Ogłoszenie z dnia 2021-10-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakwaterowanie wraz z wyżywieniem policjantów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430689052
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gabriela Narutowicza 73
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-019
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 47 811 54 15
1.5.8.) Numer faksu: 47 811 15 34
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lu.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelska.policja.gov.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakwaterowanie wraz z wyżywieniem policjantów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-24f34160-3717-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00249483
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001660/26/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.16 Zakup usługi noclegowej wraz z wyżywieniem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W dniu 30.09.2021 r. Sejm RP przegłosował przedłużenie stanu wyjątkowego na obszarze części województwa podlaskiego oraz części województwa lubelskiego na kolejne 60 dni (tj. od dnia 02.10.2021 r. do dnia 30.11.2021 r.). Jest to okoliczność wyjątkowa i niezależna od Zamawiającego, której Zamawiający nie był w stanie przewidzieć. Dodatkowo w dniach 05-06.10.2021 r. Komenda Główna Policji przekazała informacje o przydzieleniu sił wparcia dla KWP w Lublinie, tj. skierowanie 80 policjantów w celu zabezpieczenia wschodniej granicy państwa. Wystąpiła zatem nieprzewidywalna, wyjątkowa przyczyna powodująca konieczność natychmiastowego wykonania zamówienia (w myśl art. 214 ust. 1 pkt 5 Pzp), będąca konsekwencją okoliczności, których wcześniej nie dało się przewidzieć oraz uniknąć, a nie da się zachować terminów określonych dla innych trybów zamówienia, zatem przesłanka wyboru trybu zamówienia
z wolnej ręki jest w pełni uzasadniona.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 46/1.3.16/21/SZP/U
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2913333,33 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 124444,45 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakwaterowanie wraz z wyżywieniem 30 policjantów na okres 14 dni kalendarzowych, w terminie od 10.10.2021 r. do 23.10.2021 r., przy czym Zamawiający przewiduje możliwość wydłużenia powyższego terminu do 52 dni kalendarzowych, tj. do dnia 30.11.2021 r.4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 288888,89 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakwaterowanie wraz z wyżywieniem 50 policjantów na okres 14 dni kalendarzowych, w terminie od 10.10.2021 r. do 23.10.2021 r., przy czym Zamawiający przewiduje możliwość wydłużenia powyższego terminu do 52 dni kalendarzowych, tj. do dnia 30.11.2021 r.4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.5.5.) Wartość części: 173333,33 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 118,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piotr Wężyk Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9190002307
7.3.4) Miejscowość: Okuninka VIII/10
7.3.5) Kod pocztowy: 22-200
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Piotr Wężyk- Przedsiębiorstwo Handlowo- Usługowe
jakie przetargi wygrała firma
Piotr Wężyk- Przedsiębiorstwo Handlowo- Usługowe
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49560,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-10-10 do 2021-10-23Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100,41 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100,41 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100,41 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dom Pielgrzyma w Kodniu Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5372642559
7.3.3) Ulica: Rynek 1
7.3.4) Miejscowość: Kodeń
7.3.5) Kod pocztowy: 21-509
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DOM PIELGRZYMA W KODNIU SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
DOM PIELGRZYMA W KODNIU SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70287,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-10-10 do 2021-10-23SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. W zakresie pakietu nr 2 Zamawiający przewidział możliwość wydłużenia terminu realizacji umowy do 52 dni kalendarzowych, tj. do dnia 30.11.2021 r. W przypadku wydłużenia terminu maksymalna wartość zobowiązania wyniesie 261 066,00 zł.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa artykułów ogólnospożywczych i makaronów - 2 ZADANIA
- Zapewnienie dostępu do usług sportowych i rekreacyjnych w formie imiennych kart abonamentowych/karnetów dla pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Lublinie
- USŁUGA WYKONYWANIA PRZEGLĄDÓW SERWISOWYCH I NAPRAW URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH BĘDĄCYCH NA WYPOSAŻENIU REGIONALNEGO CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA W LUBLINIE
- RDW w Hrubieszowie. Wykonanie przeglądów podstawowych obiektów mostowych (mosty i przepusty).
- Dostawa urządzeń oświetleniowych, akcesoriów oraz kabli zasilających na potrzeby realizacji wydarzeń odbywających się w Lubelskim Centrum Konferencyjnym w Lublinie
- Dostawa wyposażenia niemedycznego dla Kliniki Okulistyki w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. "Utworzenie Europejskiego Centrum Innowacji Terapii Chorób Plamki Żółtej"
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja wyjazdu edukacyjnego dla uczestników projektu pn. "Szczęśliwe dzieciństwo - dorosłość bez lęku"
- Świadczenie usługi polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu dla uczestników projektu "Рaзом - wsparcie integracji obywateli państw trzecich" kolonii letnich w sierpniu 2025 r.
- Świadczenie usługi polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu dla uczestników projektu "Рaзом - wsparcie integracji obywateli państw trzecich" kolonii letnich w sierpniu 2025 r.
- Świadczenie usługi organizacji warsztatów, konsultacji środowiskowych i spotkań zespołu w ramach projektu "Urlop od opieki. Model turystyki wytchnieniowej"
- Świadczenie usług hotelarskich w apartamentach na rzecz Opery Krakowskiej w Krakowie: 20 czerwca 2025 r. - 1 stycznia 2026 r.
- Organizacja szkolenia dla pracowników Wydziału Państwowego Ratownictwa Medycznego Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie wraz z zapewnieniem noclegu i wyżywienia.
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.