eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › "Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej nr 68 w Poznaniu"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-06-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej nr 68 w Poznaniu”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Poznańskie Inwestycje Miejskie Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302689539

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Wiosny Ludów 2

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-831

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@pim.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pim.poznan.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1f90da36-a0a8-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej nr 68 w Poznaniu”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f90da36-a0a8-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00249495

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00062724/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej nr 68 w Poznaniu ROBOTY BUDOWLANE

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00072181

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PIM/01/23/ZP1/2022-345

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego postępowania jest wybór Wykonawcy robót budowlanych polegających na wykonaniu przebudowy wraz z termomodernizacją istniejącego budynku szkoły, wykonaniu instalacji
wewnętrznych w przebudowywanym budynku, dostosowaniu budynku do przepisów higieniczno sanitarnych, przepisów pożarowych oraz zagospodarowania trenu.
1. W zakres prac budowlanych wchodzą m.in.:
- Rozbiórki: Rozbiórka istniejącego tarasu wraz ze schodami, schodów zewnętrznych do budynku, ścian wewnętrznych, istniejących obróbek blacharskich, demontaż istniejących rynien i rur spustowych, stolarki okiennej i drzwiowej, parapetów zewnętrznych i wewnętrznych instalacji odgromowej, usunięcie/skucie odspajających się tynków zewnętrznych, skucie tynków
wewnętrznych, usunięcie papy dachowej, demontaż oświetlenia zewnętrznego, innych elementów wtórnych elewacji, demontaż wewnętrznych instalacji, skucie posadzek.
- Prace budowlane: Nadmurowanie ściany oddzielenia pożarowego, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie nowego pokrycia dachu, wykonanie nowych obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, wykonanie izolacji termicznej ścian zewnętrznych i fundamentowych budynku, izolacji przeciw wodnej ścian fundamentowych i posadzek na gruncie, wykonanie nowych tynków zewnętrznych i nowej fasady w formie „drewnianych żyletek”, nowych tynków wewnętrznych oraz warstw wykończeniowych zgodnie z rzutem ścian, montaż wewnętrznych i zewnętrznych opraw oświetleniowych, wykonanie instalacji odgromowej, instalacji elektrycznej i teletechnicznej, instalacji wentylacji mechanicznej i grawitacyjnej, instalacji wodnokanalizacyjnej, instalacji wodociągowej p.poż, instalacji centralnego ogrzewania, budowa nowych ścianek działowych, wykonanie nowych warstw posadzkowych w pomieszczeniach, wykonanie nowych warstw posadzkowych posadzek na gruncie, montaż nowej stolarki drzwiowej i okiennej, montaż płytek ściennych, elementów wyposażenia sanitarnego, nowych opraw oświetleniowych, sufitów podwieszanych oraz prac związanych z zagospodarowaniem terenu zewnętrznego.
2. Przed rozpoczęciem realizacji prac należy podpisać porozumienie z Poznańską Spółdzielnią Mieszkaniową dotyczące zasad korzystania z dróg osiedlowych wg załączonego do umowy wzoru.
3. Zamawiający informuje o obecności na dachu budynku 12 metrowego masztu antenowego z 3 odciągami, trwale zakotwionego do konstrukcji stropu wraz z szafami sterowniczymi, które pozostają na dachu podczas prac dociepleniowych. Właścicielem ww. elementów jest firma
zewnętrzna CELLNEX TELCOM S.A.. Wykonawca zobowiązany jest poinformować właściciela masztu o zamiarze prac na dachu z 14 dniowym wyprzedzeniem. Wszelkie prace, związane z urządzeniem wykonywać będą właściciele masztu. Istnieje możliwość czasowego rozłączenia masztu zasilania na okres max. 2 godzin, po wcześniejszym zgłoszeniu i uzgodnieniu
z właścicielem masztu.
Wykonawca zobowiązuje się do wykonania inwentaryzacji dendrologicznej, operatu dendrologicznego oraz projektu ochrony zieleni zgodnie ze szczegółowymi określonymi Standardach ochrony drzew i innych form zieleni, o których mowa w Zarządzeniu Nr 399/2022/P Prezydenta Miasta Poznania z dnia 17 maja 2022r. w sprawie ochrony drzew i rozwoju terenów zieleni.
Miasto Poznań uzyskało dofinansowanie w ramach Rządowego Funduszu „Polski Ład” Program Inwestycji Strategicznych. Wstępna promesa nr Edycja2/2021/3664/PolskiLad. Promesa stanowi Załącznik nr 12 do
SWZ.
Całość przedmiotu zamówienia podlega wykonaniu zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki inżynierskiej oraz powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
Dodatkowe informacje dotyczące szczegółowego zakresu zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy – Załączniku nr 1 do SWZ oraz
Załącznikach nr 2-3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12769000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12769000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8875080,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "CONSTRUCTO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 369175771

7.3.3) Ulica: 6A

7.3.4) Miejscowość: Rogówko

7.3.5) Kod pocztowy: 87-162

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8875080,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 400 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.