eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lwówek Śląski › Modernizacja pracowni szkolnych i sal dydaktycznych w: Zespole Szkół Ekonomiczno -Technicznych, Zespole Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych, Zespole Placówek Edukacyjno-Wychowawczych-II postępowanie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-07-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja pracowni szkolnych i sal dydaktycznych w: Zespole Szkół Ekonomiczno –Technicznych, Zespole Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych, Zespole Placówek Edukacyjno-Wychowawczych-II postępowanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Lwówecki z siedzibą w Lwówku Śląskim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821606

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 4

1.5.2.) Miejscowość: Lwówek Śląski

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-600

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: w.rozycki@powiatlwowecki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiatlwowecki.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/sp_lwowekslaski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja pracowni szkolnych i sal dydaktycznych w: Zespole Szkół Ekonomiczno –Technicznych, Zespole Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych, Zespole Placówek Edukacyjno-Wychowawczych-II postępowanie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f351512f-db4d-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00249958

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027940/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Modernizacja pracowni szkolnych i sal dydaktycznych w: Zespole Szkół Ekonomiczno – Technicznych, Zespole Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych, Zespole Placówek Edukacyjno-Wychowawczych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Proram Operacyjny Województwa Dolnośląskiego

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00174260/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PI.272.9.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1906642,23 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I – Prace remontowe dla Zespołu Szkół Ekonomiczno – Technicznych w Rakowicach Wielkich:
1. Wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych
2. Remont 8 klas lekcyjnych:
2.1. Pracownia Matematyczna klasa 55 – wykonanie nowej instalacji elektrycznej w tym zasilania, oświetlenia, oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne, demontaż starej i wykonanie nowych wykładzin podłogowych z PCW, malowanie ścian i sufitu, malowanie rur co i grzejników, renowacja parapetów lastrykowych, wymiana stolarki drzwiowej (uwaga izolacja akustyczna RA1=35dB – zmiana w stosunku do dokumentacji),
2.2. Pracownia architektury krajobrazu klasa 50 – wykonanie nowej instalacji elektrycznej w tym zasilania, oświetlenia, oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne, demontaż starej i wykonanie nowych wykładzin podłogowych z PCW, malowanie ścian i sufitu, malowanie rur co i grzejników, renowacja parapetów lastrykowych, wymiana stolarki drzwiowej (uwaga izolacja akustyczna RA1=35dB – zmiana w stosunku do dokumentacji), demontaż ścianki działowej drewniane, wykonanie nowej ścianki działowej z bloczków gazobetonu,
2.3. Pracownia matematyczna klasa 28 – wykonanie nowej instalacji elektrycznej w tym zasilania, oświetlenia, oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne, demontaż starej i wykonanie nowych wykładzin podłogowych z PCW, malowanie ścian i sufitu, malowanie rur co i grzejników, renowacja parapetów lastrykowych, wymiana stolarki drzwiowej (uwaga izolacja akustyczna RA1=35dB – zmiana w stosunku do dokumentacji), zamurowanie wejścia do zaplecza, wykucie otworu drzwiowego i montaż nowych drzwi wewnętrznych,
2.4. Pracownia komunikacji w języku obcym klasa 30 – wykonanie nowej instalacji elektrycznej w tym zasilania, oświetlenia, oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne, demontaż starej i wykonanie nowych wykładzin podłogowych z PCW, malowanie ścian i sufitu, malowanie rur co i grzejników, renowacja parapetów lastrykowych, wymiana stolarki drzwiowej (uwaga izolacja akustyczna RA1=35dB – zmiana w stosunku do dokumentacji),
