Ogłoszenie z dnia 2024-03-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00249297/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-18
- 2024/BZP 00333837/01 - Wynik z dnia 2024-05-22
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych
dla rodzin z dziećmi oraz usług społecznych dla rodzin z dziećmi w formie opiekuńczej w 2024 roku”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146349028
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Konwiktorska 3/5
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 00-217
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniacps@um.warszawa.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cps.um.warszawa.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00249601
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-03-18
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00249297
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.8. Sposób oceny ofert (Część 1) Przed zmianą:
5) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o
którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z
postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 Ustawy Pzp,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 Ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o
zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami
porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 Ustawy Pzp,
e) art. 109 ust. 1 pkt 1 Ustawy Pzp, odnośnie do naruszenia obowiązków
dotyczących płatności podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia
12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1170),
f) art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy Pzp,
g) art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835) h) art. 5 k
rozporządzenia (UE) 2022/576 z dnia 8 kwietnia 2022 w sprawie zmiany
rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z
działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z
8.4.2022, str.1). Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 11 do SWZ.
Po zmianie:
Część 1:
NR: NAZWA KRYTERIUM: WAGA:
1. Cena brutto (C) 60 %
2. Potencjał kadrowy 40 %
3. Zasady przyznawania punktów w kryterium oceny ofert:
Całkowita cena brutto – waga: 60% (maksymalnie 60 pkt)
Zasady obliczania punktów w kryterium „Całkowita cena brutto”:
➢ w przypadku, gdy w procedurze zostanie złożona tylko jedna oferta niepodlegająca
odrzuceniu, otrzyma ona maksymalną liczbę punktów, równą wadze kryterium,
➢ w przypadku, gdy w procedurze zostaną złożone co najmniej dwie oferty nie
podlegające odrzuceniu, punkty przyznane danej ofercie zostaną obliczone wg
poniższego wzoru:
Cmin
Coferty = -------- × Wkryterium
Coferty
gdzie:
Coferty – liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium „Całkowita cena
brutto”
Cmin – najniższa cena ofertowa brutto
Coferty – cena oferty badanej brutto
Wkryterium – waga kryterium ceny – maksymalna liczba punktów, która może być
przyznana w kryterium ceny (WKryterium = 60)
Potencjał kadrowy – waga: 40% (maksymalnie 40 pkt)
Zasady obliczania punktów w kryterium „Potencjał kadrowy”
Ocena w zakresie kryterium „potencjał kadrowy” dokonywana będzie na podstawie
informacji zawartych w załączniku Nr 6A do SWZ oraz poniżej przedstawionej
punktacji.
Zamawiający podda ocenie osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu
zamówienia w liczbie 5 (pięciu) osób. Jeżeli Wykonawca wykaże więcej osób, ocenie
będzie podlegać wyłącznie liczba pierwszych 5 osób wskazanych w Wykazie osób, tj.
za każdą osobę, która będzie uczestniczyć bezpośrednio w realizacji zamówienia,
posiadającą doświadczenie w pracy z dzieckiem w miejscu zamieszkania rodzin i
dzieci, Zamawiający przyzna ofercie punkty zgodnie z poniższym:
1 rok pracy z dzieckiem/dziećmi – 1 pkt
2 lata pracy z dzieckiem/dziećmi – 2 pkt
3 lata pracy z dzieckiem/dziećmi - 4 pkt
4 lata pracy z dzieckiem/dziećmi – 6 pkt
5 lat pracy z dzieckiem/dziećmi – 8 pkt
SWZ: „Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla rodzin z dziećmi oraz usług społecznych dla rodzin z
dziećmi w formie opiekuńczej w 2024 roku”.
Strona: 22 ze stron: 26
6 i więcej lat pracy z dzieckiem/dziećmi – 10 pkt
Liczba punktów w ramach kryterium wyliczona zostanie następująco:
suma punktów uzyskana przez ocenianą ofertę
K = ------------------------------------------------------------------------------------ x 100 x 40%
najwyższa suma punktów uzyskana spośród ofert ocenianych
Łączna liczba punktów jaką otrzyma oferta, będzie równa sumie punktów uzyskanych przez
ofertę za „cenę” oferty oraz „potencjał kadrowy”
P = C + K
gdzie:
P – łączna liczba punktów uzyskana przez ofertę w kryteriach
C – liczba punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium: „cena”
K – liczba punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium: „potencjał kadrowy”
4. Za najkorzystniejszą dla danej części zamówienia zostanie uznana oferta, która uzyska
największą liczbę punktów, wynikającą z sumy punktów uzyskanych w w/w kryteriach.
Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane, zgodnie z liczbą uzyskanych punktów.
5. Wyliczenie punktów zostanie dokonane zgodnie z matematycznymi zasadami
zaokrąglania z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
6. Punkty w kryterium Potencjał kadrowy zostaną przyznane na podstawie danych
zawartych w załączniku nr 6A do SWZ złożonym przez Wykonawcę wraz z ofertą.
W przypadku niezłożenia załącznika nr 6A do SWZ, niewypełnienia lub
nieprawidłowego wypełnienia danych w załączniku nr 6A do SWZ, dane nie będą
podlegały uzupełnieniu, ani poprawieniu, a ofercie (Wykonawcy) nie zostaną
przyznane punkty
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.1.4. Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania Przed zmianą:
TAK
Po zmianie:
NIE
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Po zmianie:
cd. zmian umowy
(...) 6. Jeżeli wynagrodzenie Wykonawcy zostało zmienione w trybie wskazanym w ust. 5 Wykonawca
zobowiązany jest do zmiany wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy, z którym zawarł umowę
na okres co najmniej 6 miesięcy. W każdym przypadku zmiany Umowy, o której mowa w ust. 5
Wykonawca w terminie 30 dni przedłoży Zamawiającemu oświadczenie o dokonaniu odpowiedniej
zmiany w umowie podwykonawczej, jeżeli przy wykonywaniu Umowy korzysta z usług
podwykonawców.
7. Na podstawie art. 439 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp, Zamawiający określa maksymalną dopuszczalną wartość
zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy w całym okresie realizacji zamówienia, w wyniku
zastosowania postanowień o których mowa w ust. 1 na poziomie 10 % całkowitej maksymalnej ceny
(wynagrodzenia) wynikającego z oferty Wykonawcy.
część 2
§ 8
Zmiany Umowy
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej Umowy w zakresie:
1) terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 1 ust. 2 w przypadku zaistnienia jednej z
następujących okoliczności:
a) działania siły wyższej,
b) konieczności zmiany harmonogramu ze względu na nieprzewidziane okoliczności np.
zawieszenie działalności prowadzonej w placówce przy ul. Konwiktorskiej 3/5, wynikającego
z przepisów np. Głównego Inspektora Sanitarnego.
W takim przypadku zmiana terminu będzie polegała na skróceniu lub przedłużeniu terminu
realizacji zamówienia, o którym mowa w § 1 ust. 2, nie więcej niż o 2 miesiące;
2) w przypadku, o którym mowa w § 3 ust. 4 i 5;
3) w zakresie sytuacji, o której mowa w § 4 ust. 12.
2. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej umowy dotyczącej okresu lub miejsca realizacji jest
sporządzenie podpisanego przez Zamawiającego i Wykonawcę Protokołu konieczności
określającego przyczyny zmiany terminu lub miejsca oraz potwierdzającego wystąpienie
okoliczności wymienionych w ust. 1. Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu
zmieniającego Umowę.
3. W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 i 3 Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć aneks na
żądanie Zamawiającego, w wyznaczonym przez niego terminie.
4. Termin powiadomienia o konieczności wprowadzenia zmian w zawartej Umowie powinien nastąpić
nie później niż 7 dni od zaistnienia okoliczności uzasadniających zmiany w Umowie.
5. Zamawiający, zgodnie z art. 439 ust. 1-3 Pzp, wskazuje następujące zasady wprowadzenia zmian
wysokości należnego Wykonawcy wynagrodzenia w przypadku zmiany cen materiałów lub kosztów
związanych z realizacją zamówienia, jak niżej. Miernikiem oceny możliwości zaistnienia zmiany cen
materiałów lub kosztów niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy jest wskaźnik cen towarów i
usług konsumpcyjnych (kwartał do poprzedniego kwartału) ogłaszany w komunikacie Prezesa
Głównego Urzędu Statystycznego (dalej” Wskaźnik inflacji”) przy łącznym spełnieniu następujących
postanowień:
1) Zarówno Wykonawca jak i Zamawiający jest uprawniony do żądania zmiany wysokości
wynagrodzenia, waloryzacja nastąpi na wniosek Strony.
