eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kutno › Remont dróg powiatowych o nawierzchniach bitumicznych



Ogłoszenie z dnia 2022-07-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dróg powiatowych o nawierzchniach bitumicznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT KUTNOWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611016146

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 16

1.5.2.) Miejscowość: Kutno

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 24 357 41 11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@powiatkutno.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiatkutno.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dróg powiatowych o nawierzchniach bitumicznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a773b53-e25c-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00249963

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037551/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Modernizacja dróg powiatowych - Remonty cząstkowe (wbudowanie 1500 ton mieszanki mineralno - asfaltowej produkowanej na gorąco i odpowiadającej wymaganiom OST-D-05.03.05a)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00192906/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.21.2022.BM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 548760,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część I zamówienia – obejmuje odbiór i wbudowanie maksymalnie 500 ton mieszanki mineralno-asfaltowej.
2. Zamawiający zabezpiecza mieszankę mineralno-asfaltową. Wykonawca odbierał będzie mieszankę mineralno-asfaltową własnym transportem z wytwórni mas bitumicznych prowadzonej przez: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych sp. z o.o. z siedzibą: 99-300 Kutno, ul. Kard. St. Wyszyńskiego 13. Wytwórnia Mas Bitumicznych zlokalizowana jest w Kutno ul. Lotnicza 6.
3. Roboty prowadzone będą na drogach powiatowych klasy L i Z.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres obowiązków Wykonawcy (w odniesieniu do wszystkich części zamówienia) zawierają:
1) Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1A do SWZ (załącznik nr 1 do umowy)
2) Szczegółowe specyfikacje techniczna wykonania i odbioru robót (SST) - załącznik nr 1B do SWZ, obejmujące:
a) D – M - 00.00.00 – Wymagania ogólne,
b) D – 05.03.05a - Nawierzchnia z betonu asfaltowego. Warstwa ścieralna wg WT-1
i WT-2,
c) D – 05.03.17 - Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych;
3) projekt umowy - załącznik nr 5 do SWZ.
5. INFORMACJA NA TEMAT WIZJI LOKALNEJ: nie dotyczy.
6. Gwarancja i rękojmia:
1) Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę na wykonane roboty budowlane gwarancji i rękojmi za wady na okres wynoszący minimum 12 miesięcy od daty końcowego odbioru robót. (Ostateczny termin gwarancji i rękojmi za wady wynikał będzie z oferty Wykonawcy).
2) Gwarancją i rękojmią są objęte wszystkie elementy wykonane przez Wykonawcę w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia, w szczególności roboty budowlane.
3) Gwarancja obejmuje:
a) usuwanie wszelkich wad tkwiących w rzeczy w momencie odbioru, jak i powstałych w okresie gwarancji,
b) wszelkie koszty związane z wykonaniem napraw gwarancyjnych, w szczególności koszty materiałów i robocizny oraz koszty dojazdu do miejsca naprawy, transportu i dostarczenia wyrobów budowlanych,
c) koszty usunięcia wszelkich szkód, wad i usterek, które powstały w wyniku użytych przez Wykonawcę materiałów (z wyłączeniem zapewnionej przez Zamawiającego mieszanki mineralno-asfaltowej), posiadających wadę ukrytą.
7. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę (w tym dalszego Podwykonawcę) osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności polegających na wykonywaniu pracy fizycznej, operatorów maszyn i urządzeń.
8. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia.
9. Ilekroć w dokumentach zamówienia jest mowa o materiałach lub wyrobach z podaniem znaków towarowych, patentów, nazw własnych, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane od konkretnego wykonawcy oraz odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Oznaczenia te służą wyłącznie do opisania minimalnych parametrów technicznych, które powinny spełniać te produkty. Zamawiający za produkt równoważny będzie uznawał towar o nie gorszych parametrach technicznych i użytkowych niż wskazane w Opisie przedmiotu zamówienia i SST. W przypadku stosowania rozwiązań równoważnych należy zwrócić szczególną uwagę na kompatybilność elementów i założenia działania poszczególnych systemów i instalacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 182920,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część II zamówienia – obejmuje odbiór i wbudowanie maksymalnie 500 ton mieszanki mineralno-asfaltowej.
