Ogłoszenie z dnia 2021-10-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00236942/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wspólnie tworzymy kluby seniora –instruktor zajęć tematycznych: zdrowe odżywianie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIĘDZYRZECKA SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "RAZEM"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 369176486
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: WARSZAWSKA
1.5.2.) Miejscowość: Międzyrzec Podlaski
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-560
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 606 662 473
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mssrazem@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spoldzielnia-razem.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółdzielnia socjalna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
POMOC SPOŁECZNA BEZ ZAKWATEROWANIA DLA OSÓB W PODESZŁYM WIEKU I OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH ORAZ INNE RODZAJE DZIAŁALNOŚCI ZGODNIE Z KRS
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wspólnie tworzymy kluby seniora –instruktor zajęć tematycznych: zdrowe odżywianie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b5cdcc0f-2ffc-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00248844
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00234477/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wspólnie tworzymy kluby seniora –instruktor zajęć tematycznych: zdrowe odżywianie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
pn. „Wspólnie tworzymy kluby seniora”, współfinans. z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020; Oś Priorytetowa 11 Włączenie Społeczne, Działanie 11.2 Usługi społeczne i zdrowotne.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00236942/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MSSR.6.9.2021.BG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 321951,24 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie instruktarzy tematycznych dla osób starszych z zakresu zdrowego odżywiania w ramach projektu pn. „Wspólnie tworzymy kluby seniora”.2. Przedmiot zamówienia dotyczy w szczególności realizacji zajęć kulinarnych w formie szkoleń teoretyczno-praktycznych.
3. Część 1 zamówienia– „Klub seniora w Kożuszkach”, obejmująca zajęcia prowadzone w budynku remizy OSP Kożuszki, zlokalizowanym pod adresem Kożuszki 31, 21-560 Międzyrzec Podlaski: 1) przedział czasowy realizacji usług: 2021 r. – 2023 r.; 2) łączna liczba godzin świadczenia usługi (w okresie wymienionym w pkt. 1.): 400 godzin;
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80560000-7 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia i pierwszej pomocy
80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
85300000-2 - Usługi pracy społecznej i podobnej
4.5.5.) Wartość części: 53658,54 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie instruktarzy tematycznych dla osób starszych z zakresu zdrowego odżywiania w ramach projektu pn. „Wspólnie tworzymy kluby seniora”.2. Przedmiot zamówienia dotyczy w szczególności realizacji zajęć kulinarnych w formie szkoleń teoretyczno-praktycznych.
3. Część 2 zamówienia– „Klub seniora w Tłuśćcu”, obejmująca zajęcia prowadzone w budynku remizy OSP Tłuściec, zlokalizowanym pod adresem Tłuściec 7, 21-560 Międzyrzec Podlaski:
1) przedział czasowy realizacji usług: 2021 r. – 2023 r.;
2) łączna liczba godzin świadczenia usługi (w okresie wymienionym w pkt. 1.): 400 godzin;
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80560000-7 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia i pierwszej pomocy
80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
85300000-2 - Usługi pracy społecznej i podobnej
4.5.5.) Wartość części: 53658,54 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie instruktarzy tematycznych dla osób starszych z zakresu zdrowego odżywiania w ramach projektu pn. „Wspólnie tworzymy kluby seniora”.2. Przedmiot zamówienia dotyczy w szczególności realizacji zajęć kulinarnych w formie szkoleń teoretyczno-praktycznych.
3. Część 3 zamówienia – „Klub seniora w Berezie”, obejmująca zajęcia prowadzone w budynku byłej szkoły podstawowej w Berezie, zlokalizowanym pod adresem Bereza 72, 21-560 Międzyrzec Podlaski:
1) przedział czasowy realizacji usług: 2021 r. – 2023 r.;
2) łączna liczba godzin świadczenia usługi (w okresie wymienionym w pkt. 1.): 400 godzin;
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80560000-7 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia i pierwszej pomocy
80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
85300000-2 - Usługi pracy społecznej i podobnej
4.5.5.) Wartość części: 53658,54 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie instruktarzy tematycznych dla osób starszych z zakresu zdrowego odżywiania w ramach projektu pn. „Wspólnie tworzymy kluby seniora”.2. Przedmiot zamówienia dotyczy w szczególności realizacji zajęć kulinarnych w formie szkoleń teoretyczno-praktycznych.
3. część 4 zamówienia– „Klub seniora w Rzeczycy”, obejmująca zajęcia prowadzone w budynku remizy OSP ze świetlicą wiejską w Rzeczycy, zlokalizowanym pod adresem ul. Prosta 9, Rzeczyca, 21-560 Międzyrzec Podlaski:
1) przedział czasowy realizacji usług: 2021 r. – 2023 r.;
2) łączna liczba godzin świadczenia usługi (w okresie wymienionym w pkt. 1.): 400 godzin;
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80560000-7 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia i pierwszej pomocy
80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
85300000-2 - Usługi pracy społecznej i podobnej
4.5.5.) Wartość części: 53658,54 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie instruktarzy tematycznych dla osób starszych z zakresu zdrowego odżywiania w ramach projektu pn. „Wspólnie tworzymy kluby seniora”.2. Przedmiot zamówienia dotyczy w szczególności realizacji zajęć kulinarnych w formie szkoleń teoretyczno-praktycznych.
3. Część 5 zamówienia– „Klub seniora w Koszelikach”, obejmująca zajęcia prowadzone w budynku remizy OSP Koszeliki, zlokalizowanym pod adresem Koszeliki 11, 21-560 Międzyrzec Podlaski:
1) przedział czasowy realizacji usług: 2021 r. – 2023 r.;
2) łączna liczba godzin świadczenia usługi (w okresie wymienionym w pkt. 1.): 400 godzin;
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80560000-7 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia i pierwszej pomocy
80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
85300000-2 - Usługi pracy społecznej i podobnej
4.5.5.) Wartość części: 53658,54 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie instruktarzy tematycznych dla osób starszych z zakresu zdrowego odżywiania w ramach projektu pn. „Wspólnie tworzymy kluby seniora”.2. Przedmiot zamówienia dotyczy w szczególności realizacji zajęć kulinarnych w formie szkoleń teoretyczno-praktycznych.
3. część 6 zamówienia– „Klub seniora w Zaściankach”, obejmująca zajęcia prowadzone w budynku Domu Ludowego w Zaściankach, zlokalizowanym pod adresem Zaścianki 13a, 21-560 Międzyrzec Podlaski:
1) przedział czasowy realizacji usług: 2021 r. – 2023 r.;
2) łączna liczba godzin świadczenia usługi (w okresie wymienionym w pkt. 1.): 400 godzin;
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80560000-7 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia i pierwszej pomocy
80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
85300000-2 - Usługi pracy społecznej i podobnej
4.5.5.) Wartość części: 53658,54 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 255 pkt 6) w związku z art. 266 ustawy Pzp, ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne:
W niniejszym postępowaniu Zamawiający wskazał Elektroniczną Skrzynkę Podawczą: MSSRAZEM znajdująca się na platformie ePUAP pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal, której funkcjonalność nie pozwoliła na kompatybilność z systemem miniPortal, a tym samym uniemożliwiła złożenie ofert w przedmiotowym postepowaniu.
W związku z powyższym postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 255 pkt 6) w związku z art. 266 ustawy Pzp, ze względu na obarczenie niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 255 pkt 6) w związku z art. 266 ustawy Pzp, ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne:
W niniejszym postępowaniu Zamawiający wskazał Elektroniczną Skrzynkę Podawczą: MSSRAZEM znajdująca się na platformie ePUAP pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal, której funkcjonalność nie pozwoliła na kompatybilność z systemem miniPortal, a tym samym uniemożliwiła złożenie ofert w przedmiotowym postepowaniu.
W związku z powyższym postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 255 pkt 6) w związku z art. 266 ustawy Pzp, ze względu na obarczenie niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 255 pkt 6) w związku z art. 266 ustawy Pzp, ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne:
W niniejszym postępowaniu Zamawiający wskazał Elektroniczną Skrzynkę Podawczą: MSSRAZEM znajdująca się na platformie ePUAP pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal, której funkcjonalność nie pozwoliła na kompatybilność z systemem miniPortal, a tym samym uniemożliwiła złożenie ofert w przedmiotowym postepowaniu.
W związku z powyższym postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 255 pkt 6) w związku z art. 266 ustawy Pzp, ze względu na obarczenie niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 255 pkt 6) w związku z art. 266 ustawy Pzp, ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne:
W niniejszym postępowaniu Zamawiający wskazał Elektroniczną Skrzynkę Podawczą: MSSRAZEM znajdująca się na platformie ePUAP pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal, której funkcjonalność nie pozwoliła na kompatybilność z systemem miniPortal, a tym samym uniemożliwiła złożenie ofert w przedmiotowym postepowaniu.
W związku z powyższym postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 255 pkt 6) w związku z art. 266 ustawy Pzp, ze względu na obarczenie niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 255 pkt 6) w związku z art. 266 ustawy Pzp, ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne:
W niniejszym postępowaniu Zamawiający wskazał Elektroniczną Skrzynkę Podawczą: MSSRAZEM znajdująca się na platformie ePUAP pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal, której funkcjonalność nie pozwoliła na kompatybilność z systemem miniPortal, a tym samym uniemożliwiła złożenie ofert w przedmiotowym postepowaniu.
W związku z powyższym postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 255 pkt 6) w związku z art. 266 ustawy Pzp, ze względu na obarczenie niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 255 pkt 6) w związku z art. 266 ustawy Pzp, ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie faktyczne:
W niniejszym postępowaniu Zamawiający wskazał Elektroniczną Skrzynkę Podawczą: MSSRAZEM znajdująca się na platformie ePUAP pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal, której funkcjonalność nie pozwoliła na kompatybilność z systemem miniPortal, a tym samym uniemożliwiła złożenie ofert w przedmiotowym postepowaniu.
W związku z powyższym postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 255 pkt 6) w związku z art. 266 ustawy Pzp, ze względu na obarczenie niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE USŁUG W RAMACH PROGRAMU KOMPLEKSOWEGO WSPARCIA DLA RODZIN "ZA ŻYCIEM" NA ROK 2026
- Świadczenie usług opiekuńczych, specjalistycznych usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu zamieszkania dla klientów MOPS w Zgierzu
- Świadczenie usług dla osób będących mieszkańcami Miasta i Gminy Poniec w częściach, które stanowią odrębne postępowania.
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu ich zamieszkania, zamieszkałymi na terenie Miasta i Gminy Jabłonowo Pomorskie w roku 2026.
- Badania profilaktyczne okresowe i kontrolne strażaków oraz pracowników cywilnych Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu w 2026 r.
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych - świadczenie usług rehabilitacyjnych przez fizjoterapeutę w miejscu zamieszkania świadczeniobiorców z terenu Gminy Barcin w 2026 r.
więcej: Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia i pierwszej pomocy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





