Ogłoszenie z dnia 2021-10-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00189631/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Ochrona przeciwpożarowa i zapobieganie katastrofom - zakup bezzałogowego statku powietrznego i urządzenia gaśniczo-tnącego dla OSP Krajnik Dolny.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chojna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684574
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 4
1.5.2.) Miejscowość: Chojna
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-500
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 914141035
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@chojna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.chojna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ochrona przeciwpożarowa i zapobieganie katastrofom - zakup bezzałogowego statku powietrznego i urządzenia gaśniczo-tnącego dla OSP Krajnik Dolny.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-305a7543-1b9e-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00248626
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004419/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 „Ochrona przeciwpożarowa i zapobieganie katastrofom – zakup bezzałogowego statku powietrznego i urządzenia gaśniczo – tnącego dla OSP Krajnik Dolny”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Współpracy Interreg VA Meklemburgia-Pomorze Przednie/Brandenburgia/Polska2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00189631/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DIR.271.14.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Dostawa bezzałogowego statku powietrznego dla OSP Krajnik Dolny. Opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 1A do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 34711200-6 - Bezzałogowe statki powietrzne
4.5.5.) Wartość części: 90000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Dostawa urządzenia gaśniczo-tnącego dla OSP Krajnik Dolny, zgodnie z załącznikiem nr 1B do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
4.5.5.) Wartość części: 160000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93480,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93480,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SoftBlue Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9671355663
7.3.3) Ulica: Jana Zamoyskiego
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-063
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93480,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Jedyna oferta złożone na realizację części 2 została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.), gdyż jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia postawionymi przez Zamawiającego w Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz ogłoszeniu o zamówieniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI CHOJNA
więcej: przetargi CHOJNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie pracowni Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Władysława Grabskiego w Sędziejowicach
- Zakup średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla OSP Rozniszew
- Dostawa samochodu ratowniczo-gaśniczego
- Zakup i dostawa sprzętu pożarniczego oraz środków ochrony indywidualnej i przedmiotów ekwipunku osobistego strażaków
- Dostawa sprzętu pożarniczego: Część I zamówienia - dostawa aparatów powietrznych. Część II zamówienia - dostawa gaśnic.
- Zakup lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP w Kisielanach Żmichach
więcej: Bezzałogowe statki powietrzne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.