2) Strona może wystąpić z wnioskiem o waloryzację najwcześniej po 3 miesiącach od dnia zawarcia
umowy, przy wzroście lub obniżeniu Wskaźnika inflacji o co najmniej 8% za ostatni kwartał
poprzedzający złożenie wniosku o waloryzację, a jeżeli zawarcie umowy nastąpiło po 180 dniach
od upływu terminu składania ofert, w stosunku do Wskaźnika inflacji w kwartale, w którym
składano oferty.
cd. dalej
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Przed udzieleniem zamówienia publicznego Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego
oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni
terminie aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych w zakresie
potwierdzającym spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w:
1) Rozdziale 10 ust. 2 pkt 2 lit. a) SWZ – wykazu usług wykonanych, a w przypadku
świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie
ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz
których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów
określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy
czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone
przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń
powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn
niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie
wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal
wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte
SWZ: „Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla rodzin z dziećmi oraz usług społecznych dla rodzin z
dziećmi w formie opiekuńczej w 2024 roku”.
Strona: 10 ze stron: 26
wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; Wzór Wykazu
usług stanowi Załącznik nr 5 do SWZ. Wykaz usług należy złożyć w formie
elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub postaci
elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dowody
należy złożyć w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem
elektronicznym lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym. Dopuszczalne jest złożenie elektronicznej kopii dokumentu
opatrzonej przez Wykonawcę kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2) Rozdziale 10 ust. 2 pkt 2 lit b) – wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia;
3) Rozdziale 10 ust. 2 pkt 1 lit. a) - dokument potwierdzający, że Wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez
Zamawiającego.
5. Okres wyrażony w latach, o którym mowa w ust. 4 pkt 1 się wstecz od dnia, w którym
upływa termin składania ofert w postępowaniu.
6. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych
wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz, o którym mowa w ust. 4 pkt 1 dotyczy usług, w
których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
Po zmianie:
Przed udzieleniem zamówienia publicznego Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego
oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni
terminie aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych w zakresie
potwierdzającym spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w:
1) Rozdziale 10 ust. 2 pkt 2 lit. a) SWZ – wykazu usług wykonanych, a w przypadku
świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie
ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz
których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów
określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy
czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone
przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń
powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn
niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie
wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal
wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; Wzór Wykazu
usług stanowi Załącznik nr 5 do SWZ. Wykaz usług należy złożyć w formie
elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub postaci
elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dowody
należy złożyć w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem
elektronicznym lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym. Dopuszczalne jest złożenie elektronicznej kopii dokumentu
opatrzonej przez Wykonawcę kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2) Rozdziale 10 ust. 2 pkt 2 lit b) – wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia;
3) Rozdziale 10 ust. 2 pkt 1 lit. a) - dokument potwierdzający, że Wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez
Zamawiającego.
5. Okres wyrażony w latach, o którym mowa w ust. 4 pkt 1 się wstecz od dnia, w którym
upływa termin składania ofert w postępowaniu.
6. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych
wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz, o którym mowa w ust. 4 pkt 1 dotyczy usług, w
których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów Przed zmianą:
Po zmianie:
Oferta musi zawierać w szczególności poniższe dokumenty:
1) Wypełniony Formularza Ofertowy - pod rygorem nieważności w formie
elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym (Załącznik nr 2 do SWZ). Formularz Ofertowy nie podlega
uzupełnieniu.
2) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania
(Załącznik nr 4 do SWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez
Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy
z Wykonawców. Oświadczenie należy złożyć pod rygorem nieważności w formie
elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci
elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału
w postępowaniu (Załącznik nr 3 do SWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się
o zamówienie przez Wykonawców, Wykonawcy składają oświadczenie wspólnie lub
każdy samodzielnie w swoim zakresie. Oświadczenie należy złożyć pod rygorem
nieważności w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem
elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym.
4) Wykaz zrealizowanych usług, sporządzony według wzoru okręślonego w załączniku
nr 5 do SWZ
5) Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia, sporządzony według wzoru
określonego w Załączniku nr 6A do SWZ, na potrzeby pozacenowej oceny
oferty. UWAGA: Załącznik nr 6A nie podlega uzupełnieniu !
UWAGA:
W przypadku gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału
w postępowaniu polega na zasobach innego podmiotu zobowiązany jest do złożenia
w oświadczeniach, o których mowa w ust. 5 pkt 2 i 3 informacji dotyczących tych
podmiotów.
6) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik.
7) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert
składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
8) Oświadczenie podwykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, jeżeli
podwykonawca będzie realizował część zamówienia (Załącznik nr 4 do SWZ).
9) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeśli Wykonawca polega na zdolnościach lub
sytuacji podmiotów udostępniających zasoby (Załącznik nr 7 do SWZ).