2. Zamawiający zabezpiecza mieszankę mineralno-asfaltową. Wykonawca odbierał będzie mieszankę mineralno-asfaltową własnym transportem z wytwórni mas bitumicznych prowadzonej przez: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych sp. z o.o. z siedzibą: 99-300 Kutno, ul. Kard. St. Wyszyńskiego 13. Wytwórnia Mas Bitumicznych zlokalizowana jest w Kutno ul. Lotnicza 6.
3. Roboty prowadzone będą na drogach powiatowych klasy L i Z.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres obowiązków Wykonawcy (w odniesieniu do wszystkich części zamówienia) zawierają:
1) Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1A do SWZ (załącznik nr 1 do umowy)
2) Szczegółowe specyfikacje techniczna wykonania i odbioru robót (SST) - załącznik nr 1B do SWZ, obejmujące:
a) D – M - 00.00.00 – Wymagania ogólne,
b) D – 05.03.05a - Nawierzchnia z betonu asfaltowego. Warstwa ścieralna wg WT-1
i WT-2,
c) D – 05.03.17 - Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych;
3) projekt umowy - załącznik nr 5 do SWZ.
5. INFORMACJA NA TEMAT WIZJI LOKALNEJ: nie dotyczy.
6. Gwarancja i rękojmia:
1) Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę na wykonane roboty budowlane gwarancji i rękojmi za wady na okres wynoszący minimum 12 miesięcy od daty końcowego odbioru robót. (Ostateczny termin gwarancji i rękojmi za wady wynikał będzie z oferty Wykonawcy).
2) Gwarancją i rękojmią są objęte wszystkie elementy wykonane przez Wykonawcę w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia, w szczególności roboty budowlane.
3) Gwarancja obejmuje:
a) usuwanie wszelkich wad tkwiących w rzeczy w momencie odbioru, jak i powstałych w okresie gwarancji,
b) wszelkie koszty związane z wykonaniem napraw gwarancyjnych, w szczególności koszty materiałów i robocizny oraz koszty dojazdu do miejsca naprawy, transportu i dostarczenia wyrobów budowlanych,
c) koszty usunięcia wszelkich szkód, wad i usterek, które powstały w wyniku użytych przez Wykonawcę materiałów (z wyłączeniem zapewnionej przez Zamawiającego mieszanki mineralno-asfaltowej), posiadających wadę ukrytą.
7. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę (w tym dalszego Podwykonawcę) osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności polegających na wykonywaniu pracy fizycznej, operatorów maszyn i urządzeń.
8. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia.
9. Ilekroć w dokumentach zamówienia jest mowa o materiałach lub wyrobach z podaniem znaków towarowych, patentów, nazw własnych, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane od konkretnego wykonawcy oraz odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Oznaczenia te służą wyłącznie do opisania minimalnych parametrów technicznych, które powinny spełniać te produkty. Zamawiający za produkt równoważny będzie uznawał towar o nie gorszych parametrach technicznych i użytkowych niż wskazane w Opisie przedmiotu zamówienia i SST. W przypadku stosowania rozwiązań równoważnych należy zwrócić szczególną uwagę na kompatybilność elementów i założenia działania poszczególnych systemów i instalacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 182920,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część III zamówienia – obejmuje odbiór i wbudowanie maksymalnie 500 ton mieszanki mineralno-asfaltowej.
2. Zamawiający zabezpiecza mieszankę mineralno-asfaltową. Wykonawca odbierał będzie mieszankę mineralno-asfaltową własnym transportem z wytwórni mas bitumicznych prowadzonej przez: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych sp. z o.o. z siedzibą: 99-300 Kutno, ul. Kard. St. Wyszyńskiego 13. Wytwórnia Mas Bitumicznych zlokalizowana jest w Kutno ul. Lotnicza 6.
3. Roboty prowadzone będą na drogach powiatowych klasy L i Z.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres obowiązków Wykonawcy (w odniesieniu do wszystkich części zamówienia) zawierają:
1) Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1A do SWZ (załącznik nr 1 do umowy)
