż elementów zdemontowanych z elewacji budynku,
- Wykonanie opaski z kostki betonowej wokół budynku i odtworzenie nawierzchni zdemontowanych;
- Wywóz i utylizacja gruzu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45442100-8 - Roboty malarskie
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
4.5.5.) Wartość części: 1904878,04 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II: Instalacja fotowoltaicznaSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 1b do niniejszej SWZ.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji fotowoltaicznej, która pracować będzie na potrzeby własne budynku Szkoły Podstawowej w Wieprzu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 127642,27 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2520270 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3662417 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2520270 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo-Budowlane i Ślusarsko-Spawalnicze Stanisław Oczkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070093850
7.3.3) Ulica: Piotra Skargi 12A
7.3.4) Miejscowość: Żywiec
7.3.5) Kod pocztowy: 34-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2520270 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 390 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Złożone w części II oferty przewyższają kwotę, którą zamawiający zamierza
przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego zamawiający unieważnia przedmiotowe
postępowanie w części II na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia z dnia 11 września 2019
r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2021.1129 t.j. z dnia 2021.06.24)
INNE PRZETARGI RADZIECHOWY
więcej: przetargi RADZIECHOWY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i rozbudowa ujęcia wody w Koczale
- Wymiana kotłów centralnego ogrzewania w 3 budynkach mieszkalnych
- "Adaptacja (remont) dwóch szklarni wraz z dostawą i montażem wyposażenia w ramach realizowanego przedsięwzięcia "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności przy ZSCKR w dziedzinie ogrodnictwa"
- Wykonanie robót związanych z remontem drugiego piętra Wydziału Architektury Politechniki Warszawskiej w ramach projektu "Politechnika Warszawska Ambasadorem Innowacji na Rzecz Dostępności".
- "REMONT BASZTY W BUDYNKU NR 5 WRAZ Z PRZBUDOWĄ CZĘŚCI STROPÓW I SCHODÓW ORAZ KONSERWACJĄ KAMIENNEJ ATTYKI KURTYNY POŁUDNIOWEJ ZAMKU KRÓLEWSKIEGO NA WAWELU ETAP DRUGI"
- Rozbudowa ulicy Dunajcowej w Nowym Sączu w ramach inwestycji: Budowa chodnika ulicy Dunajcowej w Nowym Sączu
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.