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdza, że stosunek łączący
Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp
do tych zasobów oraz określa w szczególności:
a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby,
b) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów
podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykorzystaniu zamówienia,
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego
wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu,
zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Zobowiązanie podmiotu trzeciego należy złożyć w formie elektronicznej opatrzonej
kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dokumenty, w tym zobowiązanie
podpisuje podmiot, od którego te dokumenty pochodzą, chyba, że zostanie udzielone
pełnomocnictwo Wykonawcy do podpisania takich dokumentów za podmiot
trzeci/podwykonawcę.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.6. Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Przed zmianą:
5) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o
którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z
postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 Ustawy Pzp,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 Ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o
zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami
porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 Ustawy Pzp,
e) art. 109 ust. 1 pkt 1 Ustawy Pzp, odnośnie do naruszenia obowiązków
dotyczących płatności podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia
12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1170),
f) art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy Pzp,
g) art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835) h) art. 5 k
rozporządzenia (UE) 2022/576 z dnia 8 kwietnia 2022 w sprawie zmiany
rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z
działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z
8.4.2022, str.1). Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 11 do SWZ.
Po zmianie:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia.
2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika i wraz
z ofertą składają pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie
wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony.
SWZ: „Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla rodzin z dziećmi oraz usług społecznych dla rodzin z
dziećmi w formie opiekuńczej w 2024 roku”.
Strona: 12 ze stron: 26
3. Przepisy i zapisy zawarte w SWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio
do Wykonawców, o których mowa w ust. 1
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
Wskazano we wzorze umowy - załącznik nr 9 do SWZ.
Po zmianie:
Wskazano we wzorze umowy - załącznik nr 9 oraz 9A do SWZ.
część 1 -
7) Wniosek musi zawierać dowody jednoznacznie wskazujące, że zmiana cen lub kosztów istotnych dla
wykonania tego zamówienia wyniesie w danym przypadku o ponad 8 % w stosunku do cen lub
kosztów obowiązujących w dacie złożenia oferty i istotnie wpłynęła na wykonania zamówienia i w
jakim zakresie.
8) W terminie 14 dni od otrzymania wniosku, Strona umowy, której przedłożono wniosek, może
zwrócić się do drugiej Strony z wezwaniem o jego uzupełnienie, poprzez przekazanie dodatkowych
wyjaśnień, informacji lub dokumentów; wnioskodawca zobowiązany jest odpowiedzieć na
wezwanie wyczerpująco i zgodnie ze stanem faktycznym, w terminie 7 dni od dnia otrzymania
wezwania.
9) Strona umowy, której przedłożono wniosek, w terminie 14 dni od otrzymania kompletnego
wniosku, informacji i wyjaśnień, zajmie pisemnie stanowisko w sprawie; za dzień przekazania
stanowiska, uznaje się dzień jego wysłania na adres właściwy dla doręczeń pism odpowiednio do
Zamawiającego lub Wykonawcy.
10) Jeżeli zostanie wykazane, że zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją
zamówienia uzasadniają zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, Strony umowy
zawrą stosowny aneks do umowy, określający nową wysokość wynagrodzenia Wykonawcy, z
uwzględnieniem dowiedzionych zmian.
11) Zamiany wejdą w życie od dnia zawarcia aneksu, chyba że Strony we względu na szczególne
okoliczności postanowią inaczej, jako najwcześniejszą datę zmiany umowy przyjmując dzień
złożenia wniosku o zmianę umowy.
12) Każda ze stron może złożyć kolejny wniosek o zmianę umowy nie wcześniej niż po upływie 3
miesięcy od dnia złożenia ostatniego wniosku.
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE
3) W przypadku wzrostu lub obniżenia Wskaźnika inflacji, o którym mowa w pkt 2 waloryzacja
będzie mogła polegać na wzroście lub obniżeniu wynagrodzenia za dostawy realizowane po
dniu złożenia wniosku, po wykazaniu faktycznego w danym przypadku wzrostu cen materiałów
lub kosztów związanych z realizacją zamówienia.
43
4) W przypadku likwidacji Wskaźnika inflacji lub zmiany podmiotu, który urzędowo go ustala,
mechanizm, o którym mowa powyżej, stosuje się odpowiednio do wskaźnika i podmiotu, który
zgodnie z odpowiednimi przepisami prawa zastąpi dotychczasowy Wskaźnik lub podmiot.
5) Waloryzacja nie może dotyczyć wynagrodzenia Wykonawcy za usługi wykonane przed datą
złożenia wniosku.
6) Strona umowy wnosząca o zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy,
przedstawi drugiej Stronie odpowiednio uzasadniony wniosek, nie później niż 14 dni od daty
publikacji komunikatu Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego uzasadniający wystąpienie z
wnioskiem, który winien zawierać opis proponowanej zmiany wraz z wykazanym
(udowodnionym) wzrostem cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia
oraz kalkulacją porównawczą przed i po proponowanej zmianie.
7) Wniosek musi zawierać dowody jednoznacznie wskazujące, że zmiana cen lub kosztów istotnych
dla wykonania tego zamówienia wyniesie w danym przypadku o ponad 8 % w stosunku do cen
lub kosztów obowiązujących w dacie złożenia oferty i istotnie wpłynęła na wykonania
zamówienia i w jakim zakresie.
8) W terminie 14 dni od otrzymania wniosku, Strona umowy, której przedłożono wniosek, może
zwrócić się do drugiej Strony z wezwaniem o jego uzupełnienie, poprzez przekazanie
dodatkowych wyjaśnień, informacji lub dokumentów; wnioskodawca zobowiązany jest
odpowiedzieć na wezwanie wyczerpująco i zgodnie ze stanem faktycznym, w terminie 7 dni od
dnia otrzymania wezwania.
9) Strona umowy, której przedłożono wniosek, w terminie 14 dni od otrzymania kompletnego
wniosku, informacji i wyjaśnień, zajmie pisemnie stanowisko w sprawie; za dzień przekazania
stanowiska, uznaje się dzień jego wysłania na adres właściwy dla doręczeń pism odpowiednio
do Zamawiającego lub Wykonawcy.
10) Jeżeli zostanie wykazane, że zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją
zamówienia uzasadniają zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, Strony
umowy zawrą stosowny aneks do umowy, określający nową wysokość wynagrodzenia
Wykonawcy, z uwzględnieniem dowiedzionych zmian.
11) Zamiany wejdą w życie od dnia zawarcia aneksu, chyba że Strony we względu na szczególne
okoliczności postanowią inaczej, jako najwcześniejszą datę zmiany umowy przyjmując dzień
złożenia wniosku o zmianę umowy.
12) Każda ze stron może złożyć kolejny wniosek o zmianę umowy nie wcześniej niż po upływie 3
miesięcy od dnia złożenia ostatniego wniosku.
6. Jeżeli wynagrodzenie Wykonawcy zostało zmienione w trybie wskazanym w ust. 5 Wykonawca
zobowiązany jest do zmiany wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy, z którym zawarł
umowę na okres co najmniej 6 miesięcy. W każdym przypadku zmiany Umowy, o której mowa w
ust. 5 Wykonawca w terminie 30 dni przedłoży Zamawiającemu oświadczenie o dokonaniu
odpowiedniej zmiany w umowie podwykonawczej, jeżeli przy wykonywaniu Umowy korzysta z usług
podwykonawców.
7. Na podstawie art. 439 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp, Zamawiający określa maksymalną dopuszczalną
wartość zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy w całym okresie realizacji zamówienia, w
wyniku zastosowania postanowień o których mowa w ust. 1 na poziomie 10 % całkowitej
maksymalnej ceny (wynagrodzenia) wynikającego z oferty Wykonawcy.
44
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont lokalu mieszkalnego (pustostanu) nr 42 w budynku przy al. Niepodległości 132/136 w Warszawie w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.
- Wykonywanie usług weterynaryjnych na rzecz Lasów Miejskich - Warszawa.
- Dostawa materiałów oraz sprzętu do sterylizacji
- dostawa elektrod, papierów i akcesoriów do urządzeń medycznych (EKG, EEG, KTG, USG i innych)
- KZP/11/2025 Dostawa klastra IT HE
- Sprawa 42/01906/2024 - Wykonanie DPK oraz NA dla zadania: "Przebudowa myjni samochodowej w budynku nr 22 w kompleksie wojskowym przy ul. Jana Ostroroga 35 w Warszawie"
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu ich zamieszkania - świadczeniobiorców Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radzyniu Podlaskim"
- Świadczenie usługi całodobowego schronienia w domu dla matek z małoletnimi dziećmi i kobiet w ciąży
- Organizacja i przeprowadzenie grupowych i indywidualnych superwizji w podziale na 2 części realizowanych w ramach projektu ,,Piecza zastępcza w Powiecie Olsztyńskim. PROFESJA Z MISJĄ" .
- Świadczenie usług społecznych - sąsiedzkich i opieki wytchnieniowej na potrzeby projektu pn. "Utworzenie Centrum Usług Społecznych w Ostrowcu Świętokrzyskim"
- Zakup oraz dostawa "opasek bezpieczeństwa" dla mieszkańców Gminy Sosnowiec powyżej 60 - tego roku życia w związku z realizacją Programu "Korpus Wsparcia Seniorów" na rok 2025 - Moduł II
- REALIZACJA USŁUG SPOŁECZNYCH W GMINIE LUBOŃ [2]
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.