eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiszczaZakup urządzeń i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd. Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Biszcza"



Ogłoszenie z dnia 2025-05-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup urządzeń i oprogramowania w ramach projektu „Cyberbezpieczny Samorząd. Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Biszcza”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BISZCZA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950369066

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 79

1.5.2.) Miejscowość: Biszcza

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-425

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@biszcza.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.biszcza.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://zamowienia.biszcza.pl/#/offer/cdc50431-a436-410a-a8b8-ce3dffcdc47d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup urządzeń i oprogramowania w ramach projektu „Cyberbezpieczny Samorząd. Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Biszcza”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-80ede12e-0c75-4df9-b446-ea2094435892

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00249218

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038501/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup urządzeń i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd. Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Biszcza"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamawiający informuje, iż zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. „Cyberbezpieczny Samorząd. Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Biszcza” realizowany w ramach Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy (FERC), II Zaawansowane usługi cyfrowe, 2.2. Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa, Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego (EFRR), FERC.02.02-CS.01-001/23.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00162884

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup urządzeń i oprogramowania
w ramach projektu „Cyberbezpieczny Samorząd. Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Biszcza”
4.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę urządzeń i oprogramowania w zakresie szczegółowo opisanym w Załączniku Nr 1 do SWZ w tym:
 Serwer backup – 1 szt.,
 Oprogramowanie do backupu – 1 szt.,
 Firewall – 1 szt.,
 Centralny system logów – 1 szt.,
 Przełącznik sieci LAN Core – 2 szt.,
 Przełącznik sieci LAN IDF – 2 szt.,
 Serwerowy system operacyjny – 1 szt.,
 System Operacyjny CAL – 30 szt.,
 System EDR-XDR – 30 szt.,
 Oprogramowanie do zarzadzania infrastrukturą IT – 1 szt.,
 Generator prądu – 1 szt.,
wraz z usługami wdrożenie, konfiguracji.
4.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w Załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania

48821000-9 - Serwery sieciowe

48210000-3 - Pakiety oprogramowania dla sieci

48219100-7 - Pakiety oprogramowania bramowego

48982000-5 - Pakiety oprogramowania do zarządzania konfiguracją

42961100-1 - System kontroli dostępu

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

32425000-8 - Sieciowy system operacyjny

31122000-7 - Jednostki prądotwórcze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 243685,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 243685,14 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 243685,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: e-service Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8130139539

7.3.3) Ulica: ul. Kopaczewskiego

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-225

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 243685,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.