2) Szczegółowe specyfikacje techniczna wykonania i odbioru robót (SST) - załącznik nr 1B do SWZ, obejmujące:
a) D – M - 00.00.00 – Wymagania ogólne,
b) D – 05.03.05a - Nawierzchnia z betonu asfaltowego. Warstwa ścieralna wg WT-1
i WT-2,
c) D – 05.03.17 - Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych;
3) projekt umowy - załącznik nr 5 do SWZ.
5. INFORMACJA NA TEMAT WIZJI LOKALNEJ: nie dotyczy.
6. Gwarancja i rękojmia:
1) Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę na wykonane roboty budowlane gwarancji i rękojmi za wady na okres wynoszący minimum 12 miesięcy od daty końcowego odbioru robót. (Ostateczny termin gwarancji i rękojmi za wady wynikał będzie z oferty Wykonawcy).
2) Gwarancją i rękojmią są objęte wszystkie elementy wykonane przez Wykonawcę w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia, w szczególności roboty budowlane.
3) Gwarancja obejmuje:
a) usuwanie wszelkich wad tkwiących w rzeczy w momencie odbioru, jak i powstałych w okresie gwarancji,
b) wszelkie koszty związane z wykonaniem napraw gwarancyjnych, w szczególności koszty materiałów i robocizny oraz koszty dojazdu do miejsca naprawy, transportu i dostarczenia wyrobów budowlanych,
c) koszty usunięcia wszelkich szkód, wad i usterek, które powstały w wyniku użytych przez Wykonawcę materiałów (z wyłączeniem zapewnionej przez Zamawiającego mieszanki mineralno-asfaltowej), posiadających wadę ukrytą.
7. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę (w tym dalszego Podwykonawcę) osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności polegających na wykonywaniu pracy fizycznej, operatorów maszyn i urządzeń.
8. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia.
9. Ilekroć w dokumentach zamówienia jest mowa o materiałach lub wyrobach z podaniem znaków towarowych, patentów, nazw własnych, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane od konkretnego wykonawcy oraz odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Oznaczenia te służą wyłącznie do opisania minimalnych parametrów technicznych, które powinny spełniać te produkty. Zamawiający za produkt równoważny będzie uznawał towar o nie gorszych parametrach technicznych i użytkowych niż wskazane w Opisie przedmiotu zamówienia i SST. W przypadku stosowania rozwiązań równoważnych należy zwrócić szczególną uwagę na kompatybilność elementów i założenia działania poszczególnych systemów i instalacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 182920,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 301350,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 301350,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 301350,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Transportowe "FA-BUD" Michał Nowacki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 472356056

7.3.4) Miejscowość: Pniewo Małe

7.3.5) Kod pocztowy: 99-311

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 301350,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-09-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne
Termin składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego upłynął w dniu 20 czerwca 2022 r. o godz. 10:00.
Do upływu terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta dla Części II zamówienia. Wobec tego postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w odniesieniu do Części II zamówienia podlega unieważnieniu, gdyż nie złożono dla tej części zamówienia żadnej oferty.

Uzasadnienie prawne
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn. Remont dróg powiatowych o nawierzchniach bitumicznych w odniesieniu do Części II zamówienia zostało unieważnione, na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, gdyż nie złożono żadnej oferty dla tej części zamówienia.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 276750,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 276750,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 276750,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Transportowe "FA-BUD" Michał Nowacki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 472356056

7.3.4) Miejscowość: Pniewo Małe

7.3.5) Kod pocztowy: 99-311

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 276750,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-09-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.