eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sieradz › Dostawa pomocy dydaktycznych dla Przedszkola nr 6 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jasia i Małgosi w Sieradzu w ramach projektu "Lepszy start przedszkolaków"



Ogłoszenie z dnia 2021-10-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pomocy dydaktycznych dla Przedszkola nr 6 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jasia i Małgosi w Sieradzu w ramach projektu "Lepszy start przedszkolaków"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 6 z Oddziałami Integracyjnymi im. "Jasia i Małgosi" w Sieradzu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 731018617

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zajęcza, 1

1.5.2.) Miejscowość: Sieradz

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 43 8225341

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektor@p6.sieradz.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.p6sieradz.hostit.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gmsieradz.e-zp.finn.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa pomocy dydaktycznych dla Przedszkola nr 6 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jasia i Małgosi w Sieradzu w ramach projektu "Lepszy start przedszkolaków"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-55a2c0e5-0fcb-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00249871

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000921/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup środków dydaktycznych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt „Lepszy start przedszkolaków”, zwany dalej Projektem jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00172892/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WOR-Z.271.33.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 153982,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 126192,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Wykonawca, w wyniku wygrania przeprowadzenia postępowania w trybie podstawowym z negocjacjami fakultatywnymi, przyjmuje do wykonania zamówienie pn. Dostawa pomocy dydaktycznych dla Przedszkola nr 6 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jasia i Małgosi w Sieradzu w ramach projektu "Lepszy start przedszkolaków" - część nr 1 zamówienia: dostawa pomocy dydaktycznych (CPV: 39162100-6 Pomoce dydaktyczne) w zakresie szczegółowo określonym w dokumentacji postępowania i ofercie Wykonawcy.
2. Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie bazy dydaktycznej Przedszkola nr 6 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jasia i Małgosi w Sieradzu poprzez dostawę pomocy dydaktycznych.
3. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia określa formularz cenowy stanowiący załącznik nr 4 do SWZ. Parametry techniczne i funkcjonalne przedmiotu zamówienia Zamawiający określił jako minimalne wymagania i dopuszcza, aby dostawa objęła pomoce dydaktyczne o lepszych parametrach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 78737,61 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Wykonawca, w wyniku wygrania przeprowadzenia postępowania w trybie podstawowym z negocjacjami fakultatywnymi, przyjmuje do wykonania zamówienie pn. Dostawa pomocy dydaktycznych dla Przedszkola nr 6 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jasia i Małgosi w Sieradzu w ramach projektu "Lepszy start przedszkolaków" - część nr 2 zamówienia: dostawa sprzętu technologii informacyjno-komunikacyjnej (CPV: 30236000-2 Różny sprzęt komputerowy) w zakresie szczegółowo określonym w dokumentacji postępowania
i ofercie Wykonawcy.
2. Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie bazy dydaktycznej Przedszkola nr 6 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jasia i Małgosi w Sieradzu poprzez dostawę pomocy dydaktycznych.
3. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia określa formularz cenowy stanowiący załącznik nr 4a do SWZ. Parametry techniczne i funkcjonalne przedmiotów zamówienia Zamawiający określił jako minimalne wymagania i dopuszcza, aby dostawa objęła pomoce dydaktyczne o lepszych parametrach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

4.5.5.) Wartość części: 30598,83 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Wykonawca, w wyniku wygrania przeprowadzenia postępowania w trybie podstawowym z negocjacjami fakultatywnymi, przyjmuje do wykonania zamówienie pn. Dostawa pomocy dydaktycznych dla Przedszkola nr 6 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jasia i Małgosi w Sieradzu w ramach projektu "Lepszy start przedszkolaków" - część nr 3 zamówienia: dostawa oprogramowania multimedialnego (CPV: 48900000-7 Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe) w zakresie szczegółowo określonym w dokumentacji postępowania i ofercie Wykonawcy.
2. Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie bazy dydaktycznej Przedszkola nr 6 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jasia i Małgosi w Sieradzu poprzez dostawę pomocy dydaktycznych.
3. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia określa formularz cenowy wg załącznika nr 4b do specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej SWZ. Parametry techniczne i funkcjonalne przedmiotów zamówienia, Zamawiający określił jako minimalne wymagania i dopuszcza, aby dostawa objęła oprogramowanie o lepszych parametrach. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia licencji Zamawiającemu na oprogramowanie multimedialne i dostarczenia dokumentów licencyjnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 16855,56 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W toku czynności badania ofert, jedyna oferta złożona na tę cześć zamówienia została odrzucona.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 94153,46 PLN

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30998,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30998,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30998,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aktywnie w szkole Michał Grandyberg

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 827-22-52-205

7.3.3) Ulica: Zawady 11D

7.3.4) Miejscowość: Błaszki

7.3.5) Kod pocztowy: 98-235

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30998,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16493,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16493,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16493,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jolanta Falana-Kozłowska P.W.D. "APEX"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 772-10-42-067

7.3.3) Ulica: ul. Kopernika 12

7.3.4) Miejscowość: Radomsko

7.3.5) Kod pocztowy: 97-500

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16493,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.