Ogłoszenie z dnia 2025-05-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00160206/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-24
- 2025/BZP 00166160/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Cyberbezpieczna Gmina Nowy Tomyśl”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWY TOMYŚL
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258862
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Poznańska 33
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Tomyśl
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-300
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 614426600
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@nowytomysl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowytomysl.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10829871.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Cyberbezpieczna Gmina Nowy Tomyśl”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d4ff47c7-158f-4bd0-aeb3-be8720530b99
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00249496
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00071203/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Cyberbezpieczna Gmina Nowy Tomyśl
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie dofinansowane jest ze środków Unii Europejskiej: Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC), Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. - Wzmocnienie krajowego systemy cyberbezpieczeństwa.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00160206
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.12.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 709711,72 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Zakup sprzętu komputerowego - UTMa) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie wraz z wdrożeniem:
- 2 szt. zapór UTM,
- 1 szt. analizatora,
- 7 szt. zapór UTM dla jednostek podległych,
- 14 szt. przełączników dla jednostek podległych.
b) Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1a do SWZ oraz w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6a do SWZ.
c) Zamawiający wymaga udzielenia na wykonany przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres nie krótszy niż 24 miesięcy liczony od daty podpisania (bez uwag) końcowego protokołu odbioru.
Przedmiot zamówienia będzie realizowany w terminie:
- 2 miesięcy licząc od dnia 02.06.2025 r., w odniesieniu do Urzędu Miejskiego w Nowym Tomyślu;
- 3 miesięcy od dnia zawarcia umowy, w odniesieniu do jednostek podległych.
W ramach realizacji zamówienia wymagane jest dodatkowo zapewnienie przez Wykonawcę linii wsparcia przez okres 36 miesięcy liczony od daty podpisania protokołu odbioru.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48820000-2 - Serwery
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
31214100-0 - Przełączniki
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego
4.5.5.) Wartość części: 197400,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Zakup sprzętu komputerowego - urządzenia do kopii zapasowych, NAS, UPSa) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie wraz z wdrożeniem:
- 1 szt. urządzenia, które będzie pełniło funkcje BACKUP-u serwerów i urządzeń,
- 1 szt. oprogramowania do realizacji kopi zapasowych,
- 7 szt. NAS,
- 7 szt. zasilaczy UPS.
b) Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1b do SWZ oraz w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6a do SWZ.
c) Zamawiający wymaga udzielenia na wykonany przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres nie krótszy niż 36 miesięcy liczony od daty podpisania (bez uwag) końcowego protokołu odbioru.
Przedmiot zamówienia będzie realizowany w terminie:
- 2 miesięcy licząc od dnia 02.06.2025 r., w odniesieniu do Urzędu Miejskiego w Nowym Tomyślu;
- 3 miesięcy od dnia zawarcia umowy, w odniesieniu do jednostek podległych.
W ramach realizacji zamówienia wymagane jest dodatkowo zapewnienie przez Wykonawcę linii wsparcia przez okres 36 miesięcy liczony od daty podpisania protokołu odbioru.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania
48820000-2 - Serwery
35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające
71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego
4.5.5.) Wartość części: 380100,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – System do gromadzenia, monitorowania i analizy logów z urządzeń w Urzędzie Miejskim w Nowym Tomyślua) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie wraz z wdrożeniem systemu do gromadzenia, monitorowania i analizy logów z urządzeń w Urzędzie Miejskim w Nowym Tomyślu
b) Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1c do SWZ oraz w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6b do SWZ.
Przedmiot zamówienia będzie realizowany w terminie 60 dni licząc od dnia 01.08.2025 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 20526,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 – Zakup oprogramowania antywirusowego dla Urzędu Miejskiego w Nowym Tomyślua) Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania antywirusowego dla 100 stanowisk wraz z wdrożeniem, instalacją i konfiguracją konsoli administracyjnej z implementacją w środowisku zamawiającego zgodnie z wymaganiami zamawiającego.
b) Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1d do SWZ oraz w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6c do SWZ.
Przedmiot zamówienia będzie realizowany w terminie 30 dni licząc od dnia 02.06.2025 r.
