Ogłoszenie z dnia 2023-06-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00129831/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-10
- 2023/BZP 00140638/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-17
- 2023/BZP 00155927/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-29
- 2023/BZP 00159921/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-31
- 2023/BZP 00164050/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja Szkoły Podstawowej im. Ks. Pr. St. Gawlika w Radziechowach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Radziechowy-Wieprz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182670
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wieprz 700
1.5.2.) Miejscowość: Radziechowy
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-381
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@radziechowy-wieprz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radziechowy-wieprz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-582657ae-b7fd-11ed-b8d9-2a18c1f2976f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja Szkoły Podstawowej im. Ks. Pr. St. Gawlika w Radziechowach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-582657ae-b7fd-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00249772
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00004001/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Termomodernizacja Szkoły Podstawowej im. Ks. Pr. St. Gawlika w Radziechowach w ramach programu Polski Ład
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00129831
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.271.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I: Roboty termomodernizacyjneSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 1a do niniejszej SWZ.
BRANŻA KONSTRUKCYJNA
Inwestycja do zrealizowania w Radziechowach, działki nr: 7286/1, 7286/2, 7286/3 jedn. ew. 241710_2 Żywiec, obręb ew. 0004 Radziechowy, powiat żywiecki. Obejmuje:
- Docieplenie ścian zewnętrznych budynku oraz wykonanie pozostałych prac związanych z remontem elewacji budynku
- Docieplenie stropów nad ostatnią kondygnacją w całym budynku – segmenty A, B, C, D, E
- Zamurowanie i przemurowanie wybranych otworów okiennych i drzwiowych wraz z montażem nowej stolarki okiennej
- Usunięcie betonowych daszków nad wejściami do budynku – segment B, C oraz D
- Wyburzenie betonowych schodów z tyłu budynku – segment C
- Wyburzenie pomieszczenia gospodarczego w segmencie E
- Wymiana wybranej stolarki drzwiowej zewnętrznej
ZAGOSPODAROWANIE DZIAŁKI
Rozbiórka istniejących schodów w segmencie C oraz pomieszczenia gospodarczego w segmencie E. W miejscu rozebranego budynku oraz schodów wykonanie utwardzenia z kostki brukowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 1479349,59 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II: Instalacje sanitarne – pompy ciepłaSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno-użytkowy stanowiący załącznik nr 1b do niniejszej SWZ.
Przedmiotem zamówienia dla niniejszej części jest zaprojektowanie, dostawa, montaż, uruchomienie oraz przeszkolenie użytkowników instalacji gruntowych pomp ciepła do C.O. i C.W.U. wraz z maszynownią pomp ciepła w budynku Szkoły Podstawowej w Radziechowach na terenie Gminy Radziechowy-Wieprz, Powiat Żywiecki, województwo śląskie. Inwestycja będzie realizowana w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.
Liczba jednostek wytwarzania energii cieplnej przy wykorzystaniu energii gruntu – 3 gruntowe pompy ciepła do c.o. i c.w.u.
Projektowane obciążenie cieplne budynku 174 299 W
Łączna moc instalacji pomp ciepła typu grunt wynosi min. 192 kW.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 445528,45 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ III: Otwory wiertniczeSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 1c do niniejszej SWZ.
Miejsce wykonywania robót:
Działki o numerach ewidencyjnych 7286/1, 7286/2 i 7286/3, obręb 0004, położone w miejscowości Radziechowy, gm. Radziechowy – Wieprz, pow. żywiecki, woj. śląskie.
Do realizacji przedsięwzięcia założono wykonanie 42 otworów wiertniczych do głębokości 99,0 m każdy.
Lokalizacja otworów jest ustalona w porozumieniu z Inwestorem. Zaleca się wykonanie próbnych wkopów w miejscu wiercenia na głębokość 1,5 m p.p.t. celem wykluczenia istnienia instalacji podziemnych. Zgodnie z nowymi wytycznymi Polskiej Organizacji Rozwoju Technologii Pomp Ciepła (PORT PC), odległość między projektowanymi otworami, ze względu na ich głębokość, nie powinna być mniejsza niż 6 m.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 1002926,82 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ IV: Instalacja fotowoltaicznaSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 1d do niniejszej SWZ.
