eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › Wykonanie usług geodezyjnych dla Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej w roku 2023



Ogłoszenie z dnia 2023-06-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usług geodezyjnych dla Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej w roku 2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Bielsko-Biała - Miejski Zarząd Dróg w Bielsku-Białej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070493318

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Michała Grażyńskiego 10

1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 33 4726010

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzd.bielsko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.bielsko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3e4f2548-e40f-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie drogami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie usług geodezyjnych dla Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej w roku 2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3e4f2548-e40f-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00249985

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043971/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługi geodezyjne dla Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej w roku 2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00198269

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 23/IZ/13/U

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 199182,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług geodezyjnych dla Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej w roku 2023.
Przedmiot zamówienia podzielono na trzy części, zwane również Zadaniami
(od nr 1 do nr 3).

Zamówienie w części objętej Zadaniem 1 obejmuje swoim zakresem w szczególności:
a) wydzielenie działek położonych w drogach publicznych, podlegających regulacji stanu prawnego w trybie art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 13.10.1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną;
b) przygotowanie mapy do celów prawnych dla nieruchomości podlegających regulacji stanu prawnego w trybie art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 13.10.1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną;
c) wydzielenie działek położonych w drogach publicznych, podlegających regulacji stanu prawnego w trybie ustawy o gospodarce nieruchomościami.
Część nr 1 – Zadanie nr 1 – obejmuje wydzielenie działek i przygotowanie map dla celów prawnych dla obrębów geodezyjnych: Lipnik, Dolne Przedmieście 13, Dolne Przedmieście 16, Dolne Przedmieście 53, Dolne Przedmieście 54, Stare Bielsko, Aleksandrowice, Mikuszowice Krakowskie, Komorowice Krakowskie, Olszówka Dolna, Bielsko Miasto, Górne Przedmieście, Biała Miasto, Żywieckie Przedmieście, Dolne Przedmieście 55, Dolne Przedmieście 56, Bystra Śląska w Bielsku – Białej.
Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziałach III -V niniejszej specyfikacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71354000-4 - Usługi sporządzania map

71354300-7 - Usługi badań katastralnych

71332000-4 - Geotechniczne usługi inżynieryjne

4.5.5.) Wartość części: 56240,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług geodezyjnych dla Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej w roku 2023.
Przedmiot zamówienia podzielono na trzy części, zwane również Zadaniami
(od nr 1 do nr 3).

Zamówienie w części objętej Zadaniem 2 obejmuje swoim zakresem w szczególności:
a) wydzielenie działek położonych w drogach publicznych, podlegających regulacji stanu prawnego w trybie art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 13.10.1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną;
b) przygotowanie mapy do celów prawnych dla nieruchomości podlegających regulacji stanu prawnego w trybie art. 73 ust. 1 ustawy z dnia 13.10.1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną;
c) wydzielenie działek położonych w drogach publicznych, podlegających regulacji stanu prawnego w trybie ustawy o gospodarce nieruchomościami.
Część nr 2 – Zadanie nr 2 – obejmuje wydzielenie działek i przygotowanie map dla celów prawnych dla obrębów geodezyjnych: Hałcnów, Hałcnów 2, Olszówka Górna, Dolne Przedmieście 17, Dolne Przedmieście 18, Pisarzowice, Jaworze, Dolne Przedmieście 57, Dolne Przedmieście 81, Dolne Przedmieście 82, Mazańcowice, Straconka, Międzyrzecze Górne, Komorowice Śląskie, Mikuszowice Śląskie, Wapienica, Kamienica, Dolne Przedmieście 14, Dolne Przedmieście 15 w Bielsku – Białej.
Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziałach III -V niniejszej specyfikacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71354000-4 - Usługi sporządzania map

71354300-7 - Usługi badań katastralnych

71332000-4 - Geotechniczne usługi inżynieryjne

4.5.5.) Wartość części: 49840,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług geodezyjnych dla Miejskiego Zarządu Dróg w Bielsku-Białej w roku 2023.
Przedmiot zamówienia podzielono na trzy części, zwane również Zadaniami
(od nr 1 do nr 3).
Zamówienie w części objętej Zadaniem 3 obejmuje swoim zakresem w szczególności wydzielenie działek położonych w obrębie Aleksandrowice, zajętych pod ścieżkę rowerową biegnącą wokół lotniska Aeroklubu Bielsko-Bialskiego, w trybie ustawy o gospodarce nieruchomościami, w oparciu o opinie wstępnych projektów podziałów uzyskanych na potrzeby realizacji przedmiotowego zadania.
Część nr 3 – Zadanie Nr 3 – obejmuje wydzielenie działek położonych w obrębie Aleksandrowice w Bielsku-Białej, oznaczonych numerami: 1258/4, 233, 235, 264/5, 268/2, 269, 292/41, 270, 284/3, 326/14, 1000/2, 999, 338/23, 333/29, 333/27, 196/3, 202/3, 1008/8, 204/2.
Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziałach III -V niniejszej specyfikacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71354000-4 - Usługi sporządzania map

71354300-7 - Usługi badań katastralnych

71332000-4 - Geotechniczne usługi inżynieryjne

4.5.5.) Wartość części: 27125,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74660,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97650,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74660,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAPY i POMIARY mgr Barbara Konior

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471095652

7.3.3) Ulica: Potok 20

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-382

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

30% udziału w całości ceny ofertowej- Andrzej J. Konior
USŁUGI GEODEZYJNO-KATROGRAFICZNE


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74660 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 110 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85650,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61200 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AG Katarzyna Habdas

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6521674572

7.3.3) Ulica: Strażacka 62

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-382

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Kierowanie pracami wymagającymi uprawnień zawodowych - 10% ceny ofertowej - GEOCEL Grzegorz Habdas


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32100,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32100,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32100,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AG Katarzyna Habdas

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6521674572

7.3.3) Ulica: Strażacka 62

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-382

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Kierowanie pracami wymagającymi uprawnień zawodowych - 10% ceny ofertowej - GEOCEL Grzegorz Habdas


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32100,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Uwagi:
(1.) Dotyczy Części 1 - Sekcja VII, pkt 7.2 - Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy, któremu udzielono zamówienia - Jednoosobowa działalność gospodarcza.
(2.) Dotyczy Części 2 - Sekcja VII, pkt 7.2 - Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy, któremu udzielono zamówienia - Jednoosobowa działalność gospodarcza.
(3.) Dotyczy Części 3 - Sekcja VII, pkt 7.2 - Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy, któremu udzielono zamówienia - Jednoosobowa działalność gospodarcza.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.