eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków Trybunalski › Przeprowadzenie procedury udzielenia ZzWR na: WYKONYWANIE USŁUGI: KONSERWACJA RZEK I ROWÓW MELIORACYJNYCH, CZYSZCZENIE OSADNIKÓW WÓD DESZCZOWYCH NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO .



Ogłoszenie z dnia 2022-07-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie procedury udzielenia ZzWR na: WYKONYWANIE USŁUGI: KONSERWACJA RZEK I ROWÓW MELIORACYJNYCH, CZYSZCZENIE OSADNIKÓW WÓD DESZCZOWYCH NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO .

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648468

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kasztanowa 31

1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zdium-piotrkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdium-piotrkow.4bip.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie procedury udzielenia ZzWR na: WYKONYWANIE USŁUGI: KONSERWACJA RZEK I ROWÓW MELIORACYJNYCH, CZYSZCZENIE OSADNIKÓW WÓD DESZCZOWYCH NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO .

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-04341ccc-00e8-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00249402

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020812/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.31 WYKONANIE ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI NA: WYKONYWANIE USŁUGI: KONSERWACJA RZEK I ROWÓW MELIORACYJNYCH, CZYSZCZENIE OSADNIKÓW WÓD DESZCZOWYCH NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie faktyczne:
Działając na podstawie § 6 ust. 3 pkt. c) umowy nr 23/ZDiUM/DUZ/2022 z dnia 02.03.2022 r., Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta w Piotrkowie Trybunalskim jako Zamawiający z dniem
21.06.2022 r. rozwiązał przedmiotową umowę w trybie natychmiastowym.
W związku z powyższym zachodzi konieczność przeprowadzenia negocjacji cenowej przedmiotu zamówienia z Wykonawcą, który do czasu udzielenia zamówienia w trybie podstawowym bez negocjacji, będzie świadczył usługi na rzecz Zamawianego w trybie zastępczym, tj. z wolnej ręki.
Szczegółowy zakres zamówienia zawarto w Formularzu cenowym.

Uzasadnienie prawne:
Realizacja przedmiotowego zamówienia zostanie dokonana w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 5 w związku z art. 305 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DOP.3330.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 173787,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Działając na podstawie § 6 ust. 3 pkt. c) umowy nr 23/ZDiUM/DUZ/2022 z dnia 02.03.2022 r., Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta w Piotrkowie Trybunalskim jako Zamawiający z dniem
21.06.2022 r. rozwiązał przedmiotową umowę w trybie natychmiastowym.
W związku z powyższym zachodzi konieczność przeprowadzenia negocjacji cenowej przedmiotu zamówienia z Wykonawcą, który do czasu udzielenia zamówienia w trybie podstawowym bez negocjacji, będzie świadczył usługi na rzecz Zamawianego w trybie zastępczym, tj. z wolnej ręki. Z uwagi na występujące nieprzewidziane zdarzenia: burze, ulewne deszcze, wichury, powodzie, podtopienia, zatory na ciekach wodnych poprzez napływające i gromadzące się śmieci, trawę, gruz, namuł oraz przerośniętą roślinność, która tamuje przepływ wód istnieje duże prawdopodobieństwo zalania mieszkańców sąsiadujących nieruchomości. Dodatkowo po obfitych opadach deszczu jest niezbędne profilowanie skarp i dna, usuwanie zatorów z krzaków i gałęzi drzew, czyszczenie przepustów rurowych i zabezpieczenie obrywające się skarpy, itp.
Brak specjalistycznego sprzętu ZDiUM oraz dotychczasowe działania ze strony Wykonawcy poprzez nieświadczenie usługi, stwarza bardzo duże niebezpieczeństwo i zagrożenie podtopieniom, zalaniem wodami, napływającymi w ciekach wodnych przez centrum miasta.
Wobec powyższego, w sposób szczególny i wyjątkowy należy przeprowadzić proces wyłonienia kolejnego Wykonawcy prac, który będzie na bieżąco w ramach zleceń cząstkowych, wykonywał niezbędne prace konserwacyjne związane z utrzymaniem cieków wodnych na terenie miasta Piotrkowa Trybunalskiego.
Posiadane środki finansowe zapewnią pełną funkcjonalność odwodnienia miasta oraz bezpieczeństwo odcinków rzek i rowów na terenie miasta.
W załączeniu zdjęcia cieków wodnych, z dnia 29.06.2022 r.
Szczegółowy zakres zamówienia zawarto w Formularzu cenowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90700000-4 - Usługi środowiska naturalnego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71311100-2 - Usługi dodatkowe w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

90513600-2 - Usługi usuwania osadów

77312000-0 - Usługi usuwania chwastów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199670,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199670,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199670,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Dariusz Sobierski P.U.ZIOM SC

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: P.U.ZIOM SC Paweł Stępień, PU ZIOM SC Sławomir Ratajczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590405665

7.3.3) Ulica: Przemysłowa 47

7.3.4) Miejscowość: Piotrków Trybunalski

7.3.5) Kod pocztowy: 97-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199670,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.