Ogłoszenie z dnia 2025-05-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00169968/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Bezgotówkowy zakup paliw płynnych dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Mielcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W MIELCU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001254352
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Sienkiewicza 54
1.5.2.) Miejscowość: Mielec
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-300
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 780 09 70
1.5.8.) Numer faksu: 17 780 09 73
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kpmielec@podkarpacie.straz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kppsp.mielec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/podkarpacie_straz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bezgotówkowy zakup paliw płynnych dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Mielcu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-13720b27-ec46-4a43-ab0f-feb17e5055b3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00249752
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00162116/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Bezgotówkowy zakup paliw płynnych dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Mielcu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00169968
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: POT.2370.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 316406,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny bezgotówkowy zakup paliwa Pb 95, ON oraz Ad Blue do pojazdów służbowych i sprzętu silnikowego Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Mielcu przede wszystkim na terenie miasta Mielca oraz na terenie Rzeczpospolitej Polskiej a także dla zorganizowanych pododdziałów pożarniczych oddanych czasowo do dyspozycji Zamawiającego na terenie całego kraju.
2. Przewidywania szacunkowa wielkość zamówienia: sukcesywny zakup paliwa w ilości 55 000 litrów ON, 9 000 litrów Pb 95, 1 200 litrów AdBlue do pojazdów zamawiającego i sprzętu silnikowego w okresie od 01.05.2025 r. do 30.04.2028 r.
3. Sprzedawane Zamawiającemu paliwo musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 26 czerwca 2024 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z roku 2024 poz. 1018).
4. Sukcesywny zakup paliw dokonywany będzie bezgotówkowo przy użyciu kart do tankowania wystawionych na numer rejestracyjny samochodu (do każdego pojazdu jedna karta – 26 pojazdów) oraz 3 karty na okaziciela. Karty zabezpieczone kodem PIN. Koszt wydania kart ponosi Wykonawca.
5. W przypadku nabycia przez Zamawiającego nowych pojazdów, wystąpi konieczność wydania nowej karty do bezgotówkowego tankowania pojazdu (po jednej karcie na każdy nowy pojazd). Koszt wydania nowych kart ponosi Wykonawca.
6. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ. Zamawiający dopuszcza zawarcie umowy wg wzoru stosowanego przez Wykonawcę pod warunkiem zgodności ich podstawowych zapisów.
7. Rozliczenie ceny za zakup paliwa przez Zamawiającego dokonywany będzie w cyklach: - od 1-go do 15-go dnia miesiąca, - od 16-go dnia miesiąca do ostatniego dnia miesiąca.
8. Zapłata wynagrodzenia za dokonane w ramach niniejszej umowy rozliczone zakupy paliwa dokonywana będzie przelewem na podstawie wystawionej przez Wykonawcę, po upływie każdego okresu rozliczeniowego, faktury VAT na jego rachunek bankowy o numerze wskazanym na fakturze, w terminie minimum 14 dni od daty prawidłowo wystawionej faktury wraz zestawieniem obejmującym: - ilość i rodzaj pobranego paliwa; - cenę sprzedaży i wartość dokonanej transakcji; - nr rejestracyjny pojazdu, - nr elektronicznej karty flotowej, którą dokonano transakcji;
9. Za datę dokonania płatności przyjmuje się datę obciążenia rachunku Zamawiającego.
10. Zakup paliwa będzie realizowany na zasadzie doraźnych, bezgotówkowego tankowania pojazdów i sprzętu do zbiornika lub kanistra w wybranych stacjach paliw dostawcy/ów, który/rzy złożą najkorzystniejszą ofertę.
11. Wykonawca musi zapewnić także możliwość tankowania paliwa do kanistrów z przeznaczeniem dla sprzętu silnikowego (np. pompy, agregaty) zlokalizowanego w siedzibie Zamawiającego.
12. Tankowania pojazdów mogą odbywać się o każdej porze doby, w okresie obowiązywania umowy, dlatego też oferta Wykonawcy musi wskazywać stacje paliw działające w systemie całodobowym.
13. Wykonawca musi zapewnić możliwość wydania paliwa 24 godz. na dobę. W przypadku braku możliwości tankowania paliwa 24 godz. na dobę zamawiający dopuszcza rozwiązania zamienne. Paliwo wydawane będzie wg potrzeb danej jednostki. Cena paliwa dla Zamawiającego nie może być wyższa od ceny detalicznej w dniu tankowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09134220-5 - Paliwo do silników diesla (EN 590)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
24300000-7 - Podstawowe chemikalia nieorganiczne i organiczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 387936,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 398676,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 387936,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PETROJET SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7962909473
7.3.4) Miejscowość: KIESZEK 52
7.3.5) Kod pocztowy: 26-670
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 387936,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-05-01 do 2028-04-30SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- Konfiguracja i pełne wdrożenie oprogramowania Zabbix do monitorowania infrastruktury IT
- Wymiana nawierzchni tarasu przy Przedszkolu Miejskim nr 4 w Mielcu (MBO)
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1 143R w km 5+230 - 5+400 w m. Brzyście"
- Dowóz do szkół uczniów z niepełnosprawnościami z terenu Gminy Miejskiej Mielec w roku szkolnym 2025/2026
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1 184 R od km 0+930 do km 1+460 w m. Podole
- Transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 20 02 01 zebranych z nieruchomości niezamieszkałych z terenu powiatu mieleckiego od dnia podpisania umowy do 31.12.2025r.
więcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup benzyny bezołowiowej 95 oraz oleju napędowego bezpośrednio na stacji paliw dla pojazdów Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Obornikach Śląskich
- DOSTAWA PALIW DO POJAZDÓW SŁUŻBOWYCH DLA WOJSKOWEGO INSTYTUTU ŁĄCZNOŚCI - PAŃSTWOWEGO INSTYTUTU BADAWCZEGO *
- "Dostawa paliw płynnych na potrzeby Gminy Rawicz - Zakładu Usług Komunalnych w Rawiczu"
- Sukcesywny zakup paliw płynnych - oleju napędowego i benzyny bezołowiowej do pojazdów i agregatów prądotwórczych na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala SP ZOZ w Nowej Soli.
- Zakup paliw na potrzeby Szpitala Neuropsychiatrycznego im. Prof. Mieczysława Kaczyńskiego SPZOZ w Lublinie
- Bezgotówkowy zakup paliwa do samochodów służbowych
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.