Ogłoszenie z dnia 2022-07-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00353360/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie procedury udzielenia ZzWR na: WYKONYWANIE USŁUGI: KONSERWACJA RZEK I ROWÓW MELIORACYJNYCH, CZYSZCZENIE OSADNIKÓW WÓD DESZCZOWYCH NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO .
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648468
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kasztanowa 31
1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zdium-piotrkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdium-piotrkow.4bip.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie procedury udzielenia ZzWR na: WYKONYWANIE USŁUGI: KONSERWACJA RZEK I ROWÓW MELIORACYJNYCH, CZYSZCZENIE OSADNIKÓW WÓD DESZCZOWYCH NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO .2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-04341ccc-00e8-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00249402
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020812/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.31 WYKONANIE ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI NA: WYKONYWANIE USŁUGI: KONSERWACJA RZEK I ROWÓW MELIORACYJNYCH, CZYSZCZENIE OSADNIKÓW WÓD DESZCZOWYCH NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie faktyczne:
Działając na podstawie § 6 ust. 3 pkt. c) umowy nr 23/ZDiUM/DUZ/2022 z dnia 02.03.2022 r., Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta w Piotrkowie Trybunalskim jako Zamawiający z dniem
21.06.2022 r. rozwiązał przedmiotową umowę w trybie natychmiastowym.
W związku z powyższym zachodzi konieczność przeprowadzenia negocjacji cenowej przedmiotu zamówienia z Wykonawcą, który do czasu udzielenia zamówienia w trybie podstawowym bez negocjacji, będzie świadczył usługi na rzecz Zamawianego w trybie zastępczym, tj. z wolnej ręki.
Szczegółowy zakres zamówienia zawarto w Formularzu cenowym.
Uzasadnienie prawne:
Realizacja przedmiotowego zamówienia zostanie dokonana w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 5 w związku z art. 305 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DOP.3330.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 173787,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Działając na podstawie § 6 ust. 3 pkt. c) umowy nr 23/ZDiUM/DUZ/2022 z dnia 02.03.2022 r., Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta w Piotrkowie Trybunalskim jako Zamawiający z dniem
21.06.2022 r. rozwiązał przedmiotową umowę w trybie natychmiastowym.
W związku z powyższym zachodzi konieczność przeprowadzenia negocjacji cenowej przedmiotu zamówienia z Wykonawcą, który do czasu udzielenia zamówienia w trybie podstawowym bez negocjacji, będzie świadczył usługi na rzecz Zamawianego w trybie zastępczym, tj. z wolnej ręki. Z uwagi na występujące nieprzewidziane zdarzenia: burze, ulewne deszcze, wichury, powodzie, podtopienia, zatory na ciekach wodnych poprzez napływające i gromadzące się śmieci, trawę, gruz, namuł oraz przerośniętą roślinność, która tamuje przepływ wód istnieje duże prawdopodobieństwo zalania mieszkańców sąsiadujących nieruchomości. Dodatkowo po obfitych opadach deszczu jest niezbędne profilowanie skarp i dna, usuwanie zatorów z krzaków i gałęzi drzew, czyszczenie przepustów rurowych i zabezpieczenie obrywające się skarpy, itp.
Brak specjalistycznego sprzętu ZDiUM oraz dotychczasowe działania ze strony Wykonawcy poprzez nieświadczenie usługi, stwarza bardzo duże niebezpieczeństwo i zagrożenie podtopieniom, zalaniem wodami, napływającymi w ciekach wodnych przez centrum miasta.
Wobec powyższego, w sposób szczególny i wyjątkowy należy przeprowadzić proces wyłonienia kolejnego Wykonawcy prac, który będzie na bieżąco w ramach zleceń cząstkowych, wykonywał niezbędne prace konserwacyjne związane z utrzymaniem cieków wodnych na terenie miasta Piotrkowa Trybunalskiego.
Posiadane środki finansowe zapewnią pełną funkcjonalność odwodnienia miasta oraz bezpieczeństwo odcinków rzek i rowów na terenie miasta.
W załączeniu zdjęcia cieków wodnych, z dnia 29.06.2022 r.
Szczegółowy zakres zamówienia zawarto w Formularzu cenowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90700000-4 - Usługi środowiska naturalnego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71311100-2 - Usługi dodatkowe w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
90513600-2 - Usługi usuwania osadów
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199670,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199670,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199670,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Dariusz Sobierski P.U.ZIOM SC
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: P.U.ZIOM SC Paweł Stępień, PU ZIOM SC Sławomir Ratajczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590405665
7.3.3) Ulica: Przemysłowa 47
7.3.4) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
7.3.5) Kod pocztowy: 97-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
P.U."ZIOM" S.C. PAWEŁ STĘPIEŃ, SŁAWOMIR RATAJCZYK, DARIUSZ SOBIERSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199670,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- PRZEBUDOWĘ CHODNIKA W CIĄGU ULICY STANISŁAWA STASZICA W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM ETAP I i ETAP II
- Administrowanie osiedlami mieszkalnymi tj. budynkami mieszkalnymi dzierżawionymi i zarządzanymi przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. w Piotrkowie Trybunalskim
- Sukcesywny zakup paliwa dla pojazdów i urządzeń Samodzielnego Szpitala Wojewódzkiego im. Mikołaja Kopernika w Piotrkowie Trybunalskim - powtórzenie.
- PRZEBUDOWA JEZDNI UL. JEDNOŚCI NARODOWEJ WRAZ Z SIĘGACZAMI ORAZ JEZDNI UL. BELZACKIEJ OD UL. JEDNOŚCI NARODOWEJ DO UL. KOTARBIŃSKIEGO
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie zieleni przydrożnej w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu nowodworskiego
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1633R Roźwienica - Rudołowice w m. Rudołowice - chodnik
- Renowacja zbiornika małej retencji w Regnowie
- Rozbudowa Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 9 w Krakowie przy ul. Prawocheńskiego 7
- Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu gryfińskiego, w sezonie 2024/2025 z podziałem na 2 zadania
- REMONT I RENOWACJA ZABYTKOWEGO KOŚCIOŁA PW. ŚW. BARTŁOMIEJA W ZEŃBOKU
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.