Ogłoszenie z dnia 2025-05-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00222244/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup jednego terenowego typu pick-up z dodatkowym wyposażeniem.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowa Straż Rybacka w Olsztynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510927720
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Marszałka Józefa Piłudskiego 7/9
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-575
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 89 5232213
1.5.8.) Numer faksu: 89 5232723
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: psr@uw.olsztyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/uw-warminsko-mazurski/panstwowa-straz-rybacka2
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a3d9f531-b71c-42d3-a8ed-d877100c191f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup jednego terenowego typu pick-up z dodatkowym wyposażeniem.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a3d9f531-b71c-42d3-a8ed-d877100c191f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00249348
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00071937/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup 1 samochodu terenowego typu pick-up z dodatkowym wyposażeniem.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program "Fundusze Europejskie dla Rybactwa na lata 2021-2027"2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00222244
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PSR.272.5.2025 - PSR.3144.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 240000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia będzie dostawa do siedziby zamawiającego jednego samochodu terenowego typu pick-up, fabrycznie nowego, nieuszkodzonego, niezarejestrowanego i nieobciążonego prawami osób lub podmiotów trzecich, rok produkcji 2025 o następujących parametrach i wyposażeniu:
1/ nadwozie typu pick-up zamontowane na ramie z nadbudową skrzyni ładunkowej
w wysokości równej kabinie pasażerskiej:
a/ lakier metalizowany – zamawiający dopuszcza każdy kolor, w przypadku koloru białego dostawca wykona dodatkowo oklejenie samochodu w kolorze np. zielonym (dotyczy również nadbudowy),
b/ pięciodrzwiowe (razem z nadbudową),
c/ kabina minimum pięcioosobowa,
2/ silnik Diesel’a o mocy (maksymalnej) co najmniej 200 KM,
3/ pojemność silnika w przedziale od 2000 cm3 do 3500 cm3,
4/ norma emisji spalin co najmniej EURO 6,
5/ co najmniej sześciostopniowa automatyczna skrzynia biegów, napęd na 4 koła,
6/ głębokość brodzenia co najmniej 500 mm,
7/ metalowa osłona silnika i skrzyni biegów,
8/ orurowanie przednie,
9/ wyciągarka elektryczna o uciągu min. 5000 kg z liną syntetyczną,
10/ hak holowniczy zapewniający holowanie przyczepy o masie co najmniej 2500kg,
11/ wspomaganie kierownicy,
12/ układ hamulcowy ze wspomaganiem, ABS z elektronicznym rozdziałem siły hamowania,
13/ trzypunktowe pasy bezpieczeństwa dla wszystkich miejsc,
14/ minimum 7 poduszek powietrznych: czołowe i boczne kierowcy i pasażera (przód),
15/ centralny zamek,
16/ minimum dwa atestowane zabezpieczenia przed kradzieżą,
17/ klimatyzacja co najmniej manualna,
18/ elektrycznie otwierane szyby drzwi przednich i tylnych,
19/ elektrycznie sterowane lusterka boczne,
20/ przednie reflektory halogenowe,
21/ chodniki podłogowe, gumowa lub plastikowa osłona skrzyni ładunkowej,
22/ instalacja audio z radioodbiornikiem i głośnikami,
23/ system głośnomówiący bluetooth,
24/ instalacja elektryczna do radiotelefonu oraz jego montaż (radiotelefon z anteną dostarczy Państwowa Straż Rybacka w Olsztynie),
25/ koło zapasowe, gaśnica, trójkąt ostrzegawczy, podnośnik, apteczka, zestaw kluczy,
26/ dodatkowo komplet opon zimowych o wzmocnionej konstrukcji oraz bieżniku terenowym,
27/ minimum roczna gwarancja na cały samochód, zapewniony serwis gwarancyjny
i pogwarancyjny w co najmniej jednym warsztacie położonym na terenie województwa warmińsko-mazurskiego,
28/ wszelkie dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdu; wykonawca dostarczy gwarancję
i instrukcję obsługi w języku polskim – dotyczy również wyposażenia dodatkowego.
Dostarczony samochód z dodatkowym wyposażeniem powinien być skompletowany, sprawdzony pod względem technicznym i gotowy do natychmiastowego użycia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34113300-5 - Pojazdy terenowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 231978,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 240644,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 231978,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIR-WIT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 510022828
7.3.3) Ulica: Aleja Obrońców Tobruku 11
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-092
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 231978,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Kompleksowa usługa sprzątania pomieszczeń biurowych 14 obiektów należących do KOWR OT w Olsztynie w 2026 r.
- Dostawa samochodu służbowego dla Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie.
- Usługa tłumaczeń języka migowego w formie stacjonarnej w ramach wsparcia dydaktycznego studentów Głuchych i Słabosłyszących Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie
- Sprzedaż wraz z dostawą sprzętu multimedialnego dla jednostek UWM w Olsztynie
- Remont czapek kominowych i instalacji odgromowej na dachu w budynkach przy ul. Oczapowskiego 14 Wydziału Medycyny Weterynaryjnej UWM w Olsztynie
- Usługa tłumaczeń języka migowego w formie online w ramach wsparcia dydaktycznego studentów Głuchych i Słabosłyszących Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa quadów - 4 szt.
- Dostawa wyposażenia w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Zabezpieczenie logistyczne i zapewnienie ciągłości dostaw dla Miasta Stalowej Woli - pojazdy Quad
- Zakup i dostawa pojazdu terenowego, urządzenia do pobierania próbek gleb, zestawu komputerowego do analizy danych oraz analizatora ziarna dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Żarnowcu
- Dostawa jednego pojazdu typu UTV z agregatem gaśniczym oraz z przyczepą załadunkową i transportową
- Dostawa czterech quadów na potrzeby Wojewody Podkarpackiego (znak sprawy: OA-XVI.272.64.2025)
więcej: Pojazdy terenowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