Instalacja fotowoltaiczna o mocy 18,20kW:
- Moc szczytowa generatora fotowoltaicznego 455Wp
- Liczba ogniw 40
- Typ ogniw – Monokrystaliczne
- Falownik sieciowy 20,00kW
- Konstrukcje montażowe - moduły fotowoltaiczne należy zamontować na systemowej konstrukcji montażowej aluminiowej przytwierdzanej bezpośrednio do połaci dachowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 65040,65 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ V: Wewnętrzna instalacja centralnego ogrzewaniaSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 1e do niniejszej SWZ.
Wewnętrzną instalację centralnego ogrzewania zaprojektowano jako wodną, pompową, pracującą w układzie zamkniętym, na parametry wody grzewczej 65/55°C. Instalacja zasilana będzie z węzła cieplnego zlokalizowanego w piwnicy budynku.
Projektowane obciążenie cieplne budynku 174299 W
W szkole wyodrębniono 3 obiegi grzewcze :
- OB1 – Stara Szkoła – 86,1 kW
- OB2 – Nowa Szkoła – 66,2 kW
- OB3 – Sala gimnastyczna z zapleczem – 43,6 kW
Obliczeniowa moc potrzebna na przygotowanie c.w.u – 16,3kW.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 259186,99 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2312388,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4580130,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2312388,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PORTAL S.C. Dagmara Malmon-Lech, Paweł Lech
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070795077
7.3.3) Ulica: Leszczyńska 65
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PORTAL" S.C. DAGMARA MALMON-LECH, PAWEŁ LECH
jakie przetargi wygrała firma
"PORTAL" S.C. DAGMARA MALMON-LECH, PAWEŁ LECH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2312388,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 390 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Złożone w częściach II, IV, V oferty przewyższają kwotę, którą zamawiający
zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego zamawiający unieważnia
przedmiotowe postępowanie w częściach II, IV, V na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia
z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2021.1129 t.j. z dnia
2021.06.24)
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1690000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1690000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1690000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ecoliber Sapeta S. i Wspólnicy Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 242607039
7.3.3) Ulica: Stanowa 1450
7.3.4) Miejscowość: Radziechowy
7.3.5) Kod pocztowy: 34-381
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Zakład Usług Studziennych Bernard Marian Wójcik Sp. z o.o.
Ul. Spacerowa 5, 25-026 Kielce
wykonanie odwiertów gruntowych
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1690000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 390 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Złożone w częściach II, IV, V oferty przewyższają kwotę, którą zamawiający
zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego zamawiający unieważnia
przedmiotowe postępowanie w częściach II, IV, V na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia
z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2021.1129 t.j. z dnia
2021.06.24)
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Złożone w częściach II, IV, V oferty przewyższają kwotę, którą zamawiający
zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego zamawiający unieważnia
przedmiotowe postępowanie w częściach II, IV, V na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia
z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2021.1129 t.j. z dnia
2021.06.24)
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pracowni lekcyjnych i łazienek w ZSCKR im. J. Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Przebudowa lokali wraz z remontem części wspólnych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym z usługami w parterze przy ul. Wschodniej 40 w Łodzi.
- Wykonanie robót remontowych w lokalach mieszkalnych zlokalizowanych przy Rwańskiej 1/3 m 7, Ks. P. Skargi 4 m 6, Plac Czarnieckiego 3 m 4A w Piotrkowie Trybunalskim
- Budowa, przebudowa i remont strażnicy OSP Bogdaniec
- Przebudowa budynku lecznicy weterynaryjnej i zmiana jego sposobu użytkowania na magazyn epizootyczny dla celów weterynaryjnych- etap II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.