eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sławków › Modernizacja fragmentów dróg gminnych - 5 zadań

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-06-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja fragmentów dróg gminnych – 5 zadań

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sławków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257558

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Sławków

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-260

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sod@slawkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slawkow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-zp.slawkow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja fragmentów dróg gminnych – 5 zadań

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e63e5e30-d2d4-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00249481

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028092/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Modernizacja fragmentów dróg gminnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00164074

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 603736,5 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją fragmentów dróg gminnych – 5 części.
Część I - Modernizacja ulicy Groniec w celu poprawy bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego w związku ze wzrostem natężenia ruchu kołowego w bezpośrednim sąsiedztwie Międzynarodowego Centrum Logistycznego Euroterminal
W ramach części 1 zostanie wykonana przebudowę odcinka ul. Groniec o długości 415 metrów. Całkowita powierzchnia modernizacji drogi wynosi 1 672 m2. Realizacja zadania obejmuje: profilowanie i zagęszczenie istniejącego podłoża, wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie gr. 8 cm, frakcji 0-31,5mm. Wykonanie warstwy ścieralnej asfaltowej z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych grubości po zagęszczeniu 6 cm oraz wykonanie warstwy ścieralnej asfaltowej z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych grubości po zagęszczeniu 6 cm, wykonanie opasek z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, szerokość 0,5 m wraz ze ścięciem poboczy i utylizacją urobku.
Wykonawca udzieli Zamawiającemu następującej gwarancji na przedmiot zamówienia: część 1– 24 miesiące
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
1) Przedmiarach robót, stanowiących załączniki nr:
4A – dla części nr 1,
2) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – stanowiącej załącznik nr:
5A dla części od 1 do 4,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.5.5.) Wartość części: 160574,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją fragmentów dróg gminnych – 5 części.
2) Część II - Modernizacja fragmentów dróg gminnych: ul. Niwa, ul. Stokrotek, ul. Wrzosowa, ul. Wiejska
W ramach części 2 zostanie wykonana modernizacja nawierzchni fragmentu ul. Niwa o długości 265 m.b., ul. Stokrotek na długości 175 m.b., ul. Wrzosowa na długości 520 m.b. na szer.1. m, ul. Wiejskiej na długości 145 m.b.
Zakres ul. Wrzosowej: regulacja skrzynek zaworów oraz włazów, demontaż istniejącej nawierzchni (kostka/kruszywo) na głębokości 26 cm wraz z transportem i utylizacją. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości po zagęszczeniu 15 cm., frakcji 0-31,5 mm, Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych AC11W, AC8S grubości 8 cm. w 2 warstwach.
Zakres ul. Niwa, ul. Stokrotek i ul. Wiejska: regulacja skrzynek zaworów oraz włazów, profilowanie i zagęszczenie istniejącego podłoża, wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie gr. 8 cm. frakcji 0-31,5 mm, Wykonanie warstwy ścieralnej asfaltowej z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych grubości po zagęszczeniu 6 cm oraz warstwy ścieralnej asfaltowej z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych grubości po zagęszczeniu 6 cm wraz opaskami z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie szer. 0,5 m. wraz ze ścięciem poboczy i utylizacją urobku.
Wykonawca udzieli Zamawiającemu następującej gwarancji na przedmiot zamówienia:
część 2 – 24 miesiące
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
1)Przedmiarach robót, stanowiących załączniki nr:
4B – dla części nr 2,
2) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – stanowiącej załącznik nr:
5A dla części od 1 do 4,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.5.5.) Wartość części: 251510,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją fragmentów dróg gminnych – 5 części
3) Część III - Modernizacja fragmentów dróg gminnych: ul. Michałów i ul. Zachodniej w Sławkowie
W ramach części 3 zostanie wykonana modernizacja fragmentu 130 m.b. nawierzchni ul. Michałów oraz fragmentu nawierzchni ul. Zachodniej 70 m.b..
Zakres ul. Michałów: regulacja skrzynek zaworów oraz włazów, wykonanie koryta i podbudowy kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie frakcji 0-63 mm grubości 40 cm. Wykonanie warstwy ścieralnej asfaltowej z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych grubości po zagęszczeniu 6 cm oraz warstwy ścieralnej asfaltowej z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych grubości po zagęszczeniu 6 cm wraz opaskami z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie szer. 0,5 m. wraz ze ścięciem poboczy i utylizacją urobku.
Zakres ul. Zachodniej: regulacja skrzynek zaworów oraz włazów, wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie gr. 8 cm, frakcji 0-31,5 mm. Wykonanie warstwy ścieralnej asfaltowej z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych grubości po zagęszczeniu 6 cm oraz warstwy ścieralnej asfaltowej z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych grubości po zagęszczeniu 6 cm wraz opaskami z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie szer. 0,5 m.
Wykonawca udzieli Zamawiającemu następującej gwarancji na przedmiot zamówienia:
część 3 – 24 miesiące
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
1) Przedmiarach robót, stanowiących załączniki nr:
4C – dla części nr 3,
2) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – stanowiącej załącznik nr:
5A dla części od 1 do 4,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.5.5.) Wartość części: 51265,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją fragmentów dróg gminnych – 5 części
Część IV - Modernizacja fragmentów dróg gminnych: ul. Korzennej w Sławkowie
W ramach części 4 zostanie wykonana zostanie modernizacja fragmentu 120 m.b. nawierzchni ul. Korzennej. Zakres: regulacja skrzynek zaworów oraz włazów, wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie gr. 8 cm. frakcji 0-31,5 mm, Wykonanie warstwy ścieralnej asfaltowej z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych grubości po zagęszczeniu 6 cm oraz warstwy ścieralnej asfaltowej z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych grubości po zagęszczeniu 6 cm wraz opaskami z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie szer. 0,5 m. wraz ze ścięciem poboczy i utylizacją urobku.
Wykonawca udzieli Zamawiającemu następującej gwarancji na przedmiot zamówienia:
część 4 – 24 miesiące
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
1) Przedmiarach robót, stanowiących załączniki nr:
4D – dla części nr 4,
2) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – stanowiącej załącznik nr:
a) 5A dla części od 1 do 4,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.5.5.) Wartość części: 20287,50 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją fragmentów dróg gminnych – 5 części.
Część V - Bieżące remonty cząstkowe nawierzchni dróg na terenie Gminy Sławków w 2023 roku
W ramach części 5 zostanie wykonana:
a) regulację wysokościową skrzynek zaworów (włazy studni oraz kratki wpustów są liczone jako dwa zawory) – 6 szt.
b) remont cząstkowy nawierzchni drogowych emulsją i grysami przy pomocy remontera (bez podziału na głębokość - w przypadku głębokości ubytku przekraczającego 8 cm dopuszcza się uzupełnienie fezem asfaltowym do gł. 8cm) – 1200 m2
c) remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowych kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie 0-31 mm – 20 t.
d) remont cząstkowy masą (MMA) na gorąco gr. 5 cm z obcięciem krawędzi, oblaniem szwów i utylizacją urobku – 200 m2
e) remont cząstkowy masą (MMA) na gorąco gr. 5 cm z obcięciem krawędzi i oblaniem szwów wraz z korytowaniem i ułożeniem podbudowy gr. 30 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 mm oraz utylizacją urobku – 60 m2 w jednym odcinku.
Wykonawca udzieli Zamawiającemu następującej gwarancji na przedmiot zamówienia:
część 5 – 6 miesięcy.
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
1) Przedmiarach robót, stanowiących załączniki nr:
4E – dla części nr 5.
2) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – stanowiącej załącznik nr:
5B dla części 5.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

