Ogłoszenie z dnia 2025-05-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00184489/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy dwóch kompletnych systemów do rejestracji parametrów jakości wody w ciekach dla Instytutu Geografii i Gospodarki Przestrzennej Uniwersytetu Jagiellońskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET JAGIELLOŃSKI
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych UJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001270
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gołębia 24
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-007
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 126633905
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mateusz.zielinski@uj.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uj.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10930861.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy dwóch kompletnych systemów do rejestracji parametrów jakości wody w ciekach dla Instytutu Geografii i Gospodarki Przestrzennej Uniwersytetu Jagiellońskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-044f4424-fb77-4c40-bd10-e688e18e953c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00249609
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00184489
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 80.272.91.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy dwóch kompletnych systemów do rejestracji parametrów jakości wody w ciekach dla Instytutu Geografii i Gospodarki Przestrzennej Uniwersytetu Jagiellońskiego.
2. Przedmiot zamówienia musi zostać dostarczony do Instytutu Geografii i Gospodarki Przestrzennej Uniwersytetu Jagiellońskiego, mieszczącego się przy ul. Gronostajowej 7, 30-387 Kraków.
3. Przedmiot zamówienia oprócz dostawy obejmuje również:
a) szkolenie dotyczące obsługi systemów do rejestracji parametrów wody w ciekach – dla 3 osób w liczbie godzin 16 godzin, tj. 2 dni robocze,
b) zapewnienie kompletów odczynników niezbędnych do funkcjonowania obu systemów przez okres co najmniej 1 roku (przy założeniu wykonywania analizy z częstotliwością co 20 minut).
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ze wskazaniem wymaganych, minimalnych parametrów technicznych, funkcjonalnych, użytkowych oraz ilościowych zawiera załącznik A do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38540000-2 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, ponieważ wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu.W postępowaniu nr 80.272.91.2025 jedyną ofertę złożył Wykonawca Mikoserw Dominik Mikołajczyk, 34-607 Szczawa 348, NIP: 737-195-09-75.
Zgodnie z rozdziałem IV Specyfikacji Warunków Zamówienia Wykonawca był zobowiązany do złożenia razem z ofertą przedmiotowych środków dowodowych, a także "Wykonawca winien w niniejszych materiałach jednoznacznie wskazać której pozycji dotyczą materiały.".
Wykonawca w załączniku nr 2 do Formularza Oferty w pozycji "System zgodny z załącznikiem A do SWZ" w kolumnie "Oferowany przedmiot zamówienia" wskazał zapis "Dostawa dwóch systemów do rejestracji parametrów jakości wody w ciekach, wyposażone w analizatory PO4-P, sondy optyczne do pomiarów tlenu rozpuszczonego, ChZT, BZT, OWO, NO3-N, NO2-N oraz elektrody jonoselektywnej do pomiaru NH4-N oraz sondę do pomiaru przewodności elektrolitycznej" nie wskazując urządzenia jakie oferuje.
Wykonawca w ofercie załączył jako przedmiotowe środki dowodowe przedstawił broszurę dla urządzeń marki Alyza IQ, w których Wykonawca nie zaznaczył, które urządzenie oferuje. W związku z tym, że Wykonawca nie jest w stanie ustalić jakie urządzenie jest oferowane przez Zamawiającego, oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjno-myjących
- Wykonanie operatów szacunkowych wraz z dokumentacją fotograficzną kolorową (3 części) - edycja 9/2025
- Roboty budowlane w Kamienicy Szołayskich związane z wymianą okien na parterze
- Remont nawierzchni przy budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Mechanicznych Nr 2, Al. Skrzyneckiego 12 w Krakowie
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych i nasadzeń zieleni wraz z roczną pielęgnacją w ramach zadania budżetu obywatelskiego pn.: "Wybieg dla psów w Dzielnicy II", przy ul. Mogilskiej, dla ZZM
- Wykonanie przeglądów instalacji oświetlenia awaryjnego, w tym ewakuacyjnego i centralek monitoringu w obiektach AGH - DE-dzp.272-306/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia laboratorium Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Energetyka Odnawialna -BIOENERGETYKA w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Jabłoniu
- DOSTAWA PROTOTYPOWEJ INSTALACJI ZASILAJĄCEJ W CIEPŁO ZMIENNOFAZOWE MAGAZYNY PCM.
- Dostawa scribera do łamania laserów.
- SZP/243-127/2025 Rozbudowa platformy do badań tribologicznych RTEC MTF-5000 w ramach potrzeb Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej.
- Zakup doposażenia pracowni w ramach projektu "Innowacyjna edukacja" w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 2 w Piotrkowie Trybunalskim.
- Dostawa systemu kontrolno-pomiarowego tj. stacji oraz kart PXI
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.