W ramach realizacji zamówienia wymagane jest dodatkowo zapewnienie przez Wykonawcę linii wsparcia przez okres 36 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48760000-3 - Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej
4.5.5.) Wartość części: 50000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 – Audyty SZBI i KRIa) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie audytu SZBI / KRI z wdrożeniem lub aktualizacją w Urzędzie Miejskim w Nowym Tomyślu Polityki Bezpieczeństwa Informacji opisującej SZBI w oparciu o Rozporządzenie KRI, Polską Normę PN ISO/IEC 27001:2023 oraz Dyrektywę NIS2, przeprowadzenie audytu końcowego SZBI i KRI w Urzędzie Miejskim w Nowym Tomyślu oraz przeprowadzenie audytów końcowych KRI dla 7 jednostek podległych.
b) Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1e do SWZ oraz w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6d do SWZ.
c) Na wszystkie usługi Wykonawca udzieli 12-miesięcznej gwarancji polegającej na wprowadzaniu niezbędnych zmian w dokumentacji i aktualizacji dokumentacji na podstawie stwierdzonych przez Zamawiającego niezgodności dokumentacji z bieżącym stanem w okresie gwarancji.
Przedmiot zamówienia będzie realizowany w terminie 9 miesięcy od dnia podpisania umowy, z zastrzeżeniem terminów pośrednich:
- realizacji audytu początkowego SZBI w Urzędzie Miejskim w Nowym Tomyślu w terminie do 30 dni od dnia zawarcia umowy;
- realizacji aktualizacji i/lub sporządzenia dokumentacji SZBI w oparciu o Rozporządzenie KRI, normę PN-ISO/IEC 27001-2023 z uwzględnieniem Dyrektywy NIS 2 dla Urzędu Miejskiego w Nowym Tomyślu, w terminie 5 miesięcy od dnia zawarcia umowy;
- realizacji audytu końcowego w Urzędzie Miejskim w Nowym Tomyślu w terminie 9 miesięcy od dnia zawarcia umowy;
- realizacji audytów końcowych w jednostkach podległych w terminie 7 miesięcy od dnia podpisania umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79212000-3 - Usługi audytu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72150000-1 - Usługi doradztwa w zakresie audytu komputerowego oraz sprzętu komputerowego
79417000-0 - Usługi doradcze w zakresie bezpieczeństwa
4.5.5.) Wartość części: 61685,72 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 209839,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 309960,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 209839,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Integrale IT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393892156
7.3.3) Ulica: Winogrady 18a
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-663
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 209839,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 474071,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 474071,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 474071,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jarosław Kaźmierczak "Hardsoft-Telekom"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7820030475
7.3.3) Ulica: Namysłowska 17/19
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-166
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JAROSŁAW KAŹMIERCZAK "HARDSOFT-TELEKOM"
jakie przetargi wygrała firma
JAROSŁAW KAŹMIERCZAK "HARDSOFT-TELEKOM"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 474071,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16636,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52275,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16636,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Cloud Spare – Piotr Wojtasik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8961369609
7.3.3) Ulica: Św. Mikołaja 8-11
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-125
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16636,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53754,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63960,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53754,69 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Integrale IT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393892156
7.3.3) Ulica: Winogrady 18a
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-663
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca powierza wdrożenie i wsparcie techniczne firmie DAGMA Sp. o.o., ul. Pszczyńska 15, 40-478 Katowice, NIP: 6340126068.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53754,69 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25510,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89962,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25510,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: innovaSEC sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5253030809
7.3.3) Ulica: Długa 29
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-238
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25510,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TOMYŚLA
- Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni w ciągu dróg powiatowych
- Kompleksowy remont łazienek w Zespole Przedszkolno-Szkolnym w Bukowcu
- Remont sali gimnastycznej Zespołu Szkół Nr 1 w Nowym Tomyślu, ul. E. Sczanieckiej 1
- Remont naprawczy części elewacji tynkowanych budynku Liceum Ogólnokształcącego im. M. Kopernika w Nowym Tomyślu
- Remont poboczy poprzez uzupełnienie kruszywem łamanym i ścinanie zawyżonych poboczy (podział na części)
- "Remonty świetlic wiejskich"
więcej: przetargi w Nowym Tomyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Cyberbezpieczne Koronowo: Część 1 - Zakup urządzeń sieciowych wraz z usługą wdrożenia, Część 2 - Modernizacja istniejącego klastra danych wysokiej dostępności."
- Dostawy w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd
- Dostawa sprzętu i oprogramowania na potrzeby realizacji grantu "Cyberbezpieczny Samorząd" dla Urzędu Miasta Mława oraz Centrum Usług Społecznych w Mławie
- Dostawa systemu pentestów automatycznych wraz z konfiguracją i szkoleniem użytkowników oraz wsparciem technicznym przez okres 12 miesięcy
- Rozwój elektronicznych usług publicznych w Gminie Kamieniec
- Dostawy sprzętu i oprogramowania oraz szkoleń specjalistycznych w ramach projektu "Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Powiecie Kazimierskim"
więcej: Przełączniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.