4.5.5.) Wartość części: 120100,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 214569,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 269087,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 214569,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U.H. "Libud" Liberda Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6443304452

7.3.3) Ulica: Spacerowa 5A

7.3.4) Miejscowość: Czeladź

7.3.5) Kod pocztowy: 41-253

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 214569,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 340705,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 480122,81 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 340705,39 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U.H. "Libud" Liberda Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6443304452

7.3.3) Ulica: Spacerowa 5A

7.3.4) Miejscowość: Czeladź

7.3.5) Kod pocztowy: 41-253

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 340705,39 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85392,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149844,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 85392,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHPU Kocjan Łukasz Kocjan

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6371638734

7.3.3) Ulica: Osiek 34A

7.3.4) Miejscowość: Olkusz

7.3.5) Kod pocztowy: 32-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 85392,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58794,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79986,29 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58794,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHPU Kocjan Łukasz Kocjan

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6371638734

7.3.3) Ulica: Osiek 34A

7.3.4) Miejscowość: Olkusz

7.3.5) Kod pocztowy: 32-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58794,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający przed otwarciem ofert udostępnił na stronie prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Kwota jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia dla części nr 5 to 140 000,00 zł. W postępowaniu złożono dwie oferty: 1) Krymex Krystian Łuczak, ul. Konstytucji 69 lok. 14, 41-906 Bytom za cenę 212 790.00 zł; 2) Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Transportowe Wikos Fresh Michał Strzelec, ul. Adama Mickiewicza 72, 32-551 Wygiełzów za cenę 117 957,00 zł. W toku badania ofert ziściły się przesłanki do odrzucenia oferty nr 2, na podstawie art. 226 ust 1 pkt 2, lit. c) oraz art. 226 ust 1 pkt 12) ustawy Pzp, co Zamawiający uczynił. W konsekwencji powoduje to, że jedyna oferta ważna, jaka pozostaje w postępowaniu to oferta Wykonawcy Krymex Krystian Łuczak ul. Konstytucji 69 lok. 14, 41-906 Bytom za cenę 212 790,00 PLN. Jest to kwota, do której Zamawiający nie jest w stanie zwiększyć środków przeznaczonych na realizację zamówienia. Powyższa okoliczność stanowi przesłankę do unieważnienia postępowania w zakresie części nr 5 na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp - cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. W tym przypadku postępowania unieważnia się bez przeprowadzania wyboru najkorzystniejszej oferty. W ocenie Zamawiającego, w sytuacji, w której jedyna niedorzucona oferta przekracza budżet zamawiającego, uprawniony jest on do unieważnienia postępowania bez dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej. Brzmienie przepisu art. 255 pkt 3 ustawy Pzp wskazuje co prawda na konieczność przekroczenia kwoty przez „ofertę najkorzystniejszą”, niemniej niezależnie od tego czy złożona oferta nr 1 stałaby się po badaniu i ocenie najkorzystniejszą, przekraczałaby budżet Zamawiającego. Kierując się zatem rozsądkiem, jak również ekonomiką postępowania, dalsze badanie oferty byłoby nieuzasadnione, bowiem i tak nie przyniosłoby innego efektu, jak unieważnienie postępowania. W niniejszym przypadku jedyna z cen, która ostała się w postępowaniu w zakresie części nr 5, przewyższa budżet Zamawiającego. Dalsze prowadzenie postępowania, obejmujące m.in. wezwanie Wykonawcy nr 1 do złożenia kilku podmiotowych środków dowodowych byłoby nieracjonalne i nieekonomiczne, a prowadziłoby do tego samego efektu co na obecnym etapie, tj. do unieważnienia postępowania ze względu na przesłankę, o której mowa w art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.