eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jeżów SudeckiPrzebudowa drogi- działka nr 1011 w Siedlęcinie i Przebudowa drogi- działka nr 1013 w Siedlęcinie.



Ogłoszenie z dnia 2025-05-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi- działka nr 1011 w Siedlęcinie
i Przebudowa drogi- działka nr 1013 w Siedlęcinie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jeżów Sudecki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821687

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Długa 63

1.5.2.) Miejscowość: Jeżów Sudecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-521

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@jezowsudecki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.jezowsudecki.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2d879888-2390-4c93-ade7-9fbf83aca602

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi- działka nr 1011 w Siedlęcinie
i Przebudowa drogi- działka nr 1013 w Siedlęcinie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d879888-2390-4c93-ade7-9fbf83aca602

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00248998

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00033416/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Przebudowa drogi - działka 1011, 1013 w Siedlęcinie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00198664

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGK.ZP.271.5.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 653103,85 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych polegających na :

A. Przebudowie odcinka drogi wewnętrznej nr 1011 w Siedlęcinie na długości ok. 254m od końca istniejącego zjazdu asfaltowego z drogi powiatowej nr 2646D w km 0+006.35 do ok. km 0+260. Planuje się nawierzchnię jezdni i zjazdów
z betonu asfaltowego o szerokości jezdni 3,00-2,50m ograniczoną opornikiem betonowym lub krawężnikiem najazdowym oraz poboczem lub ściekiem z kostki kamiennej na ławie betonowej oporowej. Charakterystyczne parametry projektowanego obiektu:
- długość odcinka drogi objętego projektem : 261,42m,
- długość remontowanego odcinka drogi : ok. 254m,
- szerokość jezdni : 3,00 – 2,50m,
- powierzchnia jezdni z betonu asfaltowego : 670m2,
- powierzchnia poboczy i zjazdów z kostki betonowej : 27m2,
- powierzchnia poboczy i ścieków z kostki kamiennej : 30m2,
- powierzchnia poboczy z kruszywa łamanego : 153m2,
- powierzchnia umocnienia skarp z płyt bet. ażurowych : 114m2,
- przepust z rur karbowanych PE, PP : fi min. 1000mm, L = 9,90m.
- przykanalik z rur PVC : fi min. 200mm, L = 6m.
- przykanalik z rur PVC : fi min. 160mm, L = 6m.
- Bariery ochronne U-12a : 52m (17+35m, zamiennie 35m ogrodzenie panelowe)
- kategoria ruchu KR1.

B. Przebudowie odcinka drogi wewnętrznej nr 1013 w Siedlęcinie na długości ok. 52m od końca istniejącego zjazdu asfaltowego z drogi powiatowej nr 2646D w km 0+009.60 do km 0+061,35. Projektuje się nawierzchnię jezdni z betonu asfaltowego szerokości 2,50-2,00m ograniczoną opornikiem betonowym lub poboczem i ściekiem z kostki kamiennej na ławie betonowej oporowej. Za opornikiem betonowym projektuje się pobocza z kruszywa kamiennego 0-31,5mm stabilizowanego mechanicznie o szerokości zmiennej do granicy pasa drogowego oraz zejście i zjazd z kostki betonowej gr. 8cm ograniczoną obrzeżem betonowym na ławie betonowej oporowej. W przypadku potrzeby zniwelowania różnicy poziomów przy zejściu do budynku zamiast oporników dopuszcza się zastosowania krawężników najazdowych. Wzdłuż istniejącej krawędzi skarpy od strony dz. nr 553 w celu ochrony konstrukcji drogi przed osiadaniem przewidziano odbudowę konstrukcji oporowej
z kamienia łamanego na ławie betonowej zbrojonej z betonu C25/30. Charakterystyczne parametry projektowanego obiektu:
- długość odcinka drogi objętego projektem : 61,35 m
- długość remontowanego odcinka drogi : 51,75 m
- szerokość jezdni : 2,50 – 2,00m,
- powierzchnia jezdni z betonu asfaltowego : 110m2,
- powierzchnia poboczy i zjazdów z kostki betonowej : 25m2,
- powierzchnia poboczy i ścieków z kostki kamiennej : 25m2,
- powierzchnia poboczy z kruszywa łamanego : 50m2,
- przepust z rur karbowanych PE, PP : fi min. 1000mm, L =5,00m.
- Bariery ochronne U-12a : 32m
- kategoria ruchu KR1.
W ramach realizacji inwestycji wykonane zostanie również oświetlenie uliczne na w/w odcinkach dróg gminnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w upublicznionej dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1080219,47 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1252141,51 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1080219,47 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JELTECH Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 367718316

7.3.3) Ulica: Jana Sobieskiego 53

7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 58-500

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

roboty ziemne i roboty brukarskie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1080219,47 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.