Ogłoszenie z dnia 2025-05-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00162708/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów szewnych dla SPZOZ w Krotoszynie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W KROTOSZYNIE
1.3.) Oddział zamawiającego: SPZOZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000310226
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Młyńska, 2
1.5.2.) Miejscowość: Krotoszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-700
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: donata.lopaczyk@spzoz-krotoszyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.krotoszyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2cbecc4c-1ea7-4be8-8248-2de701cf6c8b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów szewnych dla SPZOZ w Krotoszynie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2cbecc4c-1ea7-4be8-8248-2de701cf6c8b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00249470
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00103636/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Dostawa materiałów szewnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00162708
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AS/1/7/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 1 -Szew syntetyczny, niewchłanialny, monofilament poliamidowy. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów szewnych dla SPZOZ w Krotoszynie, według szczegółowego opisu podanego w załączniku nr 2 - Formularz cenowy pakiet nr 1 i projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 53561,87 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 2 - Szew syntetyczny, monofilament posiadający podtrzymanie tkankowe okolo 75% po 14-dniach, około 65% - 70% po 28 dniach, około 55% - 60% po 43 dniachi około 40% po 57 dniach, wchłaniający się 180-210 dni. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów szewnych dla SPZOZ w Krotoszynie, według szczegółowego opisu podanego w załączniku nr 2 - Formularz cenowy pakiet nr 2 i projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 42736,90 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 3 - Szew syntetyczny,Kopolimer poliglikolidu-poli(e-kaprolaktonu) monofilament, posiadający podtrzymanie tkankowe około 70% po 7dniach, około 40% po 14dniach, około 15% po 21dniach i około 5% po28 dniach, wchłaniający się 90-120 dni. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów szewnych dla SPZOZ w Krotoszynie, według szczegółowego opisu podanego w załączniku nr 2 - Formularz cenowy pakiet nr 3 i projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 6149,65 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 4 -Szew syntetyczny, pleciony, powlekany, o podtrzymaniu tkankowym około 50% po 8-11 dniach, o okresie wchłaniania ok. 42 dni. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów szewnych dla SPZOZ w Krotoszynie, według szczegółowego opisu podanego w załączniku nr 2 - Formularz cenowy pakiet nr 4 i projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 26178,88 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 5 - Szew syntetyczny Poli(glikolid-co-L-laktydu) (90/10), pleciony, powlekany mieszaniną poliglikolidu-co-L-laktydu (30/70) i stearynianu wapnia,wchłniający się w okresie 60-70 dni o profilu podtrzymywania około 75% po 14 dniach, około 50% po 21 dniach, około 25% po 28 dniach. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów szewnych dla SPZOZ w Krotoszynie, według szczegółowego opisu podanego w załączniku nr 2 - Formularz cenowy pakiet nr 5 i projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 161996,63 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 6 - Nici chirurgiczne niewchłanialne , plecione, powlekane silikonem. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów szewnych dla SPZOZ w Krotoszynie, według szczegółowego opisu podanego w załączniku nr 2 - Formularz cenowy pakiet nr 6 i projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 1218,24 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 7 -Szew chirurgiczny syntetyczny, niewchłanialny, monofilamentowy, materiał: polipropylen. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów szewnych dla SPZOZ w Krotoszynie, według szczegółowego opisu podanego w załączniku nr 2 - Formularz cenowy pakiet nr 7 i projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 18450,12 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 8 -Szew syntetyczny, wchłanialny, pleciony, składający się z kwasu poliglikolowego, wchłanianie w okresie 60-90 dni, o profilu podtrzymywania tkankowego ok. 80% po 14 dniach, ok. 50% po 21 dniach, ok. 20% po 28 dniach. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów szewnych dla SPZOZ w Krotoszynie, według szczegółowego opisu podanego w załączniku nr 2 - Formularz cenowy pakiet nr 8 i projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 2742,34 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 9 - Szew chirurgiczny, wchłanialny, syntetyczny, pleciony, kopolimer: kopolimer 90% glikolidu i 10% L- laktydu Poli (glikolid i L-laktyd 90/10), Powleczenie: 50% kopolimer glikolidu i L-laktydu Poli (glikolid i L- laktyd 35/65), 50% stearynian wapnia, absorpcja: około 56 - 70 dni (proces hydrolizy), sterylizacja: tlenkiem etylenu, zdolność podtrzymywania tkankowego:75% początkowej siły podtrzymywania po 14 dniach, 40-50% początkowej siły podtrzymywania po 21 dniach, 25% początkowej siły podtrzymywania po 28 dniach, całkowita absorpcja masy szwu: 56-70 dni. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów szewnych dla SPZOZ w Krotoszynie, według szczegółowego opisu podanego w załączniku nr 2 - Formularz cenowy pakiet nr 9 i projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 6179,59 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35210,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59000,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35210,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tramco Sp. zo.o. Wolskie ul. Wolska 14 05-860 Płochocin
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242625887
7.3.4) Miejscowość: Płochocin
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35210,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34077,81 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77858,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34077,81 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed Sp. z o.o. ul. Kazimierzowska 46/48/35 02-546 Warszawa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8490000039
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34077,81 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5033,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5033,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5033,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Yavo Sp. z o.o. ul. Bawełniana 17 97-400 Bełchatów
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7691925826
7.3.4) Miejscowość: Bełchatów
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5033,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21030,19 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21030,19 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21030,19 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Yavo Sp. z o.o. ul. Bawełniana 17 97-400 Bełchatów
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7691925826
7.3.4) Miejscowość: Bełchatów
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21030,19 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116316,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 202784,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 116316,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tramco Sp. zo.o. Wolskie ul. Wolska 14 05-860 Płochocin
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242625887
7.3.4) Miejscowość: Płochocin
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 116316,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 952,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 952,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 952,69 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Yavo Sp. z o.o. ul. Bawełniana 17 97-400 Bełchatów
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7691925826
7.3.4) Miejscowość: Bełchatów
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 952,69 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16607,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16607,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16607,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Yavo Sp. z o.o. ul. Bawełniana 17 97-400 Bełchatów
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7691925826
7.3.4) Miejscowość: Bełchatów
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16607,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1782,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2589,41 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1782,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Yavo Sp. z o.o. ul. Bawełniana 17 97-400 Bełchatów
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7691925826
7.3.4) Miejscowość: Bełchtów
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1782,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2911,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5948,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2911,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Yavo Sp. z o.o. ul. Bawełniana 17 97-400 Bełchatów
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7691925826
7.3.4) Miejscowość: Bełchatów
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2911,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
INNE PRZETARGI Z KROTOSZYNA
- Modernizacja kompleksu sportowego Moje Boisko - Orlik 2012 przy ulicy Olimpijskiej w Krotoszynie
- Budowa kancelarii leśnictwa Wielki Bór
- Modernizacja drogi powiatowej nr 5500P w m. Konarzew
więcej: przetargi w Krotoszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa: nici chirurgicznych, staplerów, klipsów, siatek wszczepialnych, hemostatyków - wyrobów medycznych
- Dostawy materiałów szewnych i staplerów
- Dostawa nici chirurgicznych
- Dostawy sprzętu jednorazowego medycznego i materiałów szewnych
- Dostawa nici chirurgicznych
- Zakup wraz z dostawą nici chirurgicznych
więcej: Szwy chirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.