2.5. Pracownia maszyn rolniczych i przepisów ruchu drogowego klasa 13 – wykonanie nowej instalacji elektrycznej w tym zasilania, oświetlenia, oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne, demontaż starej i wykonanie nowych wykładzin podłogowych z PCW, malowanie ścian i sufitu, malowanie rur co i grzejników, renowacja parapetów lastrykowych, wymiana stolarki drzwiowej (uwaga izolacja akustyczna RA1=35dB – zmiana w stosunku do dokumentacji), demontaż istniejącego sufitu podwieszanego i wykonanie nowego sufitu podwieszanego, demontaż starych mebli, likwidacja wnęki magnetowidu,
2.6. Pracownia logistyki i środków transportu klasa 11 – wykonanie nowej instalacji elektrycznej w tym zasilania, oświetlenia, oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne, demontaż starej i wykonanie nowych wykładzin podłogowych z PCW, malowanie ścian i sufitu, malowanie rur co i grzejników, renowacja parapetów lastrykowych, wymiana stolarki drzwiowej (uwaga izolacja akustyczna RA1=35dB – zmiana w stosunku do dokumentacji), demontaż konstrukcji zabudowy tablicy, demontaż kraty do zaplecza, demontaż boazerii ściennej,
2.7. Pracownia geograficzna klasa 12 – wykonanie nowej instalacji elektrycznej w tym zasilania, oświetlenia, oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne, demontaż starej i wykonanie nowych wykładzin podłogowych z PCW, malowanie ścian i sufitu, malowanie rur co i grzejników, renowacja parapetów lastrykowych, wymiana stolarki drzwiowej (uwaga izolacja akustyczna RA1=35dB – zmiana w stosunku do dokumentacji), demontaż istniejącego sufitu podwieszanego i wykonanie nowego sufitu podwieszanego, demontaż starych mebli, likwidacja wnęki magnetowidu,
2.8. Pracownia pojazdów samochodowych klasa 9 – wykonanie nowej instalacji elektrycznej w tym zasilania, oświetlenia, oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne, demontaż starej i wykonanie nowych wykładzin podłogowych z PCW, malowanie ścian i sufitu, malowanie rur co i grzejników, renowacja parapetów lastrykowych, wymiana stolarki drzwiowej (uwaga izolacja akustyczna RA1=35dB – zmiana w stosunku do dokumentacji), demontaż starych mebli, demontaż kraty okiennej i drzwiowej do zaplecza, montaż nowych drzwi do zaplecza,
3. Wykonanie nowej instalacji WLZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 540213,62 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II – Prace remontowo-budowlane dla Zespołu Placówek Edukacyjno-Wychowawczych w Lwówku Śląskim ul. Parkowej 9 – budynek Pałacowa 8
1. Remont 3 klas lekcyjnych
1.1. Pracownia gastronomiczna – Malowanie ścian i sufitów, wymiana stolarki okiennej wyłączona z realizacji (zmiana w stosunku do dokumentacji), wymiana grzejników wyłączona z realizacji (zmiana w stosunku do dokumentacji),
1.2. Sala egzaminacyjna przedmiotów zawodowych – wymiana grzejników wraz z armaturą, wykonanie instalacji wod-kan, wykonanie nowej instalacji elektrycznej w tym zasilania, oświetlenia, oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne, demontaż starej i wykonanie nowych wykładzin podłogowych z PCW, skucie wszystkich tynków i wykonanie nowych, malowanie ścian i sufitów, malowanie rur co i wymiana grzejników na nowe, wymiana stolarki okiennej wyłączona z realizacji (zmiana w stosunku do dokumentacji, wymiana stolarki drzwiowej (uwaga izolacja akustyczna RA1=35dB – zmiana w stosunku do dokumentacji),
1.3. Pracownia Matematyczno-przyrodnicza klasa 9 – wykonanie nowej instalacji elektrycznej w tym zasilania, oświetlenia, oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne, demontaż starej i wykonanie nowych wykładzin podłogowych z PCW, skucie wszystkich tynków i wykonanie nowych, malowanie ścian i sufitów, malowanie rur co i wymiana grzejników na nowe, wymiana stolarki okiennej wyłączona z realizacji (zmiana w stosunku do dokumentacji, wymiana stolarki drzwiowej (uwaga izolacja akustyczna RA1=35dB – zmiana w stosunku do dokumentacji),

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 78749,66 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III – Prace remontowo-budowlane dla Zespołu Placówek Edukacyjno-Wychowawczych w Lwówku Śląskim ul. Parkowej 9 – budynek Parkowa 17
1. Remont 6 pomieszczeń i łazienki
1.1. Pracownia biologiczno-chemiczna klasa 120 – wykonanie nowej instalacji elektrycznej w tym zasilania, oświetlenia, oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne, demontaż starej i wykonanie nowych wykładzin podłogowych z PCW, wymiana stolarki drzwiowej (uwaga izolacja akustyczna RA1=35dB – zmiana w stosunku do dokumentacji), skucie wszystkich tynków i wykonanie nowych, malowanie ścian i sufitów,
1.2. Pracownia geograficzna klasa 119 – wykonanie nowej instalacji elektrycznej w tym zasilania, oświetlenia, oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne, demontaż starej i wykonanie nowych wykładzin podłogowych z PCW, wymiana stolarki drzwiowej (uwaga izolacja akustyczna RA1=35dB – zmiana w stosunku do dokumentacji), skucie wszystkich tynków i wykonanie nowych, malowanie ścian i sufitów,
1.3. Łazienka sala 118 – wykonanie nowej instalacji elektrycznej w tym zasilania, oświetlenia, oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne, wymiana stolarki drzwiowej, skucie wszystkich tynków na suficie i wykonanie nowych oraz malowanie, skucie istniejącej posadzki i wykonanie nowej z płytek, wymiana przyborów sanitarnych na nowe, demontaż istniejącej zabudowy i wykonanie nowej,
1.4. Sala dydaktyczna klasa 111 – wykonanie nowej instalacji elektrycznej w tym zasilania, oświetlenia, oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne, demontaż starej i wykonanie nowych wykładzin podłogowych z PCW, wymiana stolarki drzwiowej (uwaga izolacja akustyczna RA1=35dB – zmiana w stosunku do dokumentacji), skucie wszystkich tynków i wykonanie nowych, malowanie ścian i sufitów,
1.5. Sala dydaktyczna klasa 110 – wykonanie nowej instalacji elektrycznej w tym zasilania, oświetlenia, oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne, demontaż starej i wykonanie nowych wykładzin podłogowych z PCW, wymiana stolarki drzwiowej (uwaga izolacja akustyczna RA1=35dB – zmiana w stosunku do dokumentacji), skucie wszystkich tynków i wykonanie nowych, malowanie ścian i sufitów,
1.6. Gabinet psychologiczny klasa 109 – wykonanie nowej instalacji elektrycznej w tym zasilania, oświetlenia, oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne, demontaż starej i wykonanie nowych wykładzin podłogowych z PCW, wymiana stolarki drzwiowej (uwaga izolacja akustyczna RA1=35dB – zmiana w stosunku do dokumentacji), skucie wszystkich tynków i wykonanie nowych, malowanie ścian i sufitów,
1.7. świetlica klasa 105 – wykonanie nowej instalacji elektrycznej w tym zasilania, oświetlenia, oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne, demontaż starej i wykonanie nowych wykładzin podłogowych z PCW, wymiana stolarki drzwiowej (uwaga izolacja akustyczna RA1=35dB – zmiana w stosunku do dokumentacji), skucie wszystkich tynków i wykonanie nowych, malowanie ścian i sufitów
2. wymiana WLZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 312909,92 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV – Prace remontowe dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Lwówku Śląskim ul. Henryka Brodatego 1 – niski parter
1. Remont dachu nad pracownią wraz z dociepleniem
2. Remont ścian zewnętrznych – rozbiórka istniejącego podestu tylnego, wykonanie ławy fundamentowej w obrębie pęknięć ścian, rozbiórka opaski budynku, naprawa rys na ścianach, docieplenie ścian płytami styropianowymi w technologii lekkiej, montaż nowych parapetów okiennych, wykonanie nowej opaski budynku, wykonanie nowego podestu tylnego, montaż nowego orynnowania i rur spustowych,
3. wykonanie nowej instalacji elektrycznej w tym zasilania, oświetlenia, oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne,
4. wykonanie nowej instalacji komputerowej sieci,
5. wymiana stolarki drzwiowej (uwaga izolacja akustyczna RA1=35dB – zmiana w stosunku do dokumentacji),
6. wymiana drzwi wejściowych zewnętrznych,
7. wykonanie prac wymienionych w ekspertyzie technicznej,
8. Remont klas lekcyjnych i pomieszczeń:
8.1. Niski parter Pracownia informatyczna – wykonanie nowej instalacji elektrycznej w tym zasilania, oświetlenia, oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne, wykonanie instalacji komputerowej sieci, malowanie ścian i sufitu, wymiana stolarki drzwiowej (uwaga izolacja akustyczna RA1=35dB – zmiana w stosunku do dokumentacji),
8.2. Niski parter Pracownia informatyczna środkowa – wykonanie nowej instalacji elektrycznej w tym zasilania, oświetlenia, oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne, wykonanie instalacji komputerowej sieci, malowanie ścian i sufitu, wymiana stolarki drzwiowej (uwaga izolacja akustyczna RA1=35dB – zmiana w stosunku do dokumentacji),
8.3. Niski parter pozostałe pomieszczenia – wykonanie nowej instalacji elektrycznej w tym zasilania, oświetlenia, oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne, malowanie ścian i sufitu, wymiana stolarki drzwiowej (uwaga izolacja akustyczna RA1=35dB – zmiana w stosunku do dokumentacji), demontaż armatury i przyborów sanitarnych, skucie istniejących okładzin z płytek, wykonanie nowych okładzin z płytek, wykonanie nowej posadzki z płytek, wymiana podejść,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 549816,08 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V – Prace remontowe dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Lwówku Śląskim ul. Henryka Brodatego 1 – remont klas:
1. Remont 6 klas lekcyjnych i toalety.
1.1. Pracownia matematyczna klasa 25 – demontaż starych mebli, wykonanie nowej instalacji elektrycznej w tym zasilania, oświetlenia, oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne, demontaż starej i wykonanie nowych wykładzin podłogowych z PCW, malowanie ścian i sufitu, renowacja metalowych elementów, montaż żaluzji okiennych, wykonanie instalacji multimedialnej, montaż uchwytu sufitowego dla rzutnika;
1.2. Pracownia matematyczna klasa 28 – demontaż starych mebli, wykonanie nowej instalacji elektrycznej w tym zasilania, oświetlenia, oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne, demontaż starej i wykonanie nowych wykładzin podłogowych z PCW, malowanie ścian i sufitu, renowacja metalowych elementów, montaż żaluzji okiennych, wykonanie instalacji multimedialnej, montaż uchwytu sufitowego dla rzutnika;
1.3. Pracownia fizyczna klasa 29 – demontaż starych mebli, wykonanie nowej instalacji elektrycznej w tym zasilania, oświetlenia, oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne, demontaż starej i wykonanie nowych wykładzin podłogowych z PCW, malowanie ścian i sufitu, renowacja metalowych elementów, montaż żaluzji okiennych, wykonanie instalacji multimedialnej, montaż uchwytu sufitowego dla rzutnika;
1.4. Pracownia biologiczna klasa 32 – demontaż starych mebli oraz kraty stalowej, wykonanie nowej instalacji elektrycznej w tym zasilania, oświetlenia, oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne, demontaż starej i wykonanie nowych wykładzin podłogowych z PCW, malowanie ścian i sufitu, montaż nowej ścianki przeszklonej wydzielającej zaplecze, demontaż istniejącego zlewozmywaka i montaż nowego z fragranitu na szafce pełnej, wykonanie podejścia instalacji wod-kan, montaż żaluzji okiennych, wykonanie instalacji multimedialnej, montaż uchwytu sufitowego dla rzutnika, renowacja drzwi wewnętrznych do klasy;
1.5. Pracownia geograficzna klasa 17 – demontaż starych mebli, wykonanie nowej instalacji elektrycznej w tym zasilania, oświetlenia, oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne, demontaż starej i wykonanie nowych wykładzin podłogowych z PCW, malowanie ścian i sufitu, renowacja metalowych elementów, montaż żaluzji okiennych, wykonanie instalacji multimedialnej, montaż uchwytu sufitowego dla rzutnika;
1.6. Pracownia reklamy klasa 23 (UWAGA w dokumentacji napisana klasa 5) – demontaż starych mebli, demontaż podestu, wykonanie nowej instalacji elektrycznej w tym zasilania, oświetlenia, oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne, demontaż starej i wykonanie nowych wykładzin podłogowych z PCW, malowanie ścian i sufitu, renowacja metalowych elementów, wykonanie instalacji multimedialnej, montaż uchwytu sufitowego dla rzutnika; renowacja drzwi wewnętrznych do klasy;
1.7. Toalety – demontaż armatury i przyborów, skucie płytek ściennych i podłogowych oraz tynków na suficie, wykonanie nowych okładzin podłogi, ścian i sufitu, wykonanie nowych podejść instalacji wod-kan, wykonanie instalacji wentylacyjnej, montaż nowych przyborów sanitarnych, wykonanie nowej instalacji elektrycznej gniazd i oświetlenia ogólnego, awaryjnego oraz ewakuacyjnego, wymiana stolarki drzwiowej wraz z ościeżnicami;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 424953,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1368000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1368000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1368000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa MTG Tomasz Gluza

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6161371874

7.3.3) Ulica: Nowy Świat

7.3.4) Miejscowość: Lwówek Śląski

7.3.5) Kod pocztowy: 59-600

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1368000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Dla przedmiotowej części nie złożono żadnej oferty. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 1 PZP.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Dla przedmiotowej części nie złożono żadnej oferty. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 1 PZP.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1280000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1280000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1280000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRO BUD Wasiak Waldemar

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6161217920

7.3.4) Miejscowość: Płóczki Dolne

7.3.5) Kod pocztowy: 59-600

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1280000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 820000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 820000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 820000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRO BUD Waldemar Wasiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6161217920

7.3.4) Miejscowość: Płóczki Dolne

7.3.5) Kod pocztowy: 59-600

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 820000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 200 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.