Ogłoszenie z dnia 2023-06-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00197505/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kanalizacji w miejscowości Masłowice w formule "Zaprojektuj i
Wybuduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MASŁOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648103
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Masłowice 4
1.5.2.) Miejscowość: Masłowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-515
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@maslowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.maslowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d327f986-e59a-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa kanalizacji w miejscowości Masłowice w formule "Zaprojektuj iWybuduj
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d327f986-e59a-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00249715
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00015946/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa kanalizacji w miejscowości Masłowice w formule "Zaprojektuj i Wybuduj"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00197505
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UG. IOŚ.271.10.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa kanalizacji w miejscowości Masłowice w formule "Zaprojektuj i Wybuduj”
4.2. Planowana inwestycja będzie polegała na budowie ok. 5 km sieci instalacji kanalizacyjnej wraz z możliwością przyłączy
w formule „Zaprojektuj i Wybuduj”.
4.3. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie: sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami i
przepompownią ścieków w miejscowości Masłowice. Przedmiot zamówienia realizowanych w systemie zaprojektuj i
wybuduj obejmuje:
1) Opracowanie Dokumentacji Projektowej zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym – dalej PFU (zał. Nr 1 do SWZ)
zawierającej:
a) projekt budowlany opracowany zgodnie z ustawą Prawo budowlane, Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11
września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra
Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej,
specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - w formie
papierowej (5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);
b) projekty wykonawcze (techniczne) dla całego zakresu zamówienia opracowane zgodnie Rozporządzenie Ministra
Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej,
specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. poz.
2454). - w formie papierowej (5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD
(2 egzemplarze);
c) kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r.
w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac
projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym - w formie
papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD(2 egzemplarze);
d) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września
2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju
i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji
technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego – w formie papierowej (2
egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze).
2) uzyskanie wymaganych prawem decyzji, opinii, uzgodnień i sprawdzeń Dokumentacji Projektowej dla planowanego
przedsięwzięcia;
3) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (zgodnie z
przesłankami wynikającymi z Prawa budowlanego),
4) wykonanie prac budowlanych na podstawie wykonanej Dokumentacji Projektowej opracowanej zgodnie z PFU
stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ obejmujących w szczególności: Budowę kanalizacji w miejscowość Masłowice. Na
ogólny zakres robót budowlanych składa się:
- sieć kanalizacji grawitacyjnej PVC-U fi 200 o długości szacunkowej 3300 m,
- sieć kanalizacji grawitacyjnej PVC-U fi 250 o długości szacunkowej 180 m,
- sieci kanalizacji grawitacyjnej PVC-U fi 315 o długości szacunkowej 130 m,
- przykanaliki PVC-U fi 160 o długości szacunkowej 830 m,
- sieć kanalizacji ciśnieniowej PE o długości szacunkowej 300 m,
- pompownia ścieków (tłocznie) – 1 szt.
5) wykonanie obsługi geodezyjnej i dokumentacji geotechnicznej;
6) wykonanie dokumentacji powykonawczej łącznie z inwentaryzacją geodezyjną
7) rozbiórka i odtworzenie nawierzchni komunikacyjnych i elementów pasa drogowego na trasie wykonywanych robót
8) projekt stałej organizacji ruchu
9) informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BIOZ
10) pełnienie stałego nadzoru autorskiego projektanta
11) Wykonanie tablic informacyjnych i pamiątkowych (o ile będą wymagane)
12) Przygotowanie wszelkich niezbędnych dokumentów odbiorowych.
13) Uzyskanie nowej decyzji pozwolenia wodnoprawnego (o ile będzie wymagana)
14) Opłaty za nadzory obce, badania, energię elektryczną, wodę itp.
15) Uzyskanie nieprawomocnego pozwolenia na użytkowanie w imieniu zamawiającego lub zaświadczenia o niewniesieniu
sprzeciwu w sprawie przystąpienia do użytkowania w imieniu zamawiającego. (jeżeli dotyczy)
4.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Warunki realizacji Umowy i jej zakres przedmiotowy, w tym zakres prac projektowych oraz robót określa Program
funkcjonalno-użytkowy (dalej zwany również: „PFU”) - Załącznik Nr 1 do SWZ oraz wzór umowy - Załącznik Nr 2 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4574107,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4574107,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4574107,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane "Budomont" sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690285258
7.3.3) Ulica: Przy Torze 1
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-205
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4574107,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI MASŁOWICE
więcej: przetargi MASŁOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa ulicy Wodnej i Topolowej w Dobieżynie
- Modernizacja salonu wystaw oraz Sali muzyczno-tanecznej Miejskiego Centrum Kultury im. Mariana Szafrańskiego nr 2
- Remont przed ponownym zasiedleniem kwatery internatowej nr 20 przy ul. Promenada 1/3 w Warszawie
- Przebudowa i rozbudowa systemów przeciwpożarowych
- Modernizacja i dostosowanie do działalności medycznej budynku przychodni w Liszkach w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Dostawa z montażem instalacji fotowoltaicznej na budynku świetlicy wiejskiej w Próchenkach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.