eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceModernizacja strefy wejściowej Wydziału Górnictwa, Inżynierii Bezpieczeństwa i Automatyki Przemysłowej. Oznaczenie sprawy: IA1/B/21/69/EO



Ogłoszenie z dnia 2021-10-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja strefy wejściowej Wydziału Górnictwa, Inżynierii Bezpieczeństwa
i Automatyki Przemysłowej. Oznaczenie sprawy: IA1/B/21/69/EO

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Śląska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001637

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Akademicka 2A

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: (32) 237-13-34, 237-13-35

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: IA1@polsl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.administracja.polsl.pl/zamowienia

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja strefy wejściowej Wydziału Górnictwa, Inżynierii Bezpieczeństwa
i Automatyki Przemysłowej. Oznaczenie sprawy: IA1/B/21/69/EO

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8be66c52-2819-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00249349

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000229/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.79 IA1/B/21/69Modernizacja strefy wejściowej Wydziału Górnictwa, Inżynierii Bezpieczeństwa i Automatyki Przemysłowej /Gliwice, ul. Akademicka 2/

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00229756/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IA1/B/21/69/EO

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 7462947,59 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 3320435,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

A. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące:

I. Roboty w holu głównym i zapleczu:
1. Roboty rozbiórkowe i demontażowe w zakresie stolarki, ścian, sufitów i posadzek.
2. Wymurowanie nowych ścianek działowych.
3. Wykonanie nowych posadzek.
4. Wykonanie nowych sufitów podwieszanych.
5. Wykonanie okładzin ścian, roboty tynkarskie i malarskie ścian i sufitów.
6. Montaż nowej stolarki i ślusarki wewnętrznej.
7. Dostawa wyposażenia ruchomego i stałego.
8. Roboty w zakresie instalacji sanitarnych: przebudowa instalacji c.o., wod-kan, montaż instalacji wentylacji wywiewnej.
9. Roboty w zakresie instalacji elektrycznych: demontaż lub przekładka istniejących instalacji, przebudowa instalacji oświetleniowej i gniazd wtykowych, montaż instalacji oświetlenia awaryjnego i teleinformatycznej, montaż tablic elektrycznych.

II. Roboty dotyczące elewacji od strony dziedzińca:
1. Demontaż stolarki stolarki okiennej i drzwiowej, obróbek blacharskich, ścianek pod istniejącymi oknami.
2. Montaż elewacji przeszklonej z izolacją termiczną.
3. Montaż obróbek blacharskich.
4. Dostawa i montaż konstrukcji stalowej wiaty wraz z zadaszeniem ze szkła.
5. Malowanie balustrady balkonu.

III. Roboty dotyczące dziedzińca wewnętrznego:
1. Częściowa rozbiórka istniejącej nawierzchni betonowej.
2. Wykonanie nowych nawierzchni.
3. Wykonanie budowli oporowej jako sali wykładowej na wolnym powietrzu.
4. Przesadzenie istniejących krzewów i drzew, wykonanie nowych nasadzeń zieleni.
5. Dostawa i montaż konstrukcji stalowej pergoli.
6. Dostawa i montaż elementów małej architektury.
7. Dostawa i montaż wyposażenia ruchomego i stałego.
8. Przebudowa kanalizacji deszczowej.
9. Montaż instalacji oświetlenia zewnętrznego.

B. Termin wykonania zamówienia: do 35 tygodni od dnia zawarcia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 257 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyniku przeprowadzonych czynności postępowanie na mocy art. 255 pkt 1) ustawy, ponieważ nie złożono żadnej oferty.

Uzasadnienie
W wyznaczonym terminie składania ofert nie została złożona żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wartość podana w pkt 4.3.1) niniejszego ogłoszenia, tj. 3.320.435,33 zł dotyczy wyłącznie zamówienia podstawowego. Wartość zamówienia z uwzględnieniem przewidywanych zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp w łącznej wysokości maksymalnie do 30% wartości szacunkowej zamówienia podstawowego, wynosi 4.316.565,93 zł.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.