Ogłoszenie z dnia 2023-06-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00167997/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Secemin
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Secemin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398994
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Struga 2
1.5.2.) Miejscowość: Secemin
1.5.3.) Kod pocztowy: 29-145
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 343556017
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@secemin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.secemin.eobip.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c3f5684a-c247-11ed-b311-9aae6ad31be81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Secemin2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c3f5684a-c247-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00250001
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00071106/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Secemin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Secemin” współfinansowany jest z RPOWŚ EFRR w ramach Działania 3.3 „Poprawa efektywności energetycznej z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii w sektorze publicznym i mieszkaniowym” Osi III „Efektywna i zielona energia” na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00167997
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RG.271.7.2023.EW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2809799,01 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Części 1: Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości BichniówZadanie inwestycyjne zakłada wykonanie m.in. prac termoizolacyjnych oraz instalacji fotowoltaicznej w budynku świetlicy wiejskiej w Bichniowie, adres Bichniów 75A, 29-145 Secemin. Budynek położony jest na działce 2149 w obrębie ewid. 0002 Bichniów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają dokumenty stanowiące załączniki do SWZ.
Przedmiotem tej części zamówienia NIE JEST wykonanie robót budowlanych określonych w pkt 2.1 przedmiaru robót pn. Wymiana nieszczelnego pokrycia dachowego stanowiącego osłonę ocieplenia stropu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 636364,46 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Części 2: Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości BrzozowaZadanie inwestycyjne zakłada wykonanie m.in. prac termoizolacyjnych oraz instalacji fotowoltaicznej w budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Brzozowa, adres Brzozowa 57B, 29-145 Secemin. Budynek położony jest na działkach 1710/2 oraz 1711/2 w obrębie ewid. 0001 Brzozowa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają dokumenty stanowiące załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 454034,05 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Części 3: Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości CzaryżZadanie inwestycyjne zakłada wykonanie m.in. prac termoizolacyjnych, wymianę pokrycia dachowego oraz instalacji fotowoltaicznej w budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Czaryż, adres Czaryż 37, 29-145 Secemin. Budynek położony jest na działce 703/2 w obrębie ewid. 0004 Czaryż. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają dokumenty stanowiące załączniki do SWZ. Ze względu na wystąpienie w zakresie robót zadania mającego na celu demontaż i utylizację azbestu, Zamawiający wymaga od Wykonawcy okazania się dokumentem
w postaci Karty przekazania odpadu celem aktualizacji Programu usuwania azbestu z terenu Gminy Secemin.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 655904,89 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Części 4: Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości KuczkówZadanie inwestycyjne zakłada m.in. wykonanie prac termoizolacyjnych oraz instalacji fotowoltaicznej w budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Kuczków, adres Kuczków 51A, 29-145 Secemin. Budynek położony jest na działce 3.90 w obrębie ewid. 0006 Kuczków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają dokumenty stanowiące załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 500883,95 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Części 5: Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Wałkonowy DolneZadanie inwestycyjne zakłada m.in. wykonanie prac termoizolacyjnych oraz instalacji fotowoltaicznej w budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Wałkonowy Dolne, adres Wałkonowy Dolne 36, 29-145 Secemin. Budynek położony jest na działce 408/2 w obrębie ewid. 0014 Wałkonowy Dolne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają dokumenty stanowiące załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 562611,66 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 545813,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 545813,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 545813,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA USŁUGOWA GER-BUD GRZEGORZ KUCHAREK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260114216
7.3.3) Ulica: STRUGA
7.3.4) Miejscowość: Secemin
7.3.5) Kod pocztowy: 29-145
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Usługowa "GER-BUD" Grzegorz Kucharek
jakie przetargi wygrała firma
Firma Usługowa "GER-BUD" Grzegorz Kucharek
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 545813,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-29Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 505108,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 505108,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 505108,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA USŁUGOWA GER-BUD GRZEGORZ KUCHAREK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260114216
7.3.3) Ulica: STRUGA
7.3.4) Miejscowość: Secemin
7.3.5) Kod pocztowy: 29-145
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Usługowa "GER-BUD" Grzegorz Kucharek
jakie przetargi wygrała firma
Firma Usługowa "GER-BUD" Grzegorz Kucharek
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 505108,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-29Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 724012,83 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 724012,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 724012,83 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA USŁUGOWA GER-BUD GRZEGORZ KUCHAREK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260114216
7.3.3) Ulica: STRUGA
7.3.4) Miejscowość: Secemin
7.3.5) Kod pocztowy: 29-145
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Usługowa "GER-BUD" Grzegorz Kucharek
jakie przetargi wygrała firma
Firma Usługowa "GER-BUD" Grzegorz Kucharek
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 724012,83 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-29Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 513319,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 513319,49 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 513319,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA USŁUGOWA GER-BUD GRZEGORZ KUCHAREK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260114216
7.3.3) Ulica: STRUGA
7.3.4) Miejscowość: Secemin
7.3.5) Kod pocztowy: 29-145
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Usługowa "GER-BUD" Grzegorz Kucharek
jakie przetargi wygrała firma
Firma Usługowa "GER-BUD" Grzegorz Kucharek
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 513319,49 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-29Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 550468,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 550468,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 550468,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA USŁUGOWA GER-BUD GRZEGORZ KUCHAREK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260114216
7.3.3) Ulica: STRUGA
7.3.4) Miejscowość: Secemin
7.3.5) Kod pocztowy: 29-145
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Usługowa "GER-BUD" Grzegorz Kucharek
jakie przetargi wygrała firma
Firma Usługowa "GER-BUD" Grzegorz Kucharek
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 550468,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-24PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- Remont drogi pożarowej, zagospodarowanie terenu przed budynkiem Szkoły
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postęp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
- Wymiana okładziny schodów i remont posadzki w budynku szkoły
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.