eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskSukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego



Ogłoszenie z dnia 2021-10-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET GDAŃSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001330

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Bażyńskiego 8

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-309

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariatdzp@ug.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ug.edu.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ug

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-38d471fe-1526-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00248589

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00123420/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostek organizacyjnych UG

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

13. Zamawiający informacyjnie podaje, że w trakcie realizacji umowy mogą wystąpić zamówienia, które będą opłacane z projektów unijnych, zagranicznych i krajowych – wykaz projektów zawiera załącznik nr 6 do SWZ.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00179366/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 5210.291.1.38.2021.RR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 160228,04 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych zwanych dalej „artykułami”
dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego.
2. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 1500000-8; 15321000-4; 15511210-8; 15512000-0; 15812100-4; 15842200-4; 15860000-4; 15981000-8.
3. Szczegółowy opis zamówienia określa formularz przedmiotowo – cenowy, stanowiący załącznik nr 1a do SWZ.
4. Pod pojęciem „sukcesywnej dostawy” należy rozumieć dokonywanie etapami zamówień częściowych składanych drogą elektroniczną, poprzez wewnętrzny system zamówień Uniwersytetu Gdańskiego (poczta elektroniczna), przez poszczególne jednostki organizacyjne Uniwersytetu Gdańskiego.
5. Za datę złożenia zamówienia przyjmuje się datę przesłania drogą elektroniczną zamówienia.
6. Dostawy artykułów będą się odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 – 15:00, transportem i na koszt Wykonawcy, wraz z wyładunkiem wykonanym przez Wykonawcę w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Zamówiona dostawa winna być zrealizowana w maksymalnie najkrótszym terminie jednak nie dłuższym niż określony w ofercie Wykonawcy.
7. Miejscem dostawy artykułów będą jednostki organizacyjne Uniwersytetu Gdańskiego z terenu Trójmiasta (Gdańsk, Sopot, Gdynia) oraz Borucina, Łączyna, Górek Wschodnich i Helu. W przypadku nieobecności uprawnionego pracownika Zamawiającego lub osoby upoważnionej do odbioru zamówionych artykułów, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia zamówienia do dedykowanego punktu obsługi kancelaryjnej danej jednostki organizacyjnej Uniwersytetu Gdańskiego według załącznika nr 5 do SWZ. W związku z tym przy wycenie oferty Wykonawca powinien wziąć pod uwagę strukturę organizacyjną Uniwersytetu Gdańskiego dostępną na stronie www.ug.edu.pl.
8. Zamówienie obejmuje m.in.:
1) sukcesywną dostawę artykułów w terminie określonym w rozdziale IV pkt 2 SWZ,
2) przewóz, wniesienie do miejsc wskazanych przez Zamawiającego w zamówieniu częściowym.
9. Wszystkie artykuły mają posiadać etykietę zawierającą informacje o produkcie i akceptację Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego oraz spełniać wymogu Ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 roku (Dz. U. 2020.2021 t.j. z dnia 16.11.2020r.)
10. Na opakowaniach artykułów musi być wyraźna data produkcji i data przydatności do spożycia. Okres przydatności do spożycia nie może być krótszy niż 6 miesięcy (z wyjątkiem pozycji 51-55 załącznika nr 1a – nie krótsza niż 3 miesiące) przed końcem terminu przydatności do spożycia na dzień dostarczenia do jednostki Zamawiającego.
11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części zamówienia maksymalnie o 20% wartości brutto wynagrodzenia Wykonawcy. W tym przypadku Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze wobec Zamawiającego. Przewidziana w niniejszym ustępie rezygnacja spowoduje odpowiednią zmianę ostatecznej wartości wynagrodzenia należnej Wykonawcy. Skorzystanie z tego prawa nie stanowi zmiany umowy.
12. Zamawiający informuje, że podane w załączniku nr 1a do umowy ilości artykułów są ilościami prognozowanymi (szacunkowymi) nie wiążącymi dla Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości artykułów wskazanych w załączniku nr 1a do umowy, co nie będzie stanowić zmiany umowy. Rzeczywista ilość poszczególnych pozycji artykułów wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego, a łączne wynagrodzenie brutto Wykonawcy nie przekroczy kwoty określonej w § 3 ust. 1 umowy.
13. Zamawiający informacyjnie podaje, że w trakcie realizacji umowy mogą wystąpić zamówienia,
które będą opłacane z projektów unijnych, zagranicznych i krajowych – wykaz projektów zawiera załącznik nr 6 do SWZ.
14. W przypadku zamówień, opłacanych z projektów unijnych i zagranicznych oraz krajowych lub innych projektów pozyskanych przez Zamawiającego po dacie podpisania niniejszej umowy, wymóg obowiązków promocyjnych spoczywa na jednostce organizacyjnej Uniwersytetu Gdańskiego dokonującej zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15321000-4 - Soki owocowe

15511210-8 - Mleko UHT

15512000-0 - Śmietana

15812100-4 - Wyroby ciastkarskie

15842200-4 - Produkty z czekolady

15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty

15981000-8 - Wody mineralne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 3) ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 200019,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 210631,53 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.