Ogłoszenie z dnia 2021-10-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00176762/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa urządzeń i instalacji technicznych wraz z ich konserwacją w wielofunkcyjnym budynku Centrum Sportu w Błoniu przy ul. Grodziskiej 1 -podbasenie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Sportu i Rekreacji w Błoniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366231546
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grodziska 1
1.5.2.) Miejscowość: Błonie
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-870
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: +48 (22) 770-72-00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: centrumsportu@blonie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cs-blonie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.blonie.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa urządzeń i instalacji technicznych wraz z ich konserwacją w wielofunkcyjnym budynku Centrum Sportu w Błoniu przy ul. Grodziskiej 1 -podbasenie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e4dce48-1205-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00249997
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00176425/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Obsługa urządzeń i instalacji technicznych wraz z ich konserwacją w wielofunkcyjnym budynku Centrum Sportu w Błoniu przy ul. Grodziskiej 1 -podbasenie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00176762/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.01.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 487805 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi wykonania obsługi, konserwacji urządzeń i aparatury uzdatniania wody krytej pływalni oraz nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesu uzdatniania wody, zgodnie z normami wyznaczonymi przez Stację Sanitarno-Epidemiologiczną i dokumentację projektową stacji uzdatniania wody.
2) Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania urządzeń uzdatniających wodę w systemie ciągłym.
3) Pełnienie nadzoru nad technologią uzdatniania wody poprzez:
a) chlorowanie / dozowanie / wody w nieckach basenowych,
b) uzdatnianie wody środkami chemicznymi i bakteriobójczymi (zakupionymi przez Zamawiającego),
c) dozowanie środków chemicznych i podchlorynu wytworzonego w procesie elektrolizy, obsługa urządzeń uzdatniania wody.
4) Bieżąca eksploatacja urządzeń basenowych poprzez:
a) konserwację, naprawy, czyszczenie urządzeń stacji uzdatniania wody,
b) nadzór nad pracą urządzeń technologicznych
c) czyszczenie i płukanie filtrów,
d) uzupełnianie wody w nieckach basenowych.
5) Utrzymanie właściwych parametrów wody, w tym:
a) poziom chloru,
b) poziom pH,
c) temperatura wody.
6) Dostarczanie zgodnie z harmonogramem zatwierdzonym przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego badań bakteriologicznych i fizykochemicznych wykonanych przez akredytowane laboratorium prawidłowych badań wody.
Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania Zamawiającemu na bieżąco protokołów, raportów ze zleconych badań fizykochemicznych oraz bakteriologicznych wody w basenach.
7) Utrzymanie czystości w pomieszczeniach, gdzie znajdują się urządzenia i aparatura, przestrzeganie przepisów BHP i ppoż.
8) Prawidłowa regeneracja filtrów /płukanie złóż filtrów/ zgodnie z instrukcją wykonania procesu.
9) Dezynfekcja przelewów i urządzeń basenowych.
10) Całodobowy nadzór nad pracą urządzeń technologicznych na terenie podbasenia.
Pomoc przy modernizacji i usuwaniu awarii.
11) Zamawiający wymaga, aby osoby realizujące przedmiot zamówienia posiadały aktualne badania sanitarno-epidemiologiczne oraz aktualne zaświadczenia potwierdzające konieczne kwalifikacje i uprawnienia do realizacji zadania w zakresie objętym opisem przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy opis zamówienia, wytyczne i wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy zawarte są w Opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90440000-3 - Usługi uzdatniania basenów septycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50500000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających, pojemników metalowych i maszyn
90920000-2 - Usługi w zakresie odkażania urządzeń
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 599625,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 599625,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 599625,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UMIĘC Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 951 245 66 47
7.3.3) Ulica: ul. Wiertnicza 45
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-952
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
UMIĘC SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
UMIĘC SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 599625,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymywania w należytej czystości i stanie higieniczno-sanitarnym obiektów administrowanych przez Bielsko-Bialski Ośrodek Sportu i Rekreacji - 2 Cz_v2
- Usługa - wykonanie czynności przygotowawczych zbiorników stałych i urządzeń do dystrybucji paliw do badań WDT
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.