Ogłoszenie z dnia 2021-10-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00229756/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja strefy wejściowej Wydziału Górnictwa, Inżynierii Bezpieczeństwa
i Automatyki Przemysłowej. Oznaczenie sprawy: IA1/B/21/69/EO
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Śląska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001637
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Akademicka 2A
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: (32) 237-13-34, 237-13-35
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: IA1@polsl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.administracja.polsl.pl/zamowienia1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja strefy wejściowej Wydziału Górnictwa, Inżynierii Bezpieczeństwai Automatyki Przemysłowej. Oznaczenie sprawy: IA1/B/21/69/EO
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8be66c52-2819-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00249349
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000229/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.79 IA1/B/21/69Modernizacja strefy wejściowej Wydziału Górnictwa, Inżynierii Bezpieczeństwa i Automatyki Przemysłowej /Gliwice, ul. Akademicka 2/
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00229756/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IA1/B/21/69/EO
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 7462947,59 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 3320435,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
A. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące:
I. Roboty w holu głównym i zapleczu:
1. Roboty rozbiórkowe i demontażowe w zakresie stolarki, ścian, sufitów i posadzek.
2. Wymurowanie nowych ścianek działowych.
3. Wykonanie nowych posadzek.
4. Wykonanie nowych sufitów podwieszanych.
5. Wykonanie okładzin ścian, roboty tynkarskie i malarskie ścian i sufitów.
6. Montaż nowej stolarki i ślusarki wewnętrznej.
7. Dostawa wyposażenia ruchomego i stałego.
8. Roboty w zakresie instalacji sanitarnych: przebudowa instalacji c.o., wod-kan, montaż instalacji wentylacji wywiewnej.
9. Roboty w zakresie instalacji elektrycznych: demontaż lub przekładka istniejących instalacji, przebudowa instalacji oświetleniowej i gniazd wtykowych, montaż instalacji oświetlenia awaryjnego i teleinformatycznej, montaż tablic elektrycznych.
II. Roboty dotyczące elewacji od strony dziedzińca:
1. Demontaż stolarki stolarki okiennej i drzwiowej, obróbek blacharskich, ścianek pod istniejącymi oknami.
2. Montaż elewacji przeszklonej z izolacją termiczną.
3. Montaż obróbek blacharskich.
4. Dostawa i montaż konstrukcji stalowej wiaty wraz z zadaszeniem ze szkła.
5. Malowanie balustrady balkonu.
III. Roboty dotyczące dziedzińca wewnętrznego:
1. Częściowa rozbiórka istniejącej nawierzchni betonowej.
2. Wykonanie nowych nawierzchni.
3. Wykonanie budowli oporowej jako sali wykładowej na wolnym powietrzu.
4. Przesadzenie istniejących krzewów i drzew, wykonanie nowych nasadzeń zieleni.
5. Dostawa i montaż konstrukcji stalowej pergoli.
6. Dostawa i montaż elementów małej architektury.
7. Dostawa i montaż wyposażenia ruchomego i stałego.
8. Przebudowa kanalizacji deszczowej.
9. Montaż instalacji oświetlenia zewnętrznego.
B. Termin wykonania zamówienia: do 35 tygodni od dnia zawarcia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 257 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyniku przeprowadzonych czynności postępowanie na mocy art. 255 pkt 1) ustawy, ponieważ nie złożono żadnej oferty.Uzasadnienie
W wyznaczonym terminie składania ofert nie została złożona żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- "Zakup 85 zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem Windows 11 PRO dla Obwodu Lecznictwa Kolejowego w Gliwicach - SPZOZ"
- Przebudowa, modernizacja i wyposażenie Poradni Endoskopowej Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- "Wykonanie dokumentacji projektowej budowy odwodnienia w ul. Spadochroniarzy i ul. Szybowcowej w Gliwicach oraz wykonanie dokumentacji projektowej budowy odwodnienia w ul. Kolejarzy w Gliwicach"
- 2025- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach (3)
- 2025 - Świadczenie usług pogrzebowych dla potrzeb Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach na rok 2026
- Przeprowadzenie kursów podnoszących kwalifikacje/kompetencje zawodowe uczestników projektu "Kształcenie zawodowe w Powiecie Gliwickim zgodne z potrzebami transformacji regionu"
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych na terenie m. Siemyśl
- "Przebudowa drogi gminnej nr 101232 L na odcinku od km 0+000,0 do km 0+270,60 w miejscowości Rowiny"
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na budynku KM PSP w Lublinie
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z wewnętrznymi instalacjami w budynku oraz infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w Pieszycach
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na budynku JRG- 2 KM PSP w Lublinie
- Przebudowa, modernizacja i wyposażenie Poradni Endoskopowej Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





