Ogłoszenie z dnia 2021-10-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa 6 szt. samochodów kwatermistrzowskich
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zachodniopomorski Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000173628
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Firlika 9/14
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 71-637
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szczecin.kwpsp.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kwpsp-szczecin
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ochrona przeciwpożarowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa 6 szt. samochodów kwatermistrzowskich2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f734829-3726-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00248438
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009648/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa samochodów kwatermistrzowskich
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający udzielił zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 2 ustawy po przeprowadzeniu negocjacji z jednym wykonawcą. Poprzednio prowadzone postępowanie w trybie podstawowym - sprawa WT 2370.25.2021 zostało unieważnione na podst. art. 255 pkt 1 ustawy - ze względu na brak ofert.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-aee23241-0598-11ec-b885-f28f91688073
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WT 2370.28.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 593170,73 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 6 lekkich samochodów kwatermistrzowskich oznakowanych i wyposażonych w sygnalizację uprzywilejowania pojazdów PSP
4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 729600 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 729600 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 729600 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kadimex Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 145947900
7.3.3) Ulica: Wólczyńska 290
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-919
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 729600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-29INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Wykonywanie usług usuwania i holowania/przewozu pojazdów zlecanych przez jednostki Policji (11 części)
- Dostawa i montaż elektronicznego systemu obsługi klienta (ESOK) dla obiektu Pływalni Politechniki Morskiej w Szczecinie.
- Wykonanie wielobranżowego projektu budowlanego, projektu technicznego (wykonawczego) dla zadania "Przebudowa budynku przy ul. Niepodległości 15 na potrzeby Prokuratury Rejonowej w Gryficach"
- Bezgotówkowe tankowanie benzyny bezołowiowej Pb-95 oraz oleju napędowego na stacjach benzynowych wykonawcy do samochodów CUS w Szczecinie oraz na potrzeby Projektów pn. CUS w Szczecinie i RCK
- Dostawa ciągnika siodłowego z naczepą dla WORD Szczecin
- Modernizacja trybuny na obiekcie sportowym Miejskiego Stadionu Lekkoatletycznego w Szczecinie przy ul. Litewskiej 20
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu lekkiego pożarniczego do przewozu ratowników o dopuszczalnej masie całkowitej do 3500 kg.
- Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowych samochodów na potrzeby jednostek Powiatu Lwóweckiego.
- Zakup samochodu służbowego na potrzeby Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Krakowie
- Zakup samochodu w ramach projektu "Likwidacja barier transportowych dla uczniów z niepełnosprawnościami uczących się w placówkach edukacyjnych".
- Zakup samochodu w ramach projektu "Likwidacja barier transportowych dla uczestników Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Kocach-Schabach"
- Zakup specjalnego lekkiego samochodu do przewozu 9 osób z napędem 4x4.
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.