Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-01-20
Łęczyca: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników samorządowych Urzędu Miejskiego w Łęczycy w ramach projektu - Kompetentny urzędnik - wyższa jakość obsługi mieszkańców- współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego:
CZĘŚĆ I
Szkolenie pn. Szkolenie kompetencji osobistych pracowników w wymiarze 96 godzin.
CZĘŚĆ II
Szkolenie pn. Szkolenie z zakresu kompendium urzędnika w wymiarze 96 godzin.
Numer ogłoszenia: 20024 - 2012; data zamieszczenia: 20.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Łęczyca , ul. Marii Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca, woj. łódzkie, tel. (024) 721 03 00, faks (024) 721 03 01.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.leczyca.info.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników samorządowych Urzędu Miejskiego w Łęczycy w ramach projektu - Kompetentny urzędnik - wyższa jakość obsługi mieszkańców- współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego: CZĘŚĆ I Szkolenie pn. Szkolenie kompetencji osobistych pracowników w wymiarze 96 godzin. CZĘŚĆ II Szkolenie pn. Szkolenie z zakresu kompendium urzędnika w wymiarze 96 godzin..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia o wartości poniżej kwoty określonej na podstawie art. 11 ust.8 obejmuje: CZĘŚĆ I Szkolenie pn. Szkolenie kompetencji osobistych pracowników w wymiarze 96 godzin. Szkolenie organizowane jest wyłącznie dla pracowników Urzędu Miejskiego, w siedzibie Urzędu w Łęczycy przy ulicy M. Konopnickiej 14 w salach wskazanych przez Zleceniodawcę. Zamawiający zapewnia zestaw multimedialny tj. laptop, projektor. Przeszkolonych zostanie 61 os. Szkolenie obejmuje następujący zakres: 1. komunikacja wewnętrzna i integracja zespołu (4 grupy x 8h), 2. radzenie sobie ze stresem (4grupy x 8h), 3. asertywność i obsługa trudnego klienta (4grupy x 8h). Zamawiający przyjmuje, iż godzinę szkolenia należy rozumieć jako godzinę lekcyjną 45-minutową. Koszt szkolenia : koszt eksperta, pakiet materiałów szkoleniowych, przeprowadzenie testu, zapewnienie przerwy kawowej oraz zaświadczenia ukończenia szkolenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do wzoru Umowy. CZĘŚĆ II Szkolenie pn. Szkolenie z zakresu kompendium urzędnika w wymiarze 96 godzin. Szkolenie organizowane jest wyłącznie dla pracowników Urzędu Miejskiego, w siedzibie Urzędu w Łęczycy przy ulicy M. Konopnickiej 14 w salach wskazanych przez Zleceniodawcę. Zamawiający zapewnia zestaw multimedialny tj. laptop, projektor. Łącznie przeszkolonych zostanie 61 os. Szkolenie obejmuje następujący zakres: 1. Kodeks Postępowania Administracyjnego- aktualny stan prawny (w tym zastosowanie przepisów procedury administracyjnej z uwzględnieniem orzecznictwa SKO) dla 30 os. (2 grupy x 2dni x 8h); 2. instrukcja kancelaryjna - warsztaty praktyczne dla 61 os. (4 grupy x 8h) 3. ochrona danych osobowych- bezpieczeństwo informacji dla 30 os (2 grupy x 8h) 4. dostęp do informacji publicznej dla 30 os.(2 grupy x 8h). Zamawiający przyjmuje, iż godzinę szkolenia należy rozumieć jako godzinę lekcyjną 45-minutową.Szkolenie obejmuje część teoretyczną i praktyczną. Koszt szkolenia : koszt eksperta, pakiet materiałów szkoleniowych, przeprowadzenie testu, zapewnienie przerwy kawowej oraz zaświadczenia ukończenia szkolenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1a do wzoru Umowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-dysponuje wykładowcą/mi przeznaczonymi do realizacji zamówienia, z których każdy przeprowadził, w okresie ostatnich 3 lat, co najmniej 1 szkolenie, z zakresu szkolenia określonego w opisie przedmiotu zamówienia - na podstawie załącznik nr 6 do SIWZ;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony załącznik nr 2 - formularz OFERTA.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian: - zmiana terminu wykonania zamówienia wynikająca ze zmian w realizacji projektu Kompetentny urzędnik- wyższa jakość obsługi mieszkańców - konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie, - konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej. - z powodu zmiany ilości osób kierowanych na szkolenie. W takim przypadku wynagrodzenia zostanie pomniejszone. 3. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy, zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami. 4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności za zgodą obu stron.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.leczyca.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Urzędu Miejskiego w Łęczycy ul. M. Konopnickiej 14, pokój nr 33..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.01.2012 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie Urzędu Miejskiego w Łęczycy ul. M. Konopnickiej 14, kancelaria..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt - Kompetentny urzędnik- wyższa jakość obsługi mieszkańców współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 5.2.1. Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szkolenie pn. Szkolenie kompetencji osobistych pracowników w wymiarze 96 godzin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie organizowane jest wyłącznie dla pracowników Urzędu Miejskiego, w siedzibie Urzędu w Łęczycy przy ulicy M. Konopnickiej 14 w salach wskazanych przez Zleceniodawcę. Zamawiający zapewnia zestaw multimedialny tj. laptop, projektor. Przeszkolonych zostanie 61 os. Szkolenie obejmuje następujący zakres: 1. komunikacja wewnętrzna i integracja zespołu (4 grupy x 8h), 2. radzenie sobie ze stresem (4grupy x 8h), 3. asertywność i obsługa trudnego klienta (4grupy x 8h)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szkolenie pn. Szkolenie z zakresu kompendium urzędnika w wymiarze 96 godzin..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie organizowane jest wyłącznie dla pracowników Urzędu Miejskiego, w siedzibie Urzędu w Łęczycy przy ulicy M. Konopnickiej 14 w salach wskazanych przez Zleceniodawcę. Zamawiający zapewnia zestaw multimedialny tj. laptop, projektor. Łącznie przeszkolonych zostanie 61 os. Szkolenie obejmuje następujący zakres: 1. Kodeks Postępowania Administracyjnego- aktualny stan prawny (w tym zastosowanie przepisów procedury administracyjnej z uwzględnieniem orzecznictwa SKO) dla 30 os. (2 grupy x 2dni x 8h); 2. instrukcja kancelaryjna - warsztaty praktyczne dla 61 os. (4 grupy x 8h) 3. ochrona danych osobowych- bezpieczeństwo informacji dla 30 os (2 grupy x 8h) 4. dostęp do informacji publicznej dla 30 os.(2 grupy x 8h)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁĘCZYCY
- Sprzątanie pomieszczeń zakładowych w budynkach PGKiM w Łęczycy Sp. z o.o. w okresie od 01.01.2026 do 31.12.2026r."
- Dostawa wapna palonego dla oczyszczalni ścieków w Łęczycy
- Dostawa polielektrolitu dla oczyszczalni ścieków w Łęczycy
- Dostawa koagulanta żelazowego dla oczyszczalni ścieków w Łęczycy
- Dostawa fabrycznie nowej posypywarki samochodowej
- "Remont drogi powiatowej 2516E w miejscowości Marynki i remont drogi powiatowej 2540E w miejscowości Tolów"
więcej: przetargi w Łęczycy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i w ramach realizacji projektu pn.: "Absolwent ZS nr 2 w Wieluniu - nowe umiejętności w transformacji"
- "Przeprowadzenie doskonalenia zawodowego w formie szkolenia"
- Kompleksowa organizacja szkoleń stacjonarnych w 31 powiatach na terenie województwa wielkopolskiego związanych z przedsięwzięciem pt. Aktywizacja Lokalnych Partnerstw ds. Wody (LPW) w ramach KPO
- Dostawy sprzętu oraz oprogramowania w ramach zadania pn. "Cyberbezpieczny Powiat Węgrowski"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie cyklu warsztatów edukujących w zakresie umiejętności przetrwania w sytuacjach kryzysowych i promowania bezpiecznych zachowań w sytuacji zagrożenia
- Usługa szkoleniowa, konferencyjna oraz restauracyjna dla projektu szkoleniowego pn. "Zarządzanie czasem i efektywna organizacja pracy